quote:
Op maandag 3 oktober 2005 15:54 schreef Meteora het volgende:Daar moet ik je toch wel gelijk in geven ja
![]()
En chatsletjes willen een zelfverzekerde vent (lees: player) en niet de nice guys zonder ervaring.. Iemand nog ideeen voor hobbies waar je ook vrouwen bij tegenkomt
![]()
??
Klopt weinig van , ik heb gewoon 3 sletjes aan me geplakt op msn, en van alle 3 heb ik de tel.
![]()
. Ik zeg je, makkelijker dan playeren via inet bestaat niet.
Men neme :
- een chat / breezah - sletje , deze zijn te vinden bij chatsites, lapoo.nl, tmf.nl etc.
- een duidelijk foto van jezelf , verzorgd uitzien, you know
![]()
, op de foto dan he:P, en dan bedoel ik goed kapsel en lachen , je hoeft geen brad pitt te zijn ofzo, als je maar er verzorgd uitziet , dus pak die camera en maak 1 GOEIE foto, en niet 10000 slechte foto's
Werkwijze :
- In het begin als je haar pas net kent, probeer haar jaloers, te maken, ( afhankelijk van het karakter, ik had toevallig een modeparfum mean girl aan me lijf , en toevallig heeft mijn tante cosmeticabedrijven en krijg ik parfums gratis , en nu is ze dus jaloers ) , laat haar niet over jou domineren, maar wees de dominante intelligente jongen, maak grappen enzo, met name grappen die betrekking hebben op wat zij zegt. Hou dit zolang vol ( meestal paar dagen, zo niet weken) totdat ze zegt , wjnmk of hvj, o.i.d , dan is het bingo.Geef dan je foto, en dan zie je dat haar het weinig uitmaakt hoe je eruitziet mocht je er zenuwchtig om zijn. Nou, ga nu niet 24 uur als een wanhopige nerd haar op msn staan op te wachten, maar zorg voor een intiem gesprekje en kom dan voor een dag niet online, je zult overstromingen krijgen van emails dat ze je mist etc. Nouja, als je zover bent , zou ze volgens mijn berekeningen je tel. nummer geven, zo niet dan vindt ze het niet erg als jij haar vraagt om d'r tel nummer, of als jij d'r tel nummer geeft. En als dat ook niet werkt dan , ben je óf een mislukkeling , óf zij is gewoon een biatch .
Dit lijkt me wel te doen, je hebt hier alle tijd om na te denken over elke zin die zij typt dus
![]()
.
Maar ook al heb ik 3 meisjes op msn , het zijn me types niet , maar daar kwam ik nogal laat achter omdat ze hun foto's nogal laat hebben laten zien ( meestal geven ze eerst onduidelijke foto's enz)
Ik zoek liever naar meisjes die ik reallife ontmoet en ken .