Jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga je nog steeds met dat ene vrouwtje?
Een meet?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:43 schreef Laptoptekoop het volgende:
Maar zijn de frequente bezoekers van dit topic al een keer gezamelijk gaan stappen met het doel het gezellig te maken en misschient wat leuke meiden tegen te komen?
Ja, dacht er een paar maanden wat over gelezen te hebben, maar het zal wel een stille dood gestorven zijn, of niet?quote:
Ik heb het ooit eens gepost geloof ik ja. Voor de gein vooral, kijken of iemand zou happen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:55 schreef Laptoptekoop het volgende:
[..]
Ja, dacht er een paar maanden wat over gelezen te hebben, maar het zal wel een stille dood gestorven zijn, of niet?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:02 schreef Laptoptekoop het volgende:
Hmm, misschien is het dan wel leuk om iets van een FOKsingles-hulpavond te doen, waarin de Fokkers die goed liggen bij de vrouwen de "mindere goden" helpen, iemand interesse?
Dan neem ik een vriend mee die met hetzelfde probleem zit als sommige hierquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:02 schreef Laptoptekoop het volgende:
Hmm, misschien is het dan wel leuk om iets van een FOKsingles-hulpavond te doen, waarin de Fokkers die goed liggen bij de vrouwen de "mindere goden" helpen, iemand interesse?
En dan ben jij degene die de 'mindere goden' helpt... Dan ga ik nl graag mee als mindere godquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:07 schreef GF het volgende:
[..]
Dan neem ik een vriend mee die met hetzelfde probleem zit als sommige hierAls ie wilt that is..
Dat beweer ik nergens. Maar als jij dat wiltquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En dan ben jij degene die de 'mindere goden' helpt... Dan ga ik nl graag mee als mindere god![]()
Dat zou ik heel graag willen... Doe je wel je schoenen met hakken aan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:10 schreef GF het volgende:
[..]
Dat beweer ik nergens. Maar als jij dat wilt![]()
Jij gaat mij ook helpen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:12 schreef Laptoptekoop het volgende:
Mooi, 3 aanmeldingen, das alvast 4 man, nog anderen?
M'n vriendin misschien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zou ik heel graag willen... Doe je wel je schoenen met hakken aan?
Geweldigquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:14 schreef Laptoptekoop het volgende:
[..]
Absoluut en ondertussen mezelf ook.
Owww vriendinnetjes mogen mee... Als jij voor gaat doen hoe t moet dan doe je t hopelijk niet bij je eigen vriendin toch? Of is t de bedoeling dat ik jouw vriendin versierquote:
Kennen jullie wat leuke eettentjes/ uitgaansgelegenheden in adam?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:17 schreef Laptoptekoop het volgende:
Dan spreken we om 16.00 uur op een zaterdag af, om eerst rustig in een cafe te kunnen praten, vervolgens uit eten en daarna stappen, iemand een beter plan?
A'dam lijkt me een goed plan.
De mooiste vrouwen....quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:22 schreef GF het volgende:
Waarom amsterdam? Kut stad.
Naja ik neem aan dat als jullie t toch gaan voordoen het best een uitdaging mag zijn. Dus Joey kiest wel de locatie uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:22 schreef GF het volgende:
Waarom amsterdam? Kut stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |