quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
maar als je het journaal presenteerd
Je bedoeld zeker:quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:09 schreef Gunner het volgende:
Geen kwaad woord over Sascha
Ja, oude gewoonte, ik ben nog van voor het internetquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
kijk jij naar het nieuws dan? ik lees meestal alleen maar fok
Ik ken mijn beperkingen, en ga dan ook niet het journaal presenteren.quote:
Juist. Als je de Nederlandse taal onvoldoende machtig bent, heb je het recht niet te klagen over dit soort pietluttigheden.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:15 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik ken mijn beperkingen, en ga dan ook niet het journaal presenteren.Bovendien, hoor jij het verschil tussen eind t of d of dt?
Nogmaals, hoor jij het verschil tussen eind t of d of dt? Zo pietluttig is het ook weer niet, het zijn zware dialectsprekers.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:16 schreef Stofje het volgende:
Juist. Als je de Nederlandse taal onvoldoende machtig bent, heb je het recht niet te klagen over dit soort pietluttigheden.![]()
Dat is waar, maar ik luister nooit naar Sascha. Ik staar slechts naar haar a-symmetrie en geniet met mijn genotstaaf in de handen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:19 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Nogmaals, hoor jij het verschil tussen eind t of d of dt? Zo pietluttig is het ook weer niet, het zijn zware dialectsprekers.
Dat is ook een oplossing.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Stofje het volgende:
Dat is waar, maar ik luister nooit naar Sascha. Ik staar slechts naar haar a-symmetrie en geniet met mijn genotstaaf in de handen.
Eerlijk gezegd kijk ik alleen naar het NOSjournaal en het Jeugdjournaal. Wat het Jeugdjournaal betreft erger ik me kapot aan die negerin. Ik vind dat kind zó irritant en kijk het Jeugdjournaal ook niet als zij het presenteert. Die andere presentatrice daarentegen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:28 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dat is ook een oplossing.![]()
en Rwick dan?
Dude, alleen werkkamer kan hij niet uitspreken, verder doet ie het prima.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:15 schreef DaveMasteR het volgende:
Meneewj balkenende , bedankt dat u ons wilde ontvangen in uw wewjkkamewj--
http://www.rtl.nl/(/finan(...)k_nieman_archief.xml
(eerste link)
Je bedoelt zeker "Je bedoelt zeker"quote:
Minister Brinkheurst?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:23 schreef missC het volgende:
gelijk.
maar open dan ook een topic voor Minister Brinkhorst, hoewel ik denk dat ie zelfs door de praatjuf niet meer is te redden..
Dat is nou net mijn punt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:35 schreef Lucille het volgende:
Lekker belangrijk inderdaad. Zolang ze maar in verstaanbaar Nederlands het nieuws kunnen voorlezen.
dat is wel heel erg ziekquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:36 schreef MrTorture het volgende:
dat je uberhaupt het geluid aanhoudt bij het journaal met Sascha.
Ik bel dan altijd een sexlijn met geile verhalen en zet die op de luidsprekerdat met de beelden van Sascha er bij
![]()
Wel belangrijk. Ik kan veel "Nederlands" verstaan maar ik zou een street-wise macro toch niet als presentator willen zien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:35 schreef Lucille het volgende:
Lekker belangrijk inderdaad. Zolang ze maar in verstaanbaar Nederlands het nieuws kunnen voorlezen.
Ik snap je redenatie niet. Dus iemand die een accent heeft kan het nieuws niet objectief vertellen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:19 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Wel belangrijk. Ik kan veel "Nederlands" verstaan maar ik zou een street-wise macro toch niet als presentator willen zien.
Ze hebben min of meer een voorbeeldfunctie. Ze moeten het nieuws objectief brengen (in theorie) en accentloos Nederlands hoort daar ook bij. Zoiets is best aan te leren.
Volgens mij geloof je et ook nog he?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat is wel heel erg ziek
hoe oud is ze trouwens
Nee hoor. De gooische r is ooit in het nederlands geslopen door stewardessen die graag wilden laten horen dat ze de engelse taal beheersten. (Lang geleden)quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:08 schreef speknek het volgende:
Nou eh, volgens mij is een eeerrrr juist ABN, en zo'n rollende r meer iets voor dialectsprekers.
De kak r is toch echt plat-Goois hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:08 schreef speknek het volgende:
Nou eh, volgens mij is een eeerrrr juist ABN, en zo'n rollende r meer iets voor dialectsprekers.
Dat dialect gaat gewoon irriteren, en ja, dat is subjectief.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:38 schreef Tha_T het volgende:
Ze lezen het nieuws gewoon voor. Niks mis mee![]()
Ik ken mijn plaats, en ambieer het dan ook niet om nieuwslezer te worden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Schrijf eerst zelf de taal maar eens correct in je openingspost
Moet je me eens uitleggen. Hoe kom je in godsnaam terecht bij dit topic en waarom kick je 'm in godsnaam omhoog? Dit topic is van oktober '05!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:13 schreef OBD het volgende:
Inderdaad....ik krijg ook rode vlekken van die Nieman. Ik wordt daar horendol van. Om te kotsen !!
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Zijn nieman en de boer dood dan ofzo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Moet je me eens uitleggen. Hoe kom je in godsnaam terecht bij dit topic en waarom kick je 'm in godsnaam omhoog? Dit topic is van oktober '05!
Dat is helemaal geen kromme redenatie. Fatsoenlijk spellen en schrijven is iets wat iedereen zou moeten kunnen. Jij dus ook. Niet iedereen kan opereren. Opereren heb je niet in groep 4 van de lagere school gehad, spellen wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:41 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik ken mijn plaats, en ambieer het dan ook niet om nieuwslezer te worden.
Je redenatie is wel een beetje krom trouwens, ik kan ook niet opereren en toch verwacht ik van een arts dat hij dat wel kan.
Sacha is ook een geile naam............quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:09 schreef AlwaysConnected het volgende:
SACHA is gewoon een lekker ding
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |