quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
maar als je het journaal presenteerd
Je bedoeld zeker:quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:09 schreef Gunner het volgende:
Geen kwaad woord over Sascha
Ja, oude gewoonte, ik ben nog van voor het internetquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
kijk jij naar het nieuws dan? ik lees meestal alleen maar fok
Ik ken mijn beperkingen, en ga dan ook niet het journaal presenteren.quote:
Juist. Als je de Nederlandse taal onvoldoende machtig bent, heb je het recht niet te klagen over dit soort pietluttigheden.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:15 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik ken mijn beperkingen, en ga dan ook niet het journaal presenteren.Bovendien, hoor jij het verschil tussen eind t of d of dt?
Nogmaals, hoor jij het verschil tussen eind t of d of dt? Zo pietluttig is het ook weer niet, het zijn zware dialectsprekers.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:16 schreef Stofje het volgende:
Juist. Als je de Nederlandse taal onvoldoende machtig bent, heb je het recht niet te klagen over dit soort pietluttigheden.![]()
Dat is waar, maar ik luister nooit naar Sascha. Ik staar slechts naar haar a-symmetrie en geniet met mijn genotstaaf in de handen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:19 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Nogmaals, hoor jij het verschil tussen eind t of d of dt? Zo pietluttig is het ook weer niet, het zijn zware dialectsprekers.
Dat is ook een oplossing.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Stofje het volgende:
Dat is waar, maar ik luister nooit naar Sascha. Ik staar slechts naar haar a-symmetrie en geniet met mijn genotstaaf in de handen.
Eerlijk gezegd kijk ik alleen naar het NOSjournaal en het Jeugdjournaal. Wat het Jeugdjournaal betreft erger ik me kapot aan die negerin. Ik vind dat kind zó irritant en kijk het Jeugdjournaal ook niet als zij het presenteert. Die andere presentatrice daarentegen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:28 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dat is ook een oplossing.![]()
en Rwick dan?
Dude, alleen werkkamer kan hij niet uitspreken, verder doet ie het prima.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:15 schreef DaveMasteR het volgende:
Meneewj balkenende , bedankt dat u ons wilde ontvangen in uw wewjkkamewj--
http://www.rtl.nl/(/finan(...)k_nieman_archief.xml
(eerste link)
Je bedoelt zeker "Je bedoelt zeker"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |