Idd. Het is nu al vervelend aan het worden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:29 schreef Falco het volgende:
Het wordt nu een herhaling van dingen die al gezegd zijn
Ik denk dat hun gedrag heel erg gekleurd is door alle camera's die er zijn. Alleen Linda vergeet dat regelmatig en ik geloof idd dat Joost echt zo netjes is. En daar houdt het mee op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:29 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk is het allemaal nep... hoewel.... dan is heel BB nep. Maar dat wisten we eigenlijk ook al.
Ze zijn allemaal ergens bang voor. En Joost is gewoon zo keurig opgevoed denk ik. Die heeft zich echt gestoord aan wat er gebeurd is.
Soms, heel soms zijn we het nog wel eens eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:29 schreef Loedertje het volgende:
Ik hoop op een fantastische knip en plak actie van de regie ten nadele van Chantal
Al haar acties en uitspraken in 1 programma...
Het toejuichen van Linda, het schreeuwen in de camera, het roddelen
Milagro, hoe komt het dat je nog steeds wakker bent?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Milagro
Dat komt omdat jij de dingen niet ziet die zij wel ziet
Ik versta die gast af en toe dus echt nietquote:
"Ja Dido ik heb inderdaad gezegd dat ik Roel zou pakken als je niet oplet. En nu lig ik nog steeds naast 'm. Sorry"quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:28 schreef CGJung het volgende:
[..]
Linda weet dat ze grenzen heeft overschreden, bied haar excuses aan en aanvaard de consequenties...als je dat kan ben je gewoon top![]()
![]()
![]()
Hij probeert zijn acties ook goed te praten en zegt daarbij ook dat Linda helemaal niet vervelend was.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:29 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, fantastisch, en ondertussen zeikt hij de rest af.
Char tal...quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Milagro
Dat komt omdat jij de dingen niet ziet die zij wel ziet
Schone schijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:31 schreef Falco het volgende:
Wat een voorbeeldige groep is het toch. Gister liep het enorm uit de hand. Maar na een half uurtje bij elkaar op de slaapkamer is het weer koek en ei!
Ik denk hetquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Krijgen ze nu dan weer een weekopdracht>>>?
Ik gok erop van welquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
Krijgen ze nu dan weer een weekopdracht>>>?
Géén idee waar Rob is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:32 schreef Loedertje het volgende:
Joost, Lieske en Dido kijken met een minderwaardige blik naar de groep.
Tanja en Rob zijn spoorloos en tellen buiten het zicht van de camera's tot 1000 ?
Ik hoop dat BB een keer zo'n filmpje aan de rest van de bewoners laat zien. Want die valse kut moet eerst genomineerd worden voordat wij haar het huis uit kunnen laten trappen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:29 schreef Loedertje het volgende:
Ik hoop op een fantastische knip en plak actie van de regie ten nadele van Chantal
Al haar acties en uitspraken in 1 programma...
Het toejuichen van Linda, het schreeuwen in de camera, het roddelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |