En mocht je ClarkConnect niets vinden, kan je je heil altijd nog zoeken in SME-Server....quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:30 schreef Lod het volgende:
Kijk eens naar Clarkconnect
Het is wel op Linux gebaseerd maar door de webinterface hoef je niks van Linux te weten om er mee te kunnen werken.
En het kan alles, optreden als firewall/router, webserver, dhcp, fileserver, printserver. Noem maar op.
DHCP, DNS heb ik al gevonden, maar bandwidth control en portforwarden weet ik dus nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:35 schreef Snarf het volgende:
Als je toch een *kuch* legale Win2k3 Enterprise Server hebt staan moet dit geen probleem zijn... de dialoog "Mijn server configureren" biedt je alles dat je zoekt.
Bandwidth control moet ook nog lukken, maar dat port forwarden weet ik niet zo 1-2-3. Misschien kun je daar nog ISA Server voor *kuch* regelen?
kan best dat hij een groot bedrijf heeft hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:35 schreef Snarf het volgende:
Als je toch een *kuch* legale Win2k3 Enterprise Server hebt staan moet dit geen probleem zijn... de dialoog "Mijn server configureren" biedt je alles dat je zoekt.
Bandwidth control moet ook nog lukken, maar dat port forwarden weet ik niet zo 1-2-3. Misschien kun je daar nog ISA Server voor *kuch* regelen?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kan best dat hij een groot bedrijf heeft hoor![]()
http://tweakers.net/pricewatch/83770
kosten vallen best mee![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:35 schreef Snarf het volgende:
Inderdaad, qua stroomverbruik is een 'Black Box' stukken interessanter en qua onderhoud en ease-of-use natuurlijk ook!!... En geavanceerde routers zoals bijvoorbeeld die van LinkSys kunnen ook netjes bandbreedte beheren...quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:14 schreef Boobobob het volgende:
voor de energie die een pc slurpt kun je net zo goed een nieuwe router kopen
ontopic, ja het kan
Ach, ik mag hem ook legaal gratis downloaden voor 7,50 per jaar. Misschien heeft hij ook wel zo'n dealquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:38 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kan best dat hij een groot bedrijf heeft hoor![]()
http://tweakers.net/pricewatch/83770
kosten vallen best mee![]()
Ik neem aan dat een 'volledige reset' dat soort problemen op zou moeten lossen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:11 schreef Jordy-B het volgende:
Je zou natuurlijk ook de oorzaak van het probleem (de vastlopende router) kunnen oplossen ipv zo'n uitgebreide workaround te gebruiken.
Routers willen nog wel 'ns vastlopen door een volgelopen NAT-tabel, bijvoorbeeld. (een router heeft maar een beperkt werkgeheugen en kan bij een tekort niet wegschrijven naar 'n harde schijf, zoals een PC dat doet... Dus als er iets volloopt, loopt de boel vast).
Vooral bij het gebruik van P2P-programma's kunnen zulke problemen makkelijk optreden.
Hoe doe je dat, als ik vragen mag?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:55 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Ach, ik mag hem ook legaal gratis downloaden voor 7,50 per jaar. Misschien heeft hij ook wel zo'n deal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |