abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31137580
the day after
pi_31137589
Rob is aan het opruimen, de rest nog in diepe rust. Het huis ziet er weer redelijk toonbaar uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31137605
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:23 schreef regenworm het volgende:

[..]

Ze deden het pas nadat er een oproep van BB alle bewoners zender checken was geweest.
2x trouwens, en volgens mij is rob vrijwillig naar de DBK gegaan ipv een oproep zoals hij zelf zij.
Nou, ik hoorde wel iets van "bewoners.... " en de rest hoorde ik niet door gekrijs of zo
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31137607
Heb wel gelachen gisterenavond om roel.
Hij zal het erg moeilijk gaan krijgen vandaag.
Dido en BB zullen veel aan zijn kop gaan zeuren.
Ben benieuwd hoelang hij het volhoud voor hij gekk wordt.
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 09:32:18 #5
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31137638
.44 Tanja : Ik had deze week rare gedachten bij Joost en met Rob had ik ook wat dingetjes maar ik kan na deze avond meer respect voor hun opbrengen. Nathalie : Ik drink ook als een gigant maar ik ga niet zo doen. Ik word meer een giechel. Ik word nooit afzeikerig. Waarom (anderen wel) ? Tanja : Op het laatst heb ik toch weer keihard gelachen. Met die make up. Dido : Ik ben blij dat ik hem uit mijn bed heb gebonjourd. Lieske : Terecht Lin (ze bedoelt Dido). Nathalie : Morgen schaamt ie zijn oren van zijn kop. Tanja : Linda zei, als Dido niet goed op haar man let zij pak ik hem want ik ben gewoon geil. Tanja : Ik vond haar een leuke meid. Dido : Nu word ik echt pissig. Ik vind het gemeen. Meen je dat nou ? Tanja : Ze was wel stomdronken. Dido : Tanja, je bent onwijs eerlijk en nu mag ik je onwijs graag. Dido gaat nog een shaggie roken. Dido : Ga je mee Tan ? Tanja : Aai.

4.50 De vier dames in de blauwe stoelen. Dido : Het is zo klaar als een klontje. Nathalie : Dat zou hetzelfde zijn als één van de meiden in mijn gezicht met Ralph zou zoenen. Dido zegt dat dat anders is. Dido vraagt aan Tanja wat Linda precies zei. Tanja : Niet zozeer over jou. Ze zei, als iemand niet op haar man let.

4.54 Linda verschijnt. Linda over Roel : Heeft ie gekotst ? Linda vertrekt. Tanja : Vreemd. Nathalie : Ze weet het al niet eens meer. Tanja : Hoe Joost en Rob in de zeik werden genomen vind ik niet normaal. Ik heb op een gegeven moment wel meegelachen. Maar sommige dingen waren niet om te lachen. Ze is in mijn ogen heel veel gedaald. Het boeide haar niet. Ze is er wel eerlijk over. Ik vind het respectloos. Van Roel ook. Eerst Lies, toen naar jou (Dido), daar kreeg hij zijn zin niet, toen naar Lin, toen weer naar jou en toen weer naar Lin (o.i.d.). Lieske : Tussen Roel en mij is niks gebeurd. Tanja en Lieske beweren dat mannen in Groningen ook sletten worden genoemd. Lieske : Het kroelen kan me niks schelen. Dido : Sorry hoor. Ik voel me er gewoon te goed voor. Lieske : Hij had naast mij in bed gelegen. De volgende dag tongde hij met Linda. Toen had ik zoiets van tot hier en niet verder. Toch ? Tanja : Ik vind het grote klasse, serieus. Dido : Het is inderdaad een hoerenfeestje. Ik ben totaal

De missie van Chantal de afgelopen week is in 1 klap mislukt
pi_31137646
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:29 schreef milagro het volgende:

[..]

Nou, ik hoorde wel iets van "bewoners.... " en de rest hoorde ik niet door gekrijs of zo
Op dat moment stond mijn streamgeluid op de badkamer.
En daarom vond ik ook zo vreemd dat rob zei dat hij door BB is geroepen.
Volgens mij is dit niet zo, je kan het laf noemen van rob.
Maar persoonlijk vond ik het erg verstandig het dreigde echt de verkeerde kant op de gaan.
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 09:34:31 #7
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31137676
Rob en Joost besloten samen naar de DBK te gaan n.a.v. de commotie in het huis en voornamelijk de dronken toestand van een aantal mensen regenworm.
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 09:34:55 #8
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:35:42 #9
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31137687
Nog even wat mneepikken. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_31137688
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef regenworm het volgende:

[..]

Maar persoonlijk vond ik het erg verstandig het dreigde echt de verkeerde kant op de gaan.
geen idee, maar ik heb het idee dat het wél zo was, maar boeien verder, Roel begon toen al echt raar te doen, agressief al een beetje, smijten met dingen en zo, dus tja...

ik zou die vent echt niet alleen willen treffen met drank op, en dan iets doen wat hem niet zint
naar mannetje dan, bah.
pi_31137694
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:34 schreef Loedertje het volgende:
Wie snurkt er zo? Linda?
Chantal volgens mij
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:36:20 #12
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31137697
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef regenworm het volgende:

[..]

Rob, Joost en Lieske zijn toch naar de DBK geroepen?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 09:36:59 #13
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31137706
En vergeet de poes van Linda niet Milagro.
Op het aanrecht gaan staan en dan bukken richting de camera's waarop iedereen zicht had op haar poes.
Je bent dan toch wel écht ver weg volgens mij.
pi_31137736
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:36 schreef Loedertje het volgende:
En vergeet de poes van Linda niet Milagro.
Op het aanrecht gaan staan en dan bukken richting de camera's waarop iedereen zich had op haar poes.
Je bent dan toch wel écht ver weg volgens mij.
pffffffft, idd.
ze kon zich dat vanmorgen dan ook niet herinneren.
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:39:37 #15
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_31137753
hoe laat schreeuwt de haan??????
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_31137763
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:38 schreef milagro het volgende:

[..]

pffffffft, idd.
Kon niet, of wilde niet?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:40:36 #17
119994 aidyl
bla bla bla
pi_31137771
best triest dat sommige mensen (vooral in zo'n huis!) geen maat kunnen houden...
15 jaar te laat geboren...
pi_31137789
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:38 schreef milagro het volgende:
pffffffft, idd.
Gelukkig maar voor haar...of juist niet. Als je van jezelf weet dat je zo gek doet met teveel drank op dan zou ik niet zo veel meer drinken. Zéker niet in een huis waar heel Nederland kan meegenieten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_31137795
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Kon niet, of wilde niet?
geen idee, ik vond haar en Roels geheugenverlies wel erg snel opkomen

ze hadden amper geslapen
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:42:39 #20
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_31137805
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:35 schreef milagro het volgende:

[..]

geen idee, maar ik heb het idee dat het wél zo was, maar boeien verder, Roel begon toen al echt raar te doen, agressief al een beetje, smijten met dingen en zo, dus tja...

ik zou die vent echt niet alleen willen treffen met drank op, en dan iets doen wat hem niet zint
naar mannetje dan, bah.
Dat hebben Lieske, Tanja, Dido en Nathalie nu ook duidelijk gezien. Vooral Nathalie zag je een paar keer met een soort 'geschokte' blik kijken. En bij Dido heeft hij het nu ook echt wel verknald.

Denk niet dat Roel dit zo weer een, twee, drie goed kan maken. En terecht imo.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 09:42:56 #21
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31137811
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:40 schreef aidyl het volgende:
best triest dat sommige mensen (vooral in zo'n huis!) geen maat kunnen houden...
Ach, dit soort Nederlandse taferelen zie je ook op vakanties van NL-ers die in Spanje gezellig uitgaan en zich dan laten filmen door 1 of ander sbs programma.
Nederlanders verliezen soms elke vorm van respect onder invloed van drank.
  maandag 3 oktober 2005 @ 09:43:31 #22
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31137821
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Kon niet, of wilde niet?
Volgens mij herinneren ze zich allemaal meer dan wat ze vertellen (en terecht, ik zou ook net doen of ik het niet meer weet)
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_31137822
Maar Dido is toch ook wel een zeikwijf. Ze wil hem niet, maar legt wel een claim op Roel. Hij mag ook niets met een ander. Dan is ze boos en heeft ze het gevoel dat ze belazerd is.
---- gaat winnen
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 09:44:58 #24
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31137835
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:43 schreef Utwodublin het volgende:
Maar Dido is toch ook wel een zeikwijf. Ze wil hem niet, maar legt wel een claim op Roel. Hij mag ook niets met een ander. Dan is ze boos en heeft ze het gevoel dat ze belazerd is.
Hm, maar dat zijn nu weer vrouwendingen waar mannen niets van begrijpen

Mannendingen zijn * je gaat niet met iemand rotzooien die al iemand heeft ( aldus Roel) dus duik je dan op Linda die thuis een Bartje heeft
pi_31137838
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 09:40 schreef aidyl het volgende:
ik kan ook weleens geen maat houden met drank, maar op de een of andere manier blijf ik toch nog wel redelijk 'normaal' doen... als de remmen weg vallen komt de ware aard en wensen naar boven, bij sommigen verschilt die blijkbaar nog al met die aard die ze nuchter laten zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')