Nou, ik hoorde wel iets van "bewoners.... " en de rest hoorde ik niet door gekrijs of zoquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze deden het pas nadat er een oproep van BB alle bewoners zender checken was geweest.
2x trouwens, en volgens mij is rob vrijwillig naar de DBK gegaan ipv een oproep zoals hij zelf zij.
Op dat moment stond mijn streamgeluid op de badkamer.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:29 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, ik hoorde wel iets van "bewoners.... " en de rest hoorde ik niet door gekrijs of zo
geen idee, maar ik heb het idee dat het wél zo was, maar boeien verder, Roel begon toen al echt raar te doen, agressief al een beetje, smijten met dingen en zo, dus tja...quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op dat moment stond mijn streamgeluid op de badkamer.
En daarom vond ik ook zo vreemd dat rob zei dat hij door BB is geroepen.
Volgens mij is dit niet zo, je kan het laf noemen van rob.
Maar persoonlijk vond ik het erg verstandig het dreigde echt de verkeerde kant op de gaan.
Rob, Joost en Lieske zijn toch naar de DBK geroepen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Op dat moment stond mijn streamgeluid op de badkamer.
En daarom vond ik ook zo vreemd dat rob zei dat hij door BB is geroepen.
Volgens mij is dit niet zo, je kan het laf noemen van rob.
Maar persoonlijk vond ik het erg verstandig het dreigde echt de verkeerde kant op de gaan.
pffffffft, idd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:36 schreef Loedertje het volgende:
En vergeet de poes van Linda niet Milagro.
Op het aanrecht gaan staan en dan bukken richting de camera's waarop iedereen zich had op haar poes.
Je bent dan toch wel écht ver weg volgens mij.
Kon niet, of wilde niet?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:38 schreef milagro het volgende:
[..]
pffffffft, idd.
ze kon zich dat vanmorgen dan ook niet herinneren.
Gelukkig maar voor haar...of juist niet. Als je van jezelf weet dat je zo gek doet met teveel drank op dan zou ik niet zo veel meer drinken. Zéker niet in een huis waar heel Nederland kan meegenieten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:38 schreef milagro het volgende:
pffffffft, idd.
ze kon zich dat vanmorgen dan ook niet herinneren.
geen idee, ik vond haar en Roels geheugenverlies wel erg snel opkomenquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kon niet, of wilde niet?
Dat hebben Lieske, Tanja, Dido en Nathalie nu ook duidelijk gezien. Vooral Nathalie zag je een paar keer met een soort 'geschokte' blik kijken. En bij Dido heeft hij het nu ook echt wel verknald.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:35 schreef milagro het volgende:
[..]
geen idee, maar ik heb het idee dat het wél zo was, maar boeien verder, Roel begon toen al echt raar te doen, agressief al een beetje, smijten met dingen en zo, dus tja...
ik zou die vent echt niet alleen willen treffen met drank op, en dan iets doen wat hem niet zint
naar mannetje dan, bah.
Ach, dit soort Nederlandse taferelen zie je ook op vakanties van NL-ers die in Spanje gezellig uitgaan en zich dan laten filmen door 1 of ander sbs programma.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:40 schreef aidyl het volgende:
best triest dat sommige mensen (vooral in zo'n huis!) geen maat kunnen houden...
Volgens mij herinneren ze zich allemaal meer dan wat ze vertellen (en terecht, ik zou ook net doen of ik het niet meer weet)quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kon niet, of wilde niet?
Hm, maar dat zijn nu weer vrouwendingen waar mannen niets van begrijpenquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:43 schreef Utwodublin het volgende:
Maar Dido is toch ook wel een zeikwijf. Ze wil hem niet, maar legt wel een claim op Roel. Hij mag ook niets met een ander. Dan is ze boos en heeft ze het gevoel dat ze belazerd is.
ik kan ook weleens geen maat houden met drank, maar op de een of andere manier blijf ik toch nog wel redelijk 'normaal' doen... als de remmen weg vallen komt de ware aard en wensen naar boven, bij sommigen verschilt die blijkbaar nog al met die aard die ze nuchter laten zienquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:40 schreef aidyl het volgende:
best triest dat sommige mensen (vooral in zo'n huis!) geen maat kunnen houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |