Man als die gast gezopen heb en je zegt iets verkeerds.... nee merci...quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Echt?? nee joh![]()
Volgens mij vind Tanja Roel stiekum wel beetje leuk.. ze heeft van die glunder oogjes
Well duh, hij smeet haar onwijs hard op dat bedquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:12 schreef Wup het volgende:
[..]
Dido was er nog meer van geschrokken dan Tanja.....
ja ze vond hem een beetje eng volgens mijquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:17 schreef Zaan-Dam het volgende:
Dido gaat weg omdat ze Roel wel erg agressief vind...
dit zijn ook 1van de weinige leuke dingen waar Tanja aan mee doetquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:18 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ze vond het een beetje eng volgens mij
Tanja heeft vanavond meer plezier gehad dan in de voorgaande 5 weken bij elkaar
Ja ik dacht die gaat strak spontaan bevallen zo hard moest ze lachen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:18 schreef Wup het volgende:
Tanja heeft vanavond meer plezier gehad dan in de voorgaande 5 weken bij elkaar
ach welnee, man, je moet nog veel kutten leren kennen, dás duidelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 04:20 schreef LuukBes het volgende:
Dido wacht totdat Roel bij haar komt liggen, tactiek. Ze weet dat hij naar hem toetrekt als ie gezopen heeft. Leer mij die kutten kennen.
Echt niet. Dido lacht Roel vierkant uit. Hij heeft helemaal afgedaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 04:20 schreef LuukBes het volgende:
Dido wacht totdat Roel bij haar komt liggen, tactiek. Ze weet dat hij naar hem toetrekt als ie gezopen heeft. Leer mij die kutten kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |