Jamie Oliver heeft zich afgelopen jaar ingezet voor een verbetering van de kwaliteit van het voedsel dat op Engelse scholen wordt geserveerd. Steffi Graf.....eeuuuuhhhhh...quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wel een beetje een raar lijstje, dat je Cohen of Bob Geldof nomineert als held, begrijp ik, maar wat doen Steffi Graf en Jamie Oliver ertussen ?
Iets met appels en perenquote:Op maandag 3 oktober 2005 07:58 schreef Meki het volgende:
[..]
en de bepaalde aanpak in Friesland waar 2 maanden geleden een allochtoons familie is weggepest ?
Wist ik niet van Jamie, in Engeland krijg je toch warm eten tussen de middag op school ? Wel goed dat hij zich daarvoor inzet dan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jamie Oliver heeft zich afgelopen jaar ingezet voor een verbetering van de kwaliteit van het voedsel dat op Engelse scholen wordt geserveerd. Steffi Graf.....eeuuuuhhhhh...
de boel bij elkaar houden is vooral een korte termijn gedachte, die net als de multiculturele worst averechts werkt en gaat werken. en dat is vooral op conto van dromerig links te schrijven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:28 schreef SCH het volgende:
Terecht natuurlijk.
Het toont maar weer eens aan dat ze in het buitenland wat evenwichtiger naar ons land kijken dan dat wij dat zelf doen. Van een afstandje kan je het vaak wat beter beoordelen.
De boel bij elkaar houden wordt vrijwel overal in de wereld als een positieve actie gezien behalve door een schreeuwende rechtse kliek in ons eigen land en een stelletje moslim-terroristen.
Nee hoor, het heeft altijd nog gewerkt en het is gewoon de enige manier. Niet de ideale maar wel de enige.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de boel bij elkaar houden is vooral een korte termijn gedachte, die net als de multiculturele worst averechts werkt en gaat werken. en dat is vooral op conto van dromerig links te schrijven.
we zullen zien. de spanningen zijn fors aan het worden.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het heeft altijd nog gewerkt en het is gewoon de enige manier. Niet de ideale maar wel de enige.
Gat, wat een relnichterige uitspraak weer. Volgens mij willen veel mensen dat graag zien inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
we zullen zien. de spanningen zijn fors aan het worden.
Bij elkaar houden is een ruim begrip, en zegt eigenlijk niet zoveel! Cohen wil alles bij elkaar houden en vergeet het Islamitische tuig aan te pakken, tuig dat je echt niet op het rechte pad brengt door thee te gaan drinken bij de "goede" moslims.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het heeft altijd nog gewerkt en het is gewoon de enige manier. Niet de ideale maar wel de enige.
lieve nicht. constateer jij dat dan niet?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Gat, wat een relnichterige uitspraak weer. Volgens mij willen veel mensen dat graag zien inderdaad.
Bij elkaar houden, zegt niet zoveel. Het is dan ook niet een begrip dat door Cohen c.s. is bedacht maar door zijn tegenstanders. En die karikatuur van dat theedrinken, is die nog steeds nodig?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:06 schreef more het volgende:
[..]
Bij elkaar houden is een ruim begrip, en zegt eigenlijk niet zoveel! Cohen wil alles bij elkaar houden en vergeet het Islamitische tuig aan te pakken, tuig dat je echt niet op het rechte pad brengt door thee te gaan drinken bij de "goede" moslims.
Nee absoluut niet. Ik constateer dat mensen die zucht naar angst van de overheid en al dat gezeik over de islam en zo meer dan zat zijn en gewoon lekker met elkaar willen leven en zich geen xenofobie laten opdringen. Dat islamgebash is de hobby van een kleine groep.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lieve nicht. constateer jij dat dan niet?
Ja en ook Adolf Hitler, dat haalde heel links Fok aan toen Bush het werd.quote:
dan zien wij het verschil tussen oorzaak en gevolg toch echt anders.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Ik constateer dat mensen die zucht naar angst van de overheid en al dat gezeik over de islam en zo meer dan zat zijn en gewoon lekker met elkaar willen leven en zich geen xenofobie laten opdringen. Dat islamgebash is de hobby van een kleine groep.
je moest een horen hoe links en moslims op fok te keer ging toen aha in amerika positief werd genoemd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:12 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Ja en ook Adolf Hitler, dat haalde heel links Fok aan toen Bush het werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |