E_Motion!! Remiiiquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:35 schreef mrcool het volgende:
Begin ruimtegebrek te krijgen!
[afbeelding]
Idd, nou ken ik ook een groot aantal addicts van gezicht.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
De enige die ik altijd tegenkom zijn Jungelist en Robbie
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:09 schreef Sjoewe het volgende:
De enige die ik altijd tegenkom zijn Junglist en Robbie
Ja die blackout herinner ik me nog wel. HAL900S was daar toch ook bij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:03 schreef mrcool het volgende:
De meeste van jullie heb ik ooit gezien tijdens een van de eerste 3 blackouts. En kan me nog een tripje herinneren met H4ze, Nicon & Rock-shocker in Tilburg! Kermit de nikker!
Kermit de nikker jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:03 schreef mrcool het volgende:
De meeste van jullie heb ik ooit gezien tijdens een van de eerste 3 blackouts. En kan me nog een tripje herinneren met H4ze, Nicon & Rock-shocker in Tilburg! Kermit de nikker!
een 170 intalex meeting lukt gewoon niet. Berust een vloek op enzoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:20 schreef Kinz het volgende:
Mag ik ook addict worden?
sinds kort 't DnB wereldje ingerold door wat vrienden/klasgenoten. Naar Blackout#14 geweest, en 25 oktober (blackout #15) ben ik er zowiezo weer bij. Misschien tegen die tijd herkenningspunten hier dumpen, zodat we elkaar daar meeten?
Ik stond vlak voor jullie te dansen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij heb ik ooit een miniatuur-meet gehad met E_Motion en WeirdMickey tijdens een Major League vorig jaar.
Klopt ja, toen waren er echt vele addicts.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:02 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Ja die blackout herinner ik me nog wel. HAL900S was daar toch ook bij?
Dacht toch echt al die tijd dat dat Nicon was man!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:43 schreef H4ze het volgende:
[..]
Kermit de nikker ja![]()
Was btw niet Nicon die met rockshocker en mij mee was. Die jongen die 't wel was zit hier niet op Fok verder geloof ik.
Wat tofquote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:35 schreef mrcool het volgende:
Begin ruimtegebrek te krijgen!
[afbeelding]
Prima te doen hoor met een vriendin in Den Haag.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:19 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Wat tofhehe.. arme Tranceptor!
Uitgaan in Rotterdam.. lijkt me niet te doen
![]()
Hehe, maar als ik ook zag hoeveel ganja jij er die avond/nacht doorheen pompte kan ik me dat voorstellen jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:55 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dacht toch echt al die tijd dat dat Nicon was man!![]()
![]()
Dat viel toch nog wel mee?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:12 schreef H4ze het volgende:
[..]
Hehe, maar als ik ook zag hoeveel ganja jij er die avond/nacht doorheen pompte kan ik me dat voorstellen ja![]()
![]()
joh! sinds wanneer? hoe lang? leuk?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:24 schreef Tranceptor het volgende:
Prima te doen hoor met een vriendin in Den Haag.![]()
![]()
Ja het is erg leuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:52 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
joh! sinds wanneer? hoe lang? leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |