Hehe ja erg cool zo in de introquote:
ja klinkt vetquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:53 schreef H4ze het volgende:
Wowww wause nieuwe tune van Alpha Omega () op Thermal Recs:
Decade 303 (real media)
Decade 303 (mp3)
Wause bliepjes en even later een heerlijke beat eronder. Ik vind 'm erg dopeAlpha Omega
Oh wacht, je mag niet linken op FOK!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:08 schreef -Wolf- het volgende:
*kuch* http://www.uscrew.net/paul_b/paulb_nuborn14.mp3 *kuch*
Twee dingen die absoluut het vermeldenn waard zijn:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Zo, dat is lang geleden! Hoe is het hier? Is er binnenkort weer een fijn drum & bass feestje?!
Dat wordt duidelijk Hilversum! Daar kan ik tegenwoordig zowat naartoe fietsenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:18 schreef Rock-shocker het volgende:
Twee dingen die absoluut het vermeldenn waard zijn:
29 Oktober: DNBXXL in Hilversum, met Calibre en Marcus Intalex
5 November: Red Zone in Eindhoven met Goldie en Amit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet het niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:39 schreef gekke_sandra het volgende:
Komt er soon weer een D&D feestje?
Amit - Village Folkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:18 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
5 November: Red Zone in Eindhoven met Goldie en Amit
lekker duisterquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:13 schreef Tiim het volgende:
26-11 PRSPCTXL met Gridlok Break Evol Intent en Tim Exile!!
Waar, waar, waar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:13 schreef Tiim het volgende:
Amit - Village Folk
maar toch...
25-11 Blackout met Concord Dawn Optiv en NOISIA!
26-11 PRSPCTXL met Gridlok Break Evol Intent en Tim Exile!!
Blackout is in Tivoliquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:55 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Waar, waar, waar?Je gaat ook begrijp ik?
Oe ja, ik zag het net! Ik denk dat het voor mij Utrecht, Tivoli, word! BSE en Noisiaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:56 schreef Yorrit het volgende:
Blackout is in Tivoli
Prospect in Nighttown
Vooral funky toegankelijke drum&bass. Heerlijk dansbaar, lekker zwoele sounds...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:03 schreef gekke_sandra het volgende:
27-11-05
Cyantific, Loco, Lenzman & mc Quest One
Bitterzoet, Amsterdam
Experimenteel, oldschool, lekker hectische beats, top sfeertje!quote:10-12-05
Subversive Renaissance Senses, Chris Inperspective, Martyn, Pressure, BigEye, John Doe & mc Quest One
Pakhuis Wilhelmina, Amsterdam
Voor mij zonder twijfel het leukste feestje van Nederland.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 12:03 schreef gekke_sandra het volgende:
10-12-05
Subversive Renaissance Senses, Chris Inperspective, Martyn, Pressure, BigEye, John Doe & mc Quest One
Pakhuis Wilhelmina, Amsterdam
Bekende gezichten ook uit het 't Paard, moet te doen zijn.quote:Universal Project, Flanagan, Shapeshifter, keira, The Invader, Mystic Maze, Jakuza, MC PAT
dan zit je met die line-up in In Casa wel goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:04 schreef -Wolf- het volgende:
liquid dnb hou ik niet van. atmos vind ik dan weer wel lekker om op te chillen, maar niet om te dansen. Moet wel een beetje kunnen stampen.
Oe.. dat klinkt echt geweldig, vooral het eerste feestje!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:46 schreef reem het volgende:
Vooral funky toegankelijke drum&bass. Heerlijk dansbaar, lekker zwoele sounds...
Experimenteel, oldschool, lekker hectische beats, top sfeertje!
nee manquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:33 schreef -Wolf- het volgende:
als het hun eerste feestje wordt, dan moet je ze toch echt naar een techstep feestje nemen!
Inderdaad, education, fools!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |