Yeah, i know!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:32 schreef H4ze het volgende:
Nou mr. cool, jou logo werkt nu ook niet meer (photobucket bandwith acceeded)![]()
That's the one!quote:
Noisia kon ik nog niet echt waarderen, hoewel de laatste tijd wat meer. Maar ik vind z'n nummers bv. toch voornamelijk fillers en geen echte krakers. Ik ben meer op de Russische D&B hoek georienteerd en daar is Nosia toch redelijk populair. Dus vandaar dat ik 'm iets meer ben gaan waarderen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Oh, trouwens, ik eis de volgende OP alvast even op
En NIET voor Noisia, sorry Dennis
Ik vind dat ie (het nummer zelf) best snel gaat vervelen, iets wat ik met het origineel ook had (en ik was vroeger een die-hard prodigy fan vanaf het eerste uur). Het nummer hoor ik nu ook vaak op een Russische radiozender die ik luister en niet alleen tijdens de D&B-uitzendingen, maar ook tijdens uren dat ze pop, dance, trance of mnml draaien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:58 schreef mrcool het volgende:
Zag zonet de clip van de Pendulum RMX van Voodoo People. De clip was al even zuigend als het nummer zelf. Die rennende mensen met blinddoeken in dat bos is trouwens ook gejat uit een film, kom alleen niet op de naam van de film.
't Zijn sowieso drie gastenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:39 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Noisia kon ik nog niet echt waarderen, hoewel de laatste tijd wat meer. Maar ik vind z'n nummers bv. toch voornamelijk fillers en geen echte krakers. Ik ben meer op de Russische D&B hoek georienteerd en daar is Nosia toch redelijk populair. Dus vandaar dat ik 'm iets meer ben gaan waarderen.
Ja, daar ga ik nooit naar gokken. Datzelfde heb je met BSE, etc.quote:
Decoder heeft ook een paar mooie!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef -Wolf- het volgende:
ok, de titels van dnb nummers slaan af en toe werkelijk nergens op... maar goed, ik denk daar gelukkig niet aan als ik sta te rausen op een nummer.
zucht van verlichting....
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:58 schreef H4ze het volgende:
Klute - Finger in the hole![]()
En voor nog meer wause tracknamen check dan es tunes van Twisted Individual (1 vd meest lame producers ooit maar goed). Cock Snot, Poo tash, Pull my finger, Soap Dodger, Crap rinse out![]()
Wel een vette tune though.quote:
ik vind het al wat minder als ook daadwerkelijk een finger in the hole hebt....quote:
ik heb alleen maar 'normale' titels.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:55 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik vind het al wat minder als ook daadwerkelijk een finger in the hole hebt....
ik ga ook even tussen m'n titels spitten op zoek naar wat mooie titels.
linkje naar een luistersample?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:53 schreef spinor het volgende:
Eindelijk! Hij is uit: Offkey001 | Raiden & Propaganda - Machine Soul / Raiden - Ratchet
Echt een brute sloopplaat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |