Klinkt idd. als een rol waar Coleman helemaal voor geknipt is!quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:28 schreef Knip het volgende:
Killing Joke heeft echt een meesterlijke bijrol in de film The Year of the Devil.
Jaz Coleman heeft me werkelijk onder tafel gekregen van het lachen.
Als je de kans krijgt om hem nog ergens te huren, doe het!!!![]()
Jep, Hosanna's From The Basement Of Hell. Ik heb het slechts een keer geluisterd, maar enkele nummers maakten al indruk. Het is een voortzetting van de stijl die ze ook op Killing Joke (2003) hadden, iets rauwer misschien.quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:56 schreef Kolkus het volgende:
Zag vanmiddag een nieuw album van ze in de winkels liggen, iemand al gehoord?!
Heel verstandig, want dat is een heel fijn albumquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zeker niks mis mee. Weer eens iets anders dan Outside the gate (om maar eens iets te noemen).
Ik vergeet trouwens regelmatig dat ik ook Revelations nog heb liggen. Volgens mij niet meer dan 3 keer geluisterd ofzo en toch zeker al ruim een jaar in mijn bezit (volgens Google Groups zelfs al sinds november 2004). Ik zet 'm nu maar eens op.
Ach, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:51 schreef bartrid het volgende:
zowel nighttime als brighter than a thousand suns zijn niet echt sterke albums vind ik....
Dat feit blijft, maar die albums klinken mij veel te eighties en glad vergeleken bij hun oudere EN nieuwere werk. En laat Nirvana fans maar lekker wegblijvenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:44 schreef oddman het volgende:
[..]
Ach, smaken verschillen.
Ik vind dat juist wèl hele briljante albums. Zeker als je weet dat zo ook andere dingen kunnen.
Feit blijft: Killing Joke is en blijft goed, ondergewaardeerd, en te onbekend bij Nirvana fans.
Heb je Nighttime en het debuut al??quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:01 schreef oddman het volgende:
Ha! Ik was kennelijk al wel een keer in dit topic geweest.
Sindsdien wel wat meer research gedaan naar onze Noordengelse (oude spelling) vrienden.
Ook wat meer albums op de kop getikt. Pandemonium, hoewel héél anders dan Brighter Than A Thousand Suns, ook erg goed. Hosannahs From The Basement Of Hell, hoewel nog ruiger, zeker ook de moeite waard.
Grappig om te zien hoe één band zo veel verschillende dingen kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |