grrr... ik hoor nog steeds niksquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:36 schreef mijn23 het volgende:
linda over dido: als je niet op je vent let ga ik er mee vandoor
Wat vaker schijt aan hebben, het zijn maar virtuele mensen die wat roepen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
Is wel eens lastig hier met al die mensen die leuke opmerkingen denken te moeten plaatsen.
Maar ik doe mijn best
Miss-ik-ben-allergisch-voor-pindakaas (maar eet er wel stiekem van als m;n jam op is) bedoel je..quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Maar het is wel een mooie 2e.
Alhoewel ik Lieske's eerste huilbui ook wel erg mooi en puur vond![]()
Dankzij de klote regie heb ik dit niet gezien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:33 schreef BorTheWolf het volgende:
Roel flikkerde uit bed en keek dwaas om zich heen. Tanja werd wakker van de neer ploffende Roel en zag Roel zn broek open doen om te gaan plassen boven een andermans bed. Tanja stormde haar bed uit en greep net op tijd in. Tanja dirigeerde Roel naar buiten en Roel knalde met zn kop tegen de deur aan. De streams gingen naar de gang en daar strompelde roel de halve gang door van muur naar muur. In zijn wandeling op zoek naar de WC flikkerde die het halve dressoir om en wat daar op stond. Tanja riep om hulp naar de woonkamer en daar kwamen Menno en Linda aanrennen (met emmer). Tanja opende de deur van de WC en menno dirigeerde Roel naar het toilet. Roel rukte zich los en liep de gang weer in waarop de toegesnelde hulp riep wat ie ging doen. Roel : Ik ga naar de WC. Menno die is hier. Roel trok zn broek uit en toen gingen de streams weer naar de woonkamer. (bedankt Talpa 24 uur BB mis niks van de gebeurtennisen in het huis)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
Truste aan iedereen en het was een knaller vanavond!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:37 schreef Day het volgende:
Ik probeerde even naar Lieske te luisteren, maar ik kan het niet!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:36 schreef mijn23 het volgende:
linda over dido: als je niet op je vent let ga ik er mee vandoor
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geloof het nu allemaal wel, de regie houd stream 3 geblokt (lees: vaste camera, slecht geluid) dus ik ga er maar eens rustig aan vandoor, morgen is het weer maandag en dan moeten we er weer hard tegenaan
Truste aan iedereen en het was een knaller vanavond!
Echt ik vind het een leuke meid, maar ik trek die Groningen-verhalen gewoon niet meer!quote:
Tja... ik ben 40, maar dat heb ik helaas nog altijd niet geleerd. Van de 'schijt-aan-alles' mentaliteit hebben ze niet al te veel aan mij meegegeven.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat vaker schijt aan hebben, het zijn maar virtuele mensen die wat roepen.
ik denk dat het nog wel een vervolg heb hoor ,linda slaat de volgende x eerder toe als roel minder lam is ,want dat ze zin heb is duidelijkquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop wel dat ik mag concluderen dat deze vrij/zoen/kus sessie tussen Roel en Linda de heftigste (tot nu toe) in het huis was.
Neeeeeeee, die nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Miss-ik-ben-allergisch-voor-pindakaas (maar eet er wel stiekem van als m;n jam op is) bedoel je..
Heel puur.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik denk dat het nog wel een vervolg heb hoor ,linda slaat de volgende x eerder toe als roel minder lam is ,want dat ze zin heeft is duidelijk
quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:39 schreef Day het volgende:
[..]
Echt ik vind het een leuke meid, maar ik trek die Groningen-verhalen gewoon niet meer!![]()
Dan luister je lekker naar Nathalie en Dido.... Die praten zo gezelligquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:37 schreef Day het volgende:
Ik probeerde even naar Lieske te luisteren, maar ik kan het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |