Ik kan niet naar dat wijf kijken en luisteren. Wat een tyfusbitch.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:50 schreef BB-King het volgende:
Zit Chantal weer over Rob te zeuren?
Pfff, wat een vermoeiend wijf is me dat...![]()
Nee niet leuk.. Chantal zegt zoveel maar eigenlijk zegt ze helemaal niks.quote:
Het zou wel een stunt zijn als Tanja een week voor de bevalling exit magquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:51 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scan hoeveel weken volg je nu al BB?![]()
Die buik wordt niet genomineerd en zelfs al word ze dat dan steekt Hummie er een stokje voor.
Tanja gaat pas als ze bevallen is en de "winst" voor BB eruit is.
Maar mocht het zo zijn, dan trek ik een flesje open![]()
![]()
![]()
jammerquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo ver gaat mijn verslaving nog net niet
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:51 schreef FuTilE het volgende:
Pffff, die ouwe kraai in de keuken klinkt alsof ze momenteel 5 herseninfarcten tegelijkertijd heeft....
GRRR ik vind haar niet meer leukquote:
Update: ze slapenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan niet naar dat wijf kijken en luisteren. Wat een tyfusbitch.
Dan maar het gebrabbel van die drie in het bubbelbad.
Wel knap waardeloos dat ze niet even een update uit de slaapkamer geven.
Ik snap, als ze zegt, dat je niet ruzie met haar wilt hebben.quote:
Dank. Ik kon het echt niet volgen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:51 schreef ruby het volgende:
Ah het is Rob die besproken wordt.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef michelc85 het volgende:
zei ingrid nou kankerleier?
Dat wil ik dan wél even zeker weten.quote:
Dan hoor je heel wat anders dan ik hoor. Maar dat is vast niet voor het eerst.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef Lkw het volgende:
Lieske probeert zich met risicoloze herhalingen van andermans standpunten geliefd te maken bij de andere 2 tutjes, niet prettig om te zien en het voegt niets toe. Lafhartig gevlei. Jammer.
Oh man, dan trakteer ik de hele stad op een biertjequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou wel een stunt zijn als Tanja een week voor de bevalling exit mag
Onzin, die is helder genoegquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef Peter6000 het volgende:
Chantal is aardig bezopen in ieder geval
edit: na dat zwaar tegenvallende begin eerder vanavond is dit meteen alweer erg leuk![]()
ja, Chantal is weer lekker aan het stokenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef arneaux het volgende:
Hebben ze t nou over Rob? Dat hij zoveel stookt?
Binnenkort maar heb teveel gedronken nuquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Woon je in de buurt?
Ga eens roepen over de schutting
wanneer niet.. die is gewoon triestquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef milagro het volgende:
[..]
jammer
Chantal loopt nu gewoon te liegen
Jammer dat jij je niet vermaakt danquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee niet leuk.. Chantal zegt zoveel maar eigenlijk zegt ze helemaal niks.![]()
Serieus? Noemde Ingrid Rob een kankerlijer??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |