Nee hoor maar ik had de laatste post zag ik.quote:
Goed man.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
jag, vandaag heb ik meer gepost als jij
Ik stop om middernachtquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
Tijd om nog 20 minuten te fokken.
Hehe thnx. Slaapze!quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:42 schreef Palau het volgende:
Ik ga iig pitten nog veel plezier met je 20 min fokken jag
Ik ook.quote:
Hoeveel posts heb je nu? Ik had die foto's toen ik er nog geen 30 hadquote:
Vragen hoeveel posts iemand heeft terwijl je dat ook prima in z'n profiel kan zien. Wat een luiheid weer.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoeveel posts heb je nu? Ik had die foto's toen ik er nog geen 30 had
Jij hebt zequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Foto's?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
15 ofzo.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stuk of 17 posts vandaag al(ruwe schatting) en waar zit jij opp?
Yeah, sue me.quote:
Ik ben lui, dat weet jequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vragen hoeveel posts iemand heeft terwijl je dat ook prima in z'n profiel kan zien. Wat een luiheid weer.![]()
Jij ? Of de PUB SC ?quote:
quote:
Anders blijf ik dalijk alleen overquote:
Net als die saaw.zip ofzo van een paar topics terug?quote:
Ik wil ook nog wel een Seauphie.zipquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel een MaRySe.zipen een en en en en
![]()
Dat is bekend ja.quote:
saaw.zip is nepquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:49 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Net als die saaw.zip ofzo van een paar topics terug?
Wat is dat toch?
Naaktfoto's of foto's in die richtingquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:49 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Net als die saaw.zip ofzo van een paar topics terug?
Wat is dat toch?
Blijven hopenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel een MaRySe.zipen een en en en en
![]()
Daar staan dan foto's in ofzo?quote:
Oh zo.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Naaktfoto's of foto's in die richting
En je weet de n00bie regel hequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
PPUB PUB SC noob zwaait naar mArYsE MaRySe
Waarschijnlijk juist door die naaktfoto's. Je bent nog wel behoorlijk newbiequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:52 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Oh zo.
En ze is nog moderator ook?
d_h slaapt al en fles volgens mij ook al wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
So!
Hoho, wat zullen dolle hond en flesje jaloers op ons zijn
quote:
Of je lul (a.k.a. bifi) naar Yvonne@fok.nl mailen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
En je weet de n00bie regel he!
Je tetten posten en/of jezelf voorstellen
Ik heb van jou anders nog nooit tetten gezien op een beetje inkijk na.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja duh.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk juist door die naaktfoto's. Je bent nog wel behoorlijk newbie![]()
Jaquote:
.........zip heb ik ook nog nooit gevonden....quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:54 schreef DaMook het volgende:
Ik was vandaag opzoek naar ....... . zip , maar heb die niet kunnen vindenMischien bestaat ie echt niet
Posten danquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ach ja, even goed inlezen anders blijf je zolang n00b en dat is vrij vervelend (soms)quote:
Of hij is een kloon die net doet alsof ie noob isquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk juist door die naaktfoto's. Je bent nog wel behoorlijk newbie![]()
ik heb ooit mn tieten op fok gepost.. even zoeken...quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja de naam zeg ik niet vandaar de ....quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
.........zip heb ik ook nog nooit gevonden....
Nouja, ik weet het nu.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, even goed inlezen anders blijf je zolang n00b en dat is vrij vervelend (soms)
Ik ben anders geen noob hoorquote:
Wat heb je aangemaakt?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of hij is een kloon die net doet alsof ie noob is
Neeheeequote:Op zondag 2 oktober 2005 23:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Of je lul (a.k.a. bifi) naar Yvonne@fok.nl mailen.
Zou heel goed kunnen. Kan de zoveelste kloon van cerror zijnquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of hij is een kloon die net doet alsof ie noob is
Ik ben nooit n00bie geweest. Ik ben de heerser der SC.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb van jou anders nog nooit tetten gezien op een beetje inkijk na.![]()
PUB@fok.nl heb ik hier?quote:
Oh ja.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben nooit n00bie geweest. Ik ben de heerser der SC.
Dat is J, hij heerscht over meerdere SC'squote:Op zondag 2 oktober 2005 23:59 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben nooit n00bie geweest. Ik ben de heerser der SC.
2.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is J, hij heerscht over meerdere SC's
Maar ik ben dus weg zometeen
Niet waar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is J, hij heerscht over meerdere SC's
Maar ik ben dus weg zometeen
Daar heb ik ook al aangedachtquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Kan de zoveelste kloon van cerror zijn
???quote:
Ik een n00biequote:
Klemtoon op "Wát".quote:
Al weer een bewijs voor je n00bieschapquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik een n00bieGrapje zeker? In het begin was ik al niet echt een noobie meer; flink ingelezen
Dan nog ???quote:
Ok.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Al weer een bewijs voor je n00bieschap
Wat zijn we toch bevooroordeeld.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En het erge is: dat denken we bij elke newbie die hier langskomt
Laat maar.quote:
kan niet vinden [13.gif]quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb ooit mn tieten op fok gepost.. even zoeken...
Maar deze is geen kloon van heb ik uit betrouwbare bronquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En het erge is: dat denken we bij elke newbie die hier langskomt
het is toch watquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat zijn we toch bevooroordeeld.![]()
En die bron is?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar deze is geen kloon van heb ik uit betrouwbare bron
Dat snap ik wel!quote:
Cerror zelfquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En die bron is?
Trouwens, ligt het aan mij of gaat het forum weer als dikke stront?
Dan staat ie nog maar even opquote:
Dat lijkt me vrij betrouwbaarquote:
Ik heb alleen van Quatdinges gevraagdquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij betrouwbaarDus al die nieuwe in de OP zijn geen kloons van cerror? Want van een paar daarvan vermoedde ik het wel namelijk
Oh zo.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij betrouwbaarDus al die nieuwe in de OP zijn geen kloons van cerror? Want van een paar daarvan vermoedde ik het wel namelijk
Zelfde user, andere naamquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:12 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Oh zo.
Kloons zijn andere users die beheert worden onder een andere user?
Ofzoiets dan.
Kijk, zo leer ik nog eens wat.quote:
Jup en ik had dus daarstraks het vermoedde dat jij Cerror wasquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:12 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Oh zo.
Kloons zijn andere users die beheert worden onder een andere user?
Ofzoiets dan.
Ik dacht onder andere aan IFASSquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb alleen van Quatdinges gevraagdDe rest weet ik niet, maar wat ik begrepen heb niet
Is Cerror ook zo'n incrowd iets ofzo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup en ik had dus daarstraks het vermoedde dat jij Cerror was, maar dat was ook al zo over aangezien ik cerror's manier van posten ken
Dat ken ik dan weer niet helemaal, maar cerror is meestal een stuk sneller van stofquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup en ik had dus daarstraks het vermoedde dat jij Cerror was, maar dat was ook al zo over aangezien ik cerror's manier van posten ken
Neuj die post andersquote:
Die zit hier meestal onder verschillende namenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:19 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Is Cerror ook zo'n incrowd iets ofzo?
Ik heb hem nog niet gezien hier eigenlijk.
hij heeft hier ook een ban voor dit subforumquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:19 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Is Cerror ook zo'n incrowd iets ofzo?
Ik heb hem nog niet gezien hier eigenlijk.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neuj die post anders
IFASS Lijkt me meer een tweaker die hier per ongeluk verzeild is geraakt![]()
Oh vandaar dat jullie zo zitten te kibbelen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die zit hier meestal onder verschillende namen
Maar Cerror zelf ken ik nog van vroeger
Goede topicsquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:16 schreef Gizmore het volgende:
Als je dan toch wat wilt leren, ga dan onder andere dit ff lezen
Het Officiële Fok!woordenboek
Meld *hier* Fok!-sletjes van vroeger en van nu.
Dat is min of meer alles, hoewel van dat woordenboek de helft echt totaal niet boeiend is maar goed. Staat wel handige shit tussen, zoals o.a. 14.gif enzo
Ik had in ieder geval dat woordenboek gelezen en een hele lange tijd gelurkt voor ik me ging registrerenquote:
Wat een boel tekst zeg!quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik had in ieder geval dat woordenboek gelezen en een hele lange tijd gelurkt voor ik me ging registreren
valt best mee, kost je 5 tot 10 minuten. veel dingen over users kun je overslaan behalve yvonnequote:
Gewoon, dat was het eerst wat in me opkwam bij hemquote:
Nee inderdaad, dan zou die het wel lang volhouden inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon, dat was het eerst wat in me opkwam bij hemHet is iig geen kloon van C anders is het wel een hele goede
![]()
![]()
Toen ik regde bestond dat topic nog nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik had in ieder geval dat woordenboek gelezen en een hele lange tijd gelurkt voor ik me ging registreren
Ik ben meer dan 60.000 accounts later dan jijquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toen ik regde bestond dat topic nog niet
Ik loop kwa posts ook best wel achter op een hoop noobs
Mooi topic niet? Je kunt m bookmarken met dat icoontje bovenaan naast dat uitroeptekenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:30 schreef Quatertemper het volgende:
Wat een grappige woordjes enzo in die tekst!
Empatisch meefibreren de weerzinwekkende gewoonte van R&P'ers om bij een emotioneel verhaal voortdurend instemmend te knikken, eventueel ook nog opgeluisterd door aan de lopende band 'o kind, wat vreselijk' te schrijven
Lol!
Er staan wel meer leuke dingen inquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:30 schreef Quatertemper het volgende:
Wat een grappige woordjes enzo in die tekst!
Empatisch meefibreren de weerzinwekkende gewoonte van R&P'ers om bij een emotioneel verhaal voortdurend instemmend te knikken, eventueel ook nog opgeluisterd door aan de lopende band 'o kind, wat vreselijk' te schrijven
Lol!
Ik lees nog verder.quote:
Hehe ik was nog een beetje optijdquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben meer dan 60.000 accounts later dan jijMaar dat maakt niet uit
Watjequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mooi topic niet? Je kunt m bookmarken met dat icoontje bovenaan naast dat uitroepteken
Maar goed, ik ben moe dus ik ga slapen
Kquote:
Ja is echt lachen dat woordenboekquote:
Ja hequote:Op maandag 3 oktober 2005 00:40 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ja is echt lachen dat woordenboek![]()
van zoiets hebk ook wellus lastquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:48 schreef Gabry het volgende:
Wat was ik van plan vandaag te doen:
Zonnebanken
Fitnessen
Huiswerk maken
Gamen
DVD kijken
Naar vrienden gaan
Wat heb ik vandaag gedaan:
Niks
Hey, gebeurt dat niet bijna elke dag?
Ja dat klopt
Ik ben blij dat ik niet de enige benquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:49 schreef spenky het volgende:
[..]
van zoiets hebk ook wellus lastte vaak eig
Heb ik ook last van.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:48 schreef Gabry het volgende:
Zonnebanken
Fitnessen
Huiswerk maken
Gamen
DVD kijken
Naar vrienden gaan
Niks
Ja dat klopt
Wat ik van plan was (plan was tot afgelopen donderdag):quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:48 schreef Gabry het volgende:
Zonnebanken
Fitnessen
Huiswerk maken
Gamen
DVD kijken
Naar vrienden gaan
Niks
Ja dat klopt
ik heb zin om nu keihard muziek aan te zetten... maar dnek ook niet dat ze dat zo leuk vindenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:53 schreef Gabry het volgende:
Ik heb zin om door te draaien.. just for fun
Maar ik denk niet dat mijn familie dat zou waarderen
Wat een egoisten zijn het hehquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:54 schreef spenky het volgende:
[..]
ik heb zin om nu keihard muziek aan te zetten... maar dnek ook niet dat ze dat zo leuk vinden
Zit je nu de hele dag te fokken met 2 handen of alleen je rechterhand?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ik van plan was (plan was tot afgelopen donderdag):
wakker worden
zien dat er een leuk meidje langs me ligt
beetje spelen
opstaan
samen douchen
ontbijten
haar wegbrengen
fokken
zuipen
fokken
Wat het is geworden:
alleen wakker worden
opstaan
fokken
zuipen
fokken
zuipen
fokken
Ik heb meer pilsjes.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:57 schreef DaMook het volgende:
Ik heb nog maar 3 pilsjes
En waarom reageert niemand op mijn post, ik lijd er echt onder hoor
Beide handenquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:58 schreef Gabry het volgende:
Oke oke, ik reageer wel
[..]
Zit je nu de hele dag te fokken met 2 handen of alleen je rechterhand?![]()
Ik nog 2,5quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:58 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik heb meer pilsjes.
Om je even te pesten.
?quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beide handenDe persoon waar ik met mijn andere hand graag mee bezig was geweest heb ik sinds donderdag niet meer
Maar je hebt ons toch nog.....quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Beide handenDe persoon waar ik met mijn andere hand graag mee bezig was geweest heb ik sinds donderdag niet meer
Ik nog 6.quote:
Gelukkig welquote:
Ik had dinsdag nog 4 krattenquote:
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig welEn ik moet zeggen dat ik donderdag heel wat aan de PUBers heb gehad
wat wasser dan? hebk ff gemistquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig welEn ik moet zeggen dat ik donderdag heel wat aan de PUBers heb gehad
Mjah ik had net 4 dagen een vriendin en dat ging uit omdat ik meer een vriend was als DE vriend en toen hebben ze me hier gesteundquote:
owhh juist.. had ik ook bij iemand maar dat was omdat ze me niet wou omdat ze al een ander had.. maar die heeft ze dus voor me gedroptquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah ik had net 4 dagen een vriendin en dat ging uit omdat ik meer een vriend was als DE vriend en toen hebben ze me hier gesteunden ook over mijn verdriet heen geholpen
(ja dat had ik bij haar al na 4 dagen)
zoow dies mooiquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:08 schreef Gabry het volgende:
Bewerkte (user) foto's deel 29
Ze vraagt er gewoon om
ik ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 01:18 schreef Gabry het volgende:
Ik ga mn tandenpoetsen, en mentaal aan mn huiswerk zonder m'n boeken te pakken
Wat kan jij nietquote:
Zoveel posts onder elkaar.quote:
Vast welquote:
is dat vandaag?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:08 schreef RaymanNL het volgende:
Gaan jullie zomenteen jullie ogen nog verneuken aan het kijken naar de halve zonsverduistering![]()
Jep, het begint om 9.50 en eindigd om 12.20, met z'n hoogtepunt om 11.10quote:
1115 heb ik precies pauze dus ik ga wel ff kijkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep, het begint om 9.50 en eindigd om 12.20, met z'n hoogtepunt om 11.10![]()
![]()
Tis wel zoquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef saaw het volgende:
oeh beetje te groot plaatje dus dan maar n link
http://sunearth.gsfc.nasa(...)as3/SE2001-25T-1.GIF
die vandaag staat.... niet op de kaart!
i knowquote:
Hebben ze dat in frankrijk?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:41 schreef saaw het volgende:
[..]
i knowoveral info te vinden maar ik zag die kaart en daar staat t toch echt niet op
ik ben wel benieuwd
die totale eclipse van een paar jaar geleden was ik totaal vergeten. ik was rustig aan het klimmen in een gigantische canyon in frankrijk, toen werd het ineens donkerik schrok me rot
quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:51 schreef saaw het volgende:
google zoeken op 'green hat' laat me! ik ben verveeld![]()
[afbeelding]
Jij maken, jij navragen aan die jannie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:53 schreef Fwnk het volgende:
Jerry maak jij anders de beschrijving van voorbereidingen, ik heb pas 3 zinnen ofzo
Ik weet het wel maar ik zit niet diep genoeg in het projectquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:58 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Jij maken, jij navragen aan die jannie.![]()
NOu en, ga naar schrik toe, zeg dat je het niet snapt en ze legt het uit.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik weet het wel maar ik zit niet diep genoeg in het project
Doe ik in de vergaardering wel ;xquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:06 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
NOu en, ga naar schrik toe, zeg dat je het niet snapt en ze legt het uit.
De Horrorquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:10 schreef RaymanNL het volgende:
Straks kan ik niet meer zien, en dan kan ik nooit meer fokken![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:10 schreef RaymanNL het volgende:
ik ga niet kijken naar de zonsverduistering hoor
Straks kan ik niet meer zien, en dan kan ik nooit meer fokken![]()
TIs er maar een van 60% ofzo. Zie je hier sowieso niet want het is dik bewolktquote:
11.10 begint me lesquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep, het begint om 9.50 en eindigd om 12.20, met z'n hoogtepunt om 11.10![]()
![]()
misschien ziet hij je wel zittenquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:17 schreef Gizmore het volgende:
laatste voyeur: Knoekie
Wat moet die nu weer in mn fotoboek
Hij wil je.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:17 schreef Gizmore het volgende:
laatste voyeur: Knoekie
Wat moet die nu weer in mn fotoboek
eerste 3 uur vrijquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:17 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Zeur niet, zit hier als sinds half 9.
dat is klote, ik moet ook tot het laatste uurquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:28 schreef Renesite het volgende:
* Renesite begint elke maandag 10 voor 1 en moet tot half 5 naar school.
So fucking what
Goed idee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:39 schreef taart het volgende:
Ik ga maar eensch naar school
Nee echtquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:50 schreef Ulreazj het volgende:
Het is hier een beetje dood.
Kippen worden nu geslacht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:50 schreef Renesite het volgende:
toktoktoktoktoktoktok
Toll!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:23 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Dalijk bier en eten halen en even de auto omruilen in eindhoven
Toll!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:23 schreef DaMook het volgende:
Hoi
Dalijk bier en eten halen en even de auto omruilen in eindhoven
En wat gaan je ze daarin leren?quote:
Oh ja das ook een zinvolle invulling.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh ja das ook een zinvolle invulling.![]()
Hatjoequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:49 schreef stFz het volgende:
HEHEHEEHEAHAEHAEHAE schiet niet op met deze verkoudheid :\
Bestaan die mensen serieus nog?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:49 schreef Renesite het volgende:
Echt wel!
Dat te bedenken dat er mensen zijn die thuis geen pc hebben![]()
[..]
die bestaan.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bestaan die mensen serieus nog?
Hoi I.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |