quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:16 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Lieske zal nog wel het strakste zijn gok ik zo kwa leeftijd enzo
(jaja nivo daalt)
Volgens mij zit er alleen een studio naast en verder wat industrie dingen, geen gewone woningen dacht ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:16 schreef witste het volgende:
Je zal er maar naast wonen zeg, en morgen om 06.00 uur moeten beginnen......
Trouwens, ook als je niet hoeft te werken, WIL je er niet naast wonen!!!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:19 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze heeft het gedaan met de grootste lul van Groningen zei ze twee weekjes geleden (Liesje: die had een lul joh...zo groot...die konnie bij de hals vastpakken en dan rondjes mee slingeren !Écht waar hoor...)
Ligt eraan welke streamgate je gebruiktquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:19 schreef newsman het volgende:
Tis geloof ik Crazy hour, Talpa streams haperen en iedereen zit te kijken.
Denk dat Roel de enige is die dat nummer echt op prijs gaat stellenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:20 schreef Avenger84 het volgende:
Ze moeten ff smells like teen spirit draaien dan word iedereen wat actiever en als ze het niet leuk vinden grijpen ze naar de drank!![]()
![]()
Ik zit nu al aan de zuipquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:20 schreef Avenger84 het volgende:
Ze moeten ff smells like teen spirit draaien dan word iedereen wat actiever en als ze het niet leuk vinden grijpen ze naar de drank!![]()
![]()
Nee hoor , ik zag het ook , op stream 1quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ik meende ook te zien dat Joost probeerde Dido te zoenen maar dacht dat ik hallucineerde![]()
Jawel vlakbij woonwijk, geen industriegebied.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:19 schreef BONG4002 het volgende:
Uit vorige topic:
[..]
Volgens mij zit er alleen een studio naast en verder wat industrie dingen, geen gewone woningen dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |