quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:33 schreef happyme28 het volgende:Jim kan gewoon goed zingen hoor niets mis mee zeker niet in vergelijk met Kelly of Kurt. Kelly schreeuwt alleen maar erg hard en Kurt is meer een in de huid van zanger.
Dat mensen Dewi zo hoog inzetten vind ik vreemd die kan pas vals zingen. Het ergste is nog dat ze het zelf niet in de gaten heeft. Ik weet overigens niet hoe het tegenwoordig gesteld is daarmee.
Hind vind ik ook erg tegenvallen haar eerste album was beter dan haar laatste althans naar de stukjes die ik van haar tweede album gehoord heb. Ze blijft het proberen uptempo maar het lukt gewoon niet. Gaat ook niet echt goed met haar album in de top 100 ook haar single kunnen we wel spreken van een flop.
Groeten marky (die even onder zijn dinnetjes nick post aangezien hij nog steeds niet in dit forum onderdeel kan grrrrr).
Je laat geen kans onbenut he.
![]()
.
Nou ja, ik heb Jim tijdens Idols vaker vals horen zingen dan de meeste anderen (Against all Odds
![]()
). Daarnaast: Er zijn genoeg mensen die zingen kunnen zonder ook maar één valse noot en dan nog is het niet om aan te horen. Je kan de noten wel halen, maar dan moet je stem ook gijn zijn. Of Hind uptempo aankan: ga voor de aardigheid eens een keer naar een live-optreden waar ze deze nieuwe nummers zingt in plaats hier je bevooroordeelde, voorspelbare en nergens op gestaafde mening te uiten. Eerste week direct op 31 is ook zeker niet slecht.
Dewi zong inderdaad vaker vals dan de meeste mensen beweren.