Met al dat afvallen van jou... kan misschien geen kwaadquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:30 schreef _Cara_ het volgende:
Daar wordt ik dik van...
Hoi marcquote:
Wilde je jezelf nog aanwijzen als chaperonne om het verder ook allemaal nog een beetje in goede banen te kunnen leiden?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou schiet eens op dan en wees eens een echte kerel en neem dat meisje eens mee uit eten
Ok.. geen slagroom dan * nixxx negeert melismays opmerkingquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:34 schreef _Cara_ het volgende:
Gewoon koffie met een schuimkraagje graag...nix geen slagroom..![]()
Daarvoor..quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:34 schreef melismay het volgende:
Hey Cara, waar heb je eigenlijk een fotoboek voor als niemand er kan reageren?
Nee hoor, ze moeten gewoon eens niet zo om elkaar heen draaien en dan zeggen dat het niet zo is terwijl dat uit alles blijkt dat het wel zo is... Daar kan ik zoooooo slecht tegenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wilde je jezelf nog aanwijzen als chaperon om het verder ook allemaal nog een beetje in goede banen te kunnen leiden?.
Dat doe je dan mooi niet goed want ik ga vanaf nu net zo lang zeiken tot het er een keer van komt of ik een zeer goede verklaring heb waarom t niet kan... Ik heb er genoeg vanquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ok.. geen slagroom dan * nixxx negeert melismays opmerking![]()
Jammer voor je mel... maar het gaat je eigenlijk geen hol aan hequote:Op maandag 3 oktober 2005 12:36 schreef melismay het volgende:
Nee hoor, ze moeten gewoon eens niet zo om elkaar heen draaien en dan zeggen dat het niet zo is terwijl dat uit alles blijkt dat het wel zo is... Daar kan ik zoooooo slecht tegen
Dat zeggen alleen kinderen van een jaar of 5 toch?quote:
Tuurlijk wel. Vaste slowchatters hebben het recht vermaakt te wordenquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jammer voor je mel... maar het gaat je eigenlijk geen hol aan he
Jammer dan, die krijg je niet.. en nu basta!quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:37 schreef melismay het volgende:
Dat doe je dan mooi niet goed want ik ga vanaf nu net zo lang zeiken tot het er een keer van komt of ik een zeer goede verklaring heb waarom t niet kan... Ik heb er genoeg van
Nee dat om elkaar heen gedraai is lekker...quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jammer voor je mel... maar het gaat je eigenlijk geen hol aan he
Daar gaat het nog niet eens om, het is het klef doen en dan weer keihard ontkennen...quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Vaste slowchatters hebben het recht vermaakt te worden. toch?
De aarde draait ook om de zon heen en de maan om de aarde.. maak je daar ook bezwaar tegen ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:39 schreef melismay het volgende:
Nee dat om elkaar heen gedraai is lekker...
Je kent me nog niet zo goed he!?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jammer dan, die krijg je niet.. en nu basta!
Nu je het toch opbrengt...quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
De aarde draait ook om de zon heen en de maan om de aarde.. maak je daar ook bezwaar tegen ?
idd.. en ik vind je nu al vervelendquote:
Dat kan ik me voorstellen, maar frankly i don't give a shitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |