Jammer! Nou ja, er komt toch bijna een nieuwe.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, spijtig, maar niks meer aan te doen..
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
. http://wiki.fok.nl/index.php/Garpje
.
Opeens had iemand anders mijn topic geopendquote:Op zondag 15 januari 2006 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, spijtig, maar niks meer aan te doen..
huilie.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:09 schreef Zhenar het volgende:
CDP doet te lang over het invullen van de UserGame![]()
![]()
quote:
Wat een watjes zijn jullie eigenlijk, meteen zwichten en weer terugveranderen. Dat zag je mij niet doen in een vergelijkbare situatie. En wat zien we daar, de beklaagde was toen zelf aanklager!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik weet niet meer welke smiley er eerst stond.
quote:Op zondag 29 januari 2006 00:02 schreef Marble het volgende:
Wat een watjes zijn jullie eigenlijk, meteen zwichten en weer terugveranderen. Dat zag je mij niet doen in een vergelijkbare situatie. En wat zien we daar, de beklaagde was toen zelf aanklager!.
Nee joh! Oprechte emoties, daar houden we van in IDO.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:12 schreef WithMe het volgende:
Ging ik iets te ver in mijn verdriet om Marescha?![]()
Je verneukte wel de layout.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:12 schreef WithMe het volgende:
Ging ik iets te ver in mijn verdriet om Marescha?![]()
Daarom heb ik dat meteen gefixt. Oh, jij had het al gefixt.quote:
Marescha zou het zo gewild hebben.quote:
Je hebt ook nog steeds de vraag niet beantwoord boven aan deze pagina.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:18 schreef Yeahinho het volgende:
Terugveranderen? Dat moet nog steeds gebeuren.
Maar lamaar hangen, voordat ik nog meer notes krijg.
En een zware discriminatiequote:Op zondag 29 januari 2006 10:41 schreef sbientje het volgende:
Wanneer gaan al die negers er eens uit?
ik meld even een nutteloos topic
Sssstt....laat Tom het niet horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |