ohjawelquote:Op donderdag 10 november 2005 09:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nope, nog niet.
Ne sais pas.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:16 schreef BVO het volgende:
Waarom staat de forumlijst hier op 1 week en in bijv. SHO op 3 weken?
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik je topic sloot, dus ik heb het aangepast.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:27 schreef SunChaser het volgende:
'Te dikke ' Samantha vanavond bij Mooi weer de Leeuw
Alles best dat i in een ander topic moet, maar kun je dan de titel wat duidelijker maken. Er Samantha voor zetten ofzo?
Het zou jou ook niet onaantrekkelijk staan.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:19 schreef PeRi het volgende:
Ik kom hier alleen even zeggen dat dat blauw, Tom verdomd goed staat
Wil je dan wél met me daten?quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het zou jou ook niet onaantrekkelijk staan..
Ik denk dat je het beter in MUZ kan doen, maar ik zal het even aan de mods daar vragen.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mag ik hier mn Carrie Underwood topic openen? (winnares AI4)
Of moet ik m in MUZ gooien?
Ik denk dat er geen MUZ-mods online zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2005 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*wacht rustig af*
Jeetje, wat een geharrewar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:30 schreef BVO het volgende:
Het blijkt Raffaela te zijn, met twee keer f en 1 keer l.
Ach, na de theaterronde valt er toch niet meer zoveel te spoilerenquote:Op zondag 20 november 2005 10:46 schreef Zhenar het volgende:
Mag het Voor- & Theaterrondes Spoilertopic worden omgedoopt tot "Idols 3 Spoilertopic" ?
Hoe zit dat dan met de workshops?quote:Op zondag 20 november 2005 10:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, na de theaterronde valt er toch niet meer zoveel te spoileren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |