Ach, het beestje moet een naam hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:13 schreef static het volgende:
De FAQ is geen FAQ; meer een soort van regeltjes overzicht.
Wat een gezeik om niets zeg, get a life.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:16 schreef static het volgende:
Doe dan 'huisregeltjes' ofzo, want er staat geen enkele frequently asked question in.
Hebben we bij SHO ook expres zo gedaan.
Neem jij even een XXL slok chloor ofzo, pisnicht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:51 schreef Tragedy het volgende:
[..]
Wat een gezeik om niets zeg, get a life.
Waarom überhaupt "Idols"? Doodzwijgen die rotzooi!quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:24 schreef Tragedy het volgende:
Attentie mods: Waarom Idols 2005 ipv Idols 3
Ik vind het knap, je gaat er geen halve minuut naar kijken, maar je besteedt wel een paar minuten aan een post waarin je aangeeft dat je er niet naar zal kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:10 schreef progrock het volgende:
Alwéér een Idols? Hebben we nog niet genoeg over het paard getilde quasi-artiesten zoals daar zijn de Jimmen, de Jamai's en de Sita's? Leve de afstandsbediening. Ik zal er, evenals voorgaande jaren, geen halve minuut naar kijken. Helaas lijden de Idols-hater onder de previews tijdens de veel te lange reclameblokken, dus korter dan die halve minuut zit er niet in, anders blíjf je zappen.
Kunnen dit soort programma's samen met alle real-life soaps niet verkassen naar Talpa, dan wordt 't weer gezellig bij de 3 RTL's, SBS6, Net 5 en Veronica.
*bookmarkt postquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 01:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[Centraal] Anti-Idols topic!
Daar progrock, niet hier.
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moet hier nou echt een heel subforum voor worden opgericht?![]()
Ja maar je kan nu elke week in de OP die auditie linkjes erin zetten. En nu heb je dan ook op 1 centraal punt. Nu wordt er vaak een topic geopend over een optreden van een bepaald figuur. Nu kunnen we mooi in dit topic ouwe hoeren over de kandidatenquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
Ik vind het nogal een nutteloos topic, die linkjes komen ook altijd terug in diverse andere topics...
Ja, zo'n topic was er nog nietquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:02 schreef Razor21 het volgende:
Nu kunnen we mooi in dit topic ouwe hoeren over de kandidaten
Dat is gewoon de normale Idols-site.quote:En veel mensen wisten niet van deze site ben die linkjes nog nergens tegengekomen.
Ja kan wel maar in deze reeks staan geen linkjes direct naar die filmpjesquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, zo'n topic was er nog niet. Idols #06: Met Ellen, Herman en Vlieg-met-me-mee-meisje .
[..]
Dat is gewoon de normale Idols-site..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |