Een vriendin van mij wil dolgraag een keer naar een goticfeest en binnenkort is er een of ander feest in Nighttown. Nu ben ik het potentioneel slachtoffer om meegesleurd te worden. En ik heb zoiets van: ach voor een avond, je moet het eens meegemaakt hebben.
Maar... je moet natuurlijk wel een beetje 'in stijl' zijn. En het probleem is dat ik afgezien van lange kanten handschoenen en een veeeeel te korte lange fluwelen rok niks heb wat ik eventueel zou aankunnen.
Maar misschien hebben jullie handige tips ofzo, dingen/combi's/opmerkingen/whatever waar ik niet op was gekomen
Ik weet het, het is een beetje vaag allemaal, maar kijk maar wat jullie ermee doen. Oh en tips over make-up is ook handig want normaal ga ik niet me dikke lagen pancake op m'n gezicht door het leven
Zit toch aardig bij Nighttown in de buurt dus dat weet je wel te vinden.
+ nog wat leuke simpele zilvere sieraden.
done
en bvergeet je ogen niet enigszins extra aan te zetten.
Suc666
quote:Jamaar.....
Op zondag 04 november 2001 23:36 schreef Snaveltje het volgende:
http://www.alcatraz-gothic.com/
Volgens de Large hebben ze hier gothic kleding (ff wat voorbeelden duss...)Suc666
Kijk ik weet ook wel dat ik voor 300 gulden een prachtig outfit kan aanschaffen. Maar het is maar voor 1 avond dus ik wil low-budget tips!
dikgedrukt voor de mensen die minder goed lezen
quote:hmmm...
Op zondag 04 november 2001 23:48 schreef Keroppi het volgende:[..]
Jamaar.....
Kijk ik weet ook wel dat ik voor 300 gulden een prachtig outfit kan aanschaffen. Maar het is maar voor 1 avond dus ik wil low-budget tips!
![]()
dan leen je iets, kijk 'ns bij de kledingverhuur (wie weet...)
quote:ik heb niet zo verstand van gothic, maar ik was van de week in de H&M en toen zag ik toch wel gothicachtige dingen hoor (netpanty's en zwarte glimkleding)
Jamaar.....
mischien dat je daar wat vind
quote:Euh, ik dacht dat je leuke ideeen zocht, dus ik denk "ik doe ff een site met gothic kleding, misschien zie je nog leuke ideeen waar je zelf wat mee kan..."
Jamaar.....
![]()
en dan nu een echte low-budget tip: koop een rol zwarte tape (doe maar wel een beetje brede tape ) bij de Praxis ofzo, en klaar ik kees..
donkerpaarse lippenstift, zwarte ogen, donkere (lange) nagels
je haren los, een zwarte rok, (mag ook kort) hoge boots, met dikke zolen, en idd veel zilveren hangers/ringen...
dat hebben de meeste geloof ik wel thuis, of kunnen het van iemand lenen...
Ikzelf ben ook niet echt gothic, maar zou me wel zo kunnen kleden geloof ik als ik het echt zou willen, door stuff te lenen van mensen om me heen...
gewoon goed rondkijken en vragen, dan kom je er wel uit...
quote:Met dat gothic feest in Nighttown bedoel je Lacrimosa neem ik aan? ga ik ook heen, al vind ik het wat duur voor bands die niet eens zo spectaculair zijn
Op zondag 04 november 2001 22:50 schreef Keroppi het volgende:
De situatie:Een vriendin van mij wil dolgraag een keer naar een goticfeest en binnenkort is er een of ander feest in Nighttown. Nu ben ik het potentioneel slachtoffer om meegesleurd te worden. En ik heb zoiets van: ach voor een avond, je moet het eens meegemaakt hebben.
Maar... je moet natuurlijk wel een beetje 'in stijl' zijn. En het probleem is dat ik afgezien van lange kanten handschoenen en een veeeeel te korte lange fluwelen rok niks heb wat ik eventueel zou aankunnen.
Maar misschien hebben jullie handige tips ofzo, dingen/combi's/opmerkingen/whatever waar ik niet op was gekomen
Ik weet het, het is een beetje vaag allemaal, maar kijk maar wat jullie ermee doen. Oh en tips over make-up is ook handig want normaal ga ik niet me dikke lagen pancake op m'n gezicht door het leven
Maar ontopic, je kunt ook gewoon een zwart topje aandoen en mouwen maken van een panty waar je de pijpen vanaf knipt en om je armen doet. dan een zwarte rok eronder en wat sieraden en je bent al een heel eind
Alleen bij de ogen, ja veel zwart maar dat moet toch beter kunnen. Heeft iemand 'gedetailleerdere' aanwijzingen qua (oog)make-up
quote:Trek met zwarte eyeliner een lijn om je ogen die bij je buitenste ooghoeken nog een stuk doorloopt (beetje Egyptisch-achtig, je kent het wel). En kleur dan het binnenste wimperrandje in met een kohlpotlood.
Op dinsdag 06 november 2001 14:40 schreef Keroppi het volgende:
Gisteren een beetje try-out met make-up gedaan wat er opzich wel leuk uitzag.Alleen bij de ogen, ja veel zwart maar dat moet toch beter kunnen. Heeft iemand 'gedetailleerdere' aanwijzingen qua (oog)make-up
Tip: lak je nagels zwart en de randjes (wat normaal gesproken wit is zegmaar) donkerrood. En trek zo veel mogelijk grote zilveren ringen aan.
quote:Hier heb ik een link voor je met make-up tips.
Op dinsdag 06 november 2001 14:40 schreef Keroppi het volgende:
Gisteren een beetje try-out met make-up gedaan wat er opzich wel leuk uitzag.Alleen bij de ogen, ja veel zwart maar dat moet toch beter kunnen. Heeft iemand 'gedetailleerdere' aanwijzingen qua (oog)make-up
Ik heb geeneens geld voor nieuwe kleren dus das net zo makkelijk. Dus als je een volslagen gek ik normale kleren ziet lopen dan ben ik het
quote:Zie je wel.. Ik moet de website van Nighttown beter in de gaten houden. Dit optreden stond nl niet bij de tour van Lacrimosa vermeld.
Op maandag 05 november 2001 13:42 schreef xLenorex het volgende:[..]
Met dat gothic feest in Nighttown bedoel je Lacrimosa neem ik aan?
15e Antwerpen... 16e Nighttown.. hmmmmmm
quote:Wablief? Lacrimosa schopt kont!
ga ik ook heen, al vind ik het wat duur voor bands die niet eens zo spectaculair zijn
quote:idd, ff ontopic:
Maar ontopic, je kunt ook gewoon een zwart topje aandoen en mouwen maken van een panty waar je de pijpen vanaf knipt en om je armen doet. dan een zwarte rok eronder en wat sieraden en je bent al een heel eind
quote:Ze zijn wel leuk ja maar wel de enige band waar ik voor kom en dan is het nogal duur voor Lacrimosa. Plus dat hun optredens steeds slechter schijnen te worden, maar we zullen zien
Op woensdag 07 november 2001 13:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
[..]Wablief? Lacrimosa schopt kont!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |