abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel zondag 4 november 2001 @ 22:50:00 #1
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2086529
De situatie:

Een vriendin van mij wil dolgraag een keer naar een goticfeest en binnenkort is er een of ander feest in Nighttown. Nu ben ik het potentioneel slachtoffer om meegesleurd te worden. En ik heb zoiets van: ach voor een avond, je moet het eens meegemaakt hebben.

Maar... je moet natuurlijk wel een beetje 'in stijl' zijn. En het probleem is dat ik afgezien van lange kanten handschoenen en een veeeeel te korte lange fluwelen rok niks heb wat ik eventueel zou aankunnen.

Maar misschien hebben jullie handige tips ofzo, dingen/combi's/opmerkingen/whatever waar ik niet op was gekomen

Ik weet het, het is een beetje vaag allemaal, maar kijk maar wat jullie ermee doen. Oh en tips over make-up is ook handig want normaal ga ik niet me dikke lagen pancake op m'n gezicht door het leven

Chick on a mission
  zondag 4 november 2001 @ 22:50:57 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2086547
Verf je haar zwart
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 4 november 2001 @ 23:01:23 #3
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_2086721
Grinn,
Black Widow binnenlopen met heel arogant hoofd daar wat leuks uit het rek kopen en aandoen.

Zit toch aardig bij Nighttown in de buurt dus dat weet je wel te vinden.

+ nog wat leuke simpele zilvere sieraden.

done

en bvergeet je ogen niet enigszins extra aan te zetten.

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  FOK!fossiel zondag 4 november 2001 @ 23:02:45 #4
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2086742
Tsja die jurken zijn toch iets te duur voor 1 avondje he
Chick on a mission
pi_2086760
misschien kun je iets lenen van sataN? die maakt(e) zelf mooie jurken geloof ik.
  zondag 4 november 2001 @ 23:21:13 #6
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2086985
Lijkt me best leuk om 1 dag Gothic te zijn. Op school rondlopen en allerlei rode dranken drinken en klasgenoten bangmaken (Hier heerst de opvatting nog dat alle Gothics Satan aanbidden). Maar dat zal nooit realiteit worden vermoed ik.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 4 november 2001 @ 23:36:01 #7
16335 Snaveltje
Atari Teenage Riot !
pi_2087140
http://www.alcatraz-gothic.com/
Volgens de Large hebben ze hier gothic kleding (ff wat voorbeelden duss...)

Suc666

And I will execute great vengeance upon them with furious rebukes; and they shall know that I am the Lord, when I shall lay my vengeance upon them.
  FOK!fossiel zondag 4 november 2001 @ 23:48:51 #8
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2087269
quote:
Op zondag 04 november 2001 23:36 schreef Snaveltje het volgende:
http://www.alcatraz-gothic.com/
Volgens de Large hebben ze hier gothic kleding (ff wat voorbeelden duss...)

Suc666

Jamaar.....

Kijk ik weet ook wel dat ik voor 300 gulden een prachtig outfit kan aanschaffen. Maar het is maar voor 1 avond dus ik wil low-budget tips!

dikgedrukt voor de mensen die minder goed lezen

Chick on a mission
pi_2087332
quote:
Op zondag 04 november 2001 23:48 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Jamaar.....

Kijk ik weet ook wel dat ik voor 300 gulden een prachtig outfit kan aanschaffen. Maar het is maar voor 1 avond dus ik wil low-budget tips!

hmmm...

dan leen je iets, kijk 'ns bij de kledingverhuur (wie weet...)

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 4 november 2001 @ 23:57:07 #10
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_2087352
quote:

[..]

Jamaar.....

ik heb niet zo verstand van gothic, maar ik was van de week in de H&M en toen zag ik toch wel gothicachtige dingen hoor (netpanty's en zwarte glimkleding)

mischien dat je daar wat vind

-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
  maandag 5 november 2001 @ 00:01:23 #11
16335 Snaveltje
Atari Teenage Riot !
pi_2087390
quote:

[..]

Jamaar.....

Euh, ik dacht dat je leuke ideeen zocht, dus ik denk "ik doe ff een site met gothic kleding, misschien zie je nog leuke ideeen waar je zelf wat mee kan..."

en dan nu een echte low-budget tip: koop een rol zwarte tape (doe maar wel een beetje brede tape ) bij de Praxis ofzo, en klaar ik kees..

And I will execute great vengeance upon them with furious rebukes; and they shall know that I am the Lord, when I shall lay my vengeance upon them.
pi_2087406
of je leent iets van een vriendin, en je koopt daar iets draagbaars bij...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 5 november 2001 @ 00:11:49 #13
16335 Snaveltje
Atari Teenage Riot !
pi_2087494
Misschien heb je hier wat aan.
  maandag 5 november 2001 @ 00:13:41 #14
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_2087508
en natuurlijk veel donkere make up

donkerpaarse lippenstift, zwarte ogen, donkere (lange) nagels

-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
pi_2087580
hmz... zwarte kleding werkt altijd...
je kunt je haar verven en je lippen en ogen zwart/paars/rood maken...

je haren los, een zwarte rok, (mag ook kort) hoge boots, met dikke zolen, en idd veel zilveren hangers/ringen...

dat hebben de meeste geloof ik wel thuis, of kunnen het van iemand lenen...

Ikzelf ben ook niet echt gothic, maar zou me wel zo kunnen kleden geloof ik als ik het echt zou willen, door stuff te lenen van mensen om me heen...

gewoon goed rondkijken en vragen, dan kom je er wel uit...

Love is always bestowed as a gift -- freely, willingly, and without expectation.... We don't love to be loved; we love to love.
  maandag 5 november 2001 @ 13:42:55 #16
17266 xLenorex
Cute little dead girl
pi_2090037
quote:
Op zondag 04 november 2001 22:50 schreef Keroppi het volgende:
De situatie:

Een vriendin van mij wil dolgraag een keer naar een goticfeest en binnenkort is er een of ander feest in Nighttown. Nu ben ik het potentioneel slachtoffer om meegesleurd te worden. En ik heb zoiets van: ach voor een avond, je moet het eens meegemaakt hebben.

Maar... je moet natuurlijk wel een beetje 'in stijl' zijn. En het probleem is dat ik afgezien van lange kanten handschoenen en een veeeeel te korte lange fluwelen rok niks heb wat ik eventueel zou aankunnen.

Maar misschien hebben jullie handige tips ofzo, dingen/combi's/opmerkingen/whatever waar ik niet op was gekomen

Ik weet het, het is een beetje vaag allemaal, maar kijk maar wat jullie ermee doen. Oh en tips over make-up is ook handig want normaal ga ik niet me dikke lagen pancake op m'n gezicht door het leven

Met dat gothic feest in Nighttown bedoel je Lacrimosa neem ik aan? ga ik ook heen, al vind ik het wat duur voor bands die niet eens zo spectaculair zijn

Maar ontopic, je kunt ook gewoon een zwart topje aandoen en mouwen maken van een panty waar je de pijpen vanaf knipt en om je armen doet. dan een zwarte rok eronder en wat sieraden en je bent al een heel eind

winst: geheim 8)
pi_2090523
Kijk eens bij zo'n zaak waar ze van die verkleedpakken verhuren (je weet wel, waar je clowspakken kunt huren etc)
Vaak hebben ze daar ook 'heksenpakken' die erg mooi zijn.
  maandag 5 november 2001 @ 14:59:11 #18
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_2090794
Vergeet je gezicht niet wit te verven..
Wat je ook kan proberen is gewoon een jurk ofzo kopen en dan na het weekend weer terug brengen.
(jah, 't stond toch neit zo leuk als ik gedacht had... )
  FOK!fossiel dinsdag 6 november 2001 @ 14:40:38 #19
1455 Keroppi
kool kikker
pi_2101069
Gisteren een beetje try-out met make-up gedaan wat er opzich wel leuk uitzag.

Alleen bij de ogen, ja veel zwart maar dat moet toch beter kunnen. Heeft iemand 'gedetailleerdere' aanwijzingen qua (oog)make-up

Chick on a mission
pi_2102458
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 14:40 schreef Keroppi het volgende:

Alleen bij de ogen, ja veel zwart maar dat moet toch beter kunnen. Heeft iemand 'gedetailleerdere' aanwijzingen qua (oog)make-up

Trek met zwarte eyeliner een lijn om je ogen die bij je buitenste ooghoeken nog een stuk doorloopt (beetje Egyptisch-achtig, je kent het wel). En kleur dan het binnenste wimperrandje in met een kohlpotlood.

Tip: lak je nagels zwart en de randjes (wat normaal gesproken wit is zegmaar) donkerrood. En trek zo veel mogelijk grote zilveren ringen aan.

...
pi_2102543
hmm waarom moet je je zo verkleden dan? ik was laatst ook op gothic concert en ga heus niet me gezicht schminken of alleen maar zwarte kleren dragen, volgens mij wordt er een overdreven beeld geschetst van gotiek, dat ze de duivel aanbidden en met vampiertanden rondlopen etc
[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
pi_2103287
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 14:40 schreef Keroppi het volgende:

Hier heb ik een link voor je met make-up tips.
Veel succes ermee
http://www.morgeve.4t.com/makeup.html
pi_2103993
Hmmz ik geloof dat ik daar ook heen ga, maar ik ga me niet in enge kleren stoppen daar heb ik helemaal geen zin in

Ik heb geeneens geld voor nieuwe kleren dus das net zo makkelijk. Dus als je een volslagen gek ik normale kleren ziet lopen dan ben ik het

pi_2111159
quote:
Op maandag 05 november 2001 13:42 schreef xLenorex het volgende:

[..]

Met dat gothic feest in Nighttown bedoel je Lacrimosa neem ik aan?

Zie je wel.. Ik moet de website van Nighttown beter in de gaten houden. Dit optreden stond nl niet bij de tour van Lacrimosa vermeld.

15e Antwerpen... 16e Nighttown.. hmmmmmm

quote:
ga ik ook heen, al vind ik het wat duur voor bands die niet eens zo spectaculair zijn
Wablief? Lacrimosa schopt kont!
quote:
Maar ontopic, je kunt ook gewoon een zwart topje aandoen en mouwen maken van een panty waar je de pijpen vanaf knipt en om je armen doet. dan een zwarte rok eronder en wat sieraden en je bent al een heel eind
idd, ff ontopic:
Ik weet niet wat je zelf al voor kleding hebt, maar met een paar laarzen, donkere pantys en die korte rok die je eerder noemde kom je al een eindje.
Je haar zwart verven en wat make-up doen idd ook al snel veel hoor.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 7 november 2001 @ 14:05:25 #25
17266 xLenorex
Cute little dead girl
pi_2111548
quote:
Op woensdag 07 november 2001 13:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

[..]

Wablief? Lacrimosa schopt kont!
[..]

Ze zijn wel leuk ja maar wel de enige band waar ik voor kom en dan is het nogal duur voor Lacrimosa. Plus dat hun optredens steeds slechter schijnen te worden, maar we zullen zien
winst: geheim 8)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')