Ja hoe ze er ook bij keekquote:Op zondag 15 januari 2006 01:07 schreef sbientje het volgende:
ahahahaha hoe chantal i-jay knuffledeze kon er haast niet omheen, zag er echt te koddig uit
![]()
'jep...quote:Op zondag 15 januari 2006 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ikvind Chantal echt leuk. Ze is zo schattig
.
Maar was dat nou Martijn die I-Jay na de uitslag een zoen op zijn wang gaf?
Eigenlijk ziet ze er altijd wel leuk uitquote:Op zondag 15 januari 2006 09:02 schreef mrsj het volgende:
Ik vond Chantal er leuk uitzien gisteren!!
ja dat was echt minder..quote:Op zondag 15 januari 2006 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar was dat nou Martijn die I-Jay na de uitslag een zoen op zijn wang gaf?
je was in ieder geval niet de enige. ik vind nog steeds dat chantal wel spontaner mag zijn, maar er zit een duidelijke stijgende lijn inquote:Op zondag 15 januari 2006 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
"Shit en Klote...dat zijn 2 duidelijke emoties"
Of hij nou grappig was bedoeld weet ik niet, maar ik lag dubbel om Chantal
Zijn haarquote:Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk vind ik dat ze allebei in sixty-stijl hadden moeten presenteren. Chantal had er wel iets van weg, maar Martijn in zo'n pak. Gewoon het thema volgen.
Dat zal haast welquote:Op maandag 16 januari 2006 15:37 schreef Stew het volgende:
Mocht Maritjn niet bekend maken wie de afvaller was, na zijn erbarmelijke optreden van de vorige keer of deden ze het al bij toerbeurt?
In ieder geval zit er bij Chantal wel een stijgende lijn in, iets wat ik eigenlijk niet had verwacht.
Roel Kyvelosquote:AMSTERDAM - Musicalster en presentatrice Chantal Janzen (26) onthult wie haar hart sneller laat kloppen: "Ik ben verliefd op Roel Kyvelos." Chantal ontmoette de 36-jarige ex-Goudkust-acteur, radio-dj en programmamaker achter de schermen van Idols.
"We kunnen ontzettend lachen samen en humor is voor mij het belangrijkste in een relatie."
De jonge ster was eigenlijk van plan pas op de première van Cabaret te vertellen wie haar nieuwe geliefde is. "Dat is op Valentijnsdag. Het leek me wel toepasselijk dan samen over de rode loper te schreiden."
Na afloop van de laatste Idols-uitzending zijn Chantal en Roel echter achtervolgd door een paparazzo. "Hij jakkerde achter ons aan op de snelweg. En toen ik uitstapte schoot hij zijn foto's. Ik vond dat allemaal een beetje overdreven. Ik ben de Koningin niet. En Roel is single. Dus echt sensationeel is ons nieuws niet...Maar ik wil er ook niet langer mysterieus over doen."
idd , die staat nog onder dries roelvink! maar hij ziet er wel beter uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wauw, dat is wel een BN'er uit de laagste regionen van de C-lijst.
Dat was toch:quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:02 schreef BVO het volgende:
In dat Over de Rooie programma vond ik hem wel okay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |