Get a motel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
milagro, ik moet zo lachen om jouw posts
dit is een SC, niets is off-topicquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ben je nog naar het huis geweest, Kribbet?
(Of is dat te veel off topic)
Nee volgens mij niet, dat moet je handmatig instellen in Windows Mediaplayer bij opties en dan 'prestaties'quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:26 schreef ufx het volgende:
vraagje tussendoor: is er ook een stream met minder kilobits? mijn laptop van 40 jaar oud trekt deze kwaliteit niet (diashow met geluid)
als je de stream afspeeld met realplayer stemt deze automatisch de bandbreedte af aan je snelheidquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:26 schreef ufx het volgende:
vraagje tussendoor: is er ook een stream met minder kilobits? mijn laptop van 40 jaar oud trekt deze kwaliteit niet (diashow met geluid)
Ingrid heeft er wat mij betreft niet eens aan meegedaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:27 schreef Darklight het volgende:
Roel heeft zich weer omgekleed in normale kleren, 1iemand is verstandig![]()
Echt waar? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
milagro, ik moet zo lachen om jouw posts
da klopt niet. ik bedoel het aantal kilobits dus aanpast aan je bandbreedtequote:Op zondag 2 oktober 2005 21:28 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
als je de stream afspeeld met realplayer stemt deze automatisch de bandbreedte af aan je snelheid
maar dat helpt niet omdat het daar niet aan ligt maar aan de processor
En slaat daarna een glas champagne in één teug achterover, met z'n chagrijnige smoel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:27 schreef Darklight het volgende:
Roel heeft zich weer omgekleed in normale kleren, 1iemand is verstandig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |