Van Orginial is ook een grapje, lijkt mij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
shaving ryan's privates, een speciale gay movie met Zhenar, Beaverhausen, Orginial en LeBeau
Van Originial en Beaverhausen wist ik dat niet![]()
Examens.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
kun je ook goed gebruiken tijdens examens.
Is natuurlijk en bevordert de hersenactiviteit
Ik ook bijnaquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Examens.
Zo jong ben ik ook weer niet, ik ben onderhand al afgestudeerd hoor.
...is die tiet nou blauw?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:28 schreef BVO het volgende:
Deze mag ook wel in de OP:
Wie is Riann nou weer?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:28 schreef BVO het volgende:
Deze mag ook wel in de OP:
hulde aan dit duo!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:33 schreef Airelle het volgende:
Voor timbob! (en andere muziekliefhebbers)
Morgenochtend bij Goedemorgen Nederland!
Pete PHilly en Perquisite
Internationaal oogsten Pete Filly en Perquisite lovende recensies. Ze werken samen met artiesten uit verschillende landen en hun muziek overlapt vele genres. Toch is het hiphop duo in Nederland nog niet bij het grote publiek bekend. Het album ‘Mindstate’ en de gisteren verschenen single ‘Grateful’ gaan daar wellicht verandering in brengen.
Dat ze niet kunnen spellen bij de redactie van GMNL is dan wel weer jammerquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:36 schreef timbob het volgende:
[..]
hulde aan dit duo!
met veel respect enzo.
Doe dat.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:38 schreef timbob het volgende:
moet ik nog ff een blik naakte foksters opentrekken?
Ha van mij heb je lekker niet, ondanks vele rare foto'squote:Op maandag 3 oktober 2005 19:38 schreef timbob het volgende:
moet ik nog ff een blik naakte foksters opentrekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |