quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:02 schreef pinkplatinum het volgende:
Tanja dronk toch geen alcohol?
Volgens mij begon het de vorige keer ook zacht. En nu kunnen we ze nog even verstaan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:01 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij staat de muziek gewoon niet hard genoeg...
Ik hoor hun stemmen namelijk wél zeer duidelijk, maar de muziek niet. Dat was bij de eerdere feestjes wel anders.
Zou me anders ook zwaar genaaid voelen. Hebben d'r eigen de touwtyfus geleerdvoor een superfeestje. Wat krijgen ze? Takkemuziek die dan ook nog veels te zacht staat en kinderachtige verkleedpartijtjesquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind sommige bewoners zich echt wat verwend gedragen nu (lees oa. Linda)...
Helaas is de muziek hier nu niet meer goed te horen....quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:03 schreef Bep het volgende:
een hoop drank en dan die muziek , ik had me werkelijk kostelijk vermaakt , maar ik ben geloof ik de enige met flugeltje
Ik gok op Roel... die gaat ws weer bekken met Linda, want : een grapje over zijn geaardheid valt verkeerd, Dido heeft het teveel naar haar zin zonder hem, Menno irriteert hem, Joost ook, Lieske heeft haar interesse verloren, en hij heeft is de avond pissig begonnen al, + zijn kwaaie dronk sowieso, en Nathalie gaat janken, en roept per ongeluk om Ralph ipv Joost, en wordt dan getroost door diezelfde Roel die vervolgens haar ook op d'r bek pakt, Menno ziet dit en is zo in de war dat ie CHantal vol in d'r borsten grijpt dan wel knijpt, waarop Ingrid zich met Lies terugtrekt en Lies nou ja gewoon kweeniet ja God weet ik veel gewoon zo opeens mijn hele hand zo in haar.. nou ja God, tja gewoon, ik weet niet, hoor, maar .......quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook, al een paar dagen.
Daarom komt dit feestje als geroepen.![]()
In ben erg geduldig maar de sfeer is erg down voor een feestje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig, wurmpie.
Het is nog maar 9 uur.
WAT wat watquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
óf http://bb5.florisd.nl (die zijn nog een tikkie beter)
Zeldzaam idd. Maar voor nu, wel okéquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:04 schreef Wickedangel het volgende:
Goh, dat Tanja zomaar meedoet.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:04 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
WAT wat wat
zijn er verschillende streamsuppliersdan?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik gok op Roel... die gaat ws weer bekken met Linda, want : een grapje over zijn geaardheid valt verkeerd, Dido heeft het teveel naar haar zin zonder hem, Menno irriteert hem, Joost ook, Lieske heeft haar interesse verloren, en hij heeft is de avond pissig begonnen al, + zijn kwaaie dronk sowieso, en Nathalie gaat janken, en roept per ongeluk om Ralph ipv Joost, en wordt dan getroost door diezelfde Roel die vervolgens haar ook op d'r bek pakt, Menno ziet dit en is zo in de war dat ie CHantal vol in d'r borsten grijpt dan wel knijpt, waarop Ingrid zich met Lies terugtrekt en Lies nou ja gewoon kweeniet ja God weet ik veel gewoon zo opeens mijn hele hand zo in haar.. nou ja God, tja gewoon, ik weet niet, hoor, maar .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |