waar zijn ze daar nu dan?quote:Op maandag 20 november 2006 19:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Afgelopen vrijdag was er weer een aflevering op Tv Noord!
Super
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hoeveel seizoenen zijn er?quote:Op maandag 20 november 2006 19:45 schreef dennistd het volgende:
ah, seizoen 2 dus
Ik denk niet voor het seizoen is afgelopen.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:54 schreef dalet het volgende:
Weet iemand al wanneer de DVD's uitkomen van het 2e seizoen? Toevallig??
Vorig jaar kwam de eerste uit in december.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:03 schreef crackhead het volgende:
[..]
Ik denk niet voor het seizoen is afgelopen.
Wat is dat voor rare actie dan? De dvd uitbrengen voor het is uitgezonden?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:07 schreef freako het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam de eerste uit in december.
Er werden vorig jaar 3 of 4 dvd's uitgebracht. 24 afleveringen passen nooit op 1 schijfje. De eerste lag mooi op tijd in de winkel voor de feestdagen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:11 schreef crackhead het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare actie dan? De dvd uitbrengen voor het is uitgezonden?
die kun je er wel onder krijgen via teletekst, hoewel ik dat serie-verpesten vindquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:18 schreef PartyAnimal87 het volgende:
lang leve uitzending gemist van RTV OostKan ik het hier in Harderwijk ook bekijken. Moet wel goed luisterne bij gebrek aan ondertiteling
hmm, nee, dat gaat wat lastigquote:
Thanksssquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:34 schreef dennistd het volgende:
uitzending gemist:
http://rtvoost.nl/main_media_archief.asp?tv=1&id=129&direct=0&gids=0&maand=1&jaar=2007
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |