Ohjaquote:Op maandag 20 maart 2006 09:00 schreef MrBean het volgende:
Bert Visscher praat inderdaad heel slecht Gronings. Ze hadden beter één van die weermannen van TV Noord kunnen nemen.
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kijk het op tv-noord, vaste prik op vrijdagavond
Leuke serie!
Haha! Ik vind die sportlerares echt zo'n typisch lesbie.. of ligt dat nu aan mij?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:30 schreef MrBean het volgende:
[..]ik ook.
Vind alleen dat gedoe met dat Turkse meisje niks aan.
Dat gedoe met die Alwie en Patricia vind ik wel heel spannend.
Monkie is een schier wichke! En een pot is het zeker niet hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 13:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Haha! Ik vind die sportlerares echt zo'n typisch lesbie.. of ligt dat nu aan mij?
Ben niet zo goed in namen
okequote:Op maandag 20 maart 2006 13:43 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
Monkie is een schier wichke! En een pot is het zeker niet hoor![]()
Jaap Nienhuis en Derk Bosscher.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:28 schreef boneyard het volgende:
ik denk dat ze liever voor een bekende kop gaan, die weermannen van tv noord kent verder niemand behalve kijkers van tv noord.
ja ik vergeet vaak te kijken..... Maar ik las dat de eerste 15 afleveringen ook al op DVD te krijgen zijn?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:00 schreef ABC-tje het volgende:
Ja leuke serie. Nu ook al een aantal weken te zien op Omroep Gelderland.
Eerste 20 zelfs al volgens mij. Moet je bij de Wehkamp kijken, die hebben het alleenrecht op de DVD-verkoop dacht ik.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:33 schreef gateway het volgende:
[..]
ja ik vergeet vaak te kijken..... Maar ik las dat de eerste 15 afleveringen ook al op DVD te krijgen zijn?
Klopt. 13,50 voor 10 afleveringen.quote:Op zondag 26 maart 2006 10:39 schreef dennistd het volgende:
[..]
Eerste 20 zelfs al volgens mij. Moet je bij de Wehkamp kijken, die hebben het alleenrecht op de DVD-verkoop dacht ik.
Mans die onder de lakens zit te gluren naar lingeriemodelletjes?quote:Op zondag 26 maart 2006 15:52 schreef freako het volgende:
[..]
Klopt. 13,50 voor 10 afleveringen.
Wehkamp was één van de sponsors. Je ziet in de serie soms ook iemand zo opvallend mogelijk door een Wehkamp-catalogus bladeren..
Bron: Tc Tubantiaquote:Minder nieuwe afleveringen ‘Van Jonge Leu’
HENGELO – Hoewel de financiering nog niet rond is komt er hoogstwaarschijnlijk een vervolgserie bij RTV Oost van de succesvolle regiosoap ‘Van Jonge Leu en Oale Groond’. De opnamen zijn gepland voor juli en augustus. Had de eerste reeks 30 afleveringen, de nieuwe reeks telt er 24. Dat is het compromis tussen de opdrachtgever en producent Johan Nijenhuis, die aangaf dat met het huidige budget niet méér afleveringen gemaakt kunnen worden. Nijenhuis wil voor een nieuwe reeks méér geld, of minder opnamen. RTV Oost onderhandelt nog met geldschieters. De vrijwel volledige cast van de populaire regiosoap van RTV Oost kreeg gisteren in het Hengelose Rabotheater de ‘Ten Hag Prestatieprijs 2006’. Johan Nijenhuis nam het bijbehorende beeldje in ontvangst.
Hier bij TV Noord hebben we net die aflevering gehad waarbij Gerrit met Fenna zijn interieur ging verbouwen en Janis een armband kreeg van haar loverboy.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:48 schreef Dr.Aart het volgende:
Hier op TV Oost bijna afgelopen, maar andere omroepen weet ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |