Dus alle vormen van penetratie? Dus als je als meisje gevingerd wordt ben je ook ontmaagd? Want je zegt wel tijdens een seksuele handeling, dus je kunt jouw post samenvatten tot: penetratie door een (seks)partner.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:42 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
[..]
Puur theoretisch blijf je dan maagd natuurlijk. Alhoewel ik niet weet of zo'n voorbinddildo hier meegerekend mag worden (mocht hier ooit sprake van zijn)..
Misschien dat in dit geval elke vorm van eerste penetratie tijdens een sexuele handeling, ook als defloratie aangemerkt wordt en de penis enkel als overbodig aanhangsel gezien kan worden.
Ik vind het lief dat je mij lief vindt.
Zelfs dat zal me niet van mijn Maagd zijn afbrengen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
neem je toch zo'n poolse importvrouw?![]()
Jij bent geestelijk nog maagd, net als maria.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zelfs dat zal me niet van mijn Maagd zijn afbrengen.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:17 schreef Imberr het volgende:
ja
Eerst leren lezen voordat je gaat woordenneuken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:19 schreef Twinky het volgende:
[..]
Dus alle vormen van penetratie? Dus als je als meisje gevingerd wordt ben je ook ontmaagd? Want je zegt wel tijdens een seksuele handeling, dus je kunt jouw post samenvatten tot: penetratie door een (seks)partner.
Ben ik het niet mee eens. Ontmaagding is seks hebben, klaar. Je hoort van homoseksuelen vaak dat ze twee keer ontmaagd zijn. Vrouwen kunnen ook seks hebben, maar ik denk dat je daarbij niet echt van ontmaagding kan spreken, al voelt het waarschijnlijk wel zo.
En trouwens, ik vind dat je best zo mooie taal mag gebruiken, maar schrijf seks dan zoals het hoort in de nederlandse taal. Met ks dus, behalve in samengestelde woorden waarvan het tweede woord engels is, zoals sexshop.
Jij bent zeker die 40jaar oude maagdquote:Op maandag 10 oktober 2005 19:33 schreef kaasaanfiets het volgende:
wat een trieste lui alllemaal iedereen is ontmaagt op zijn 15e? geloof je het zelf?
me nono pas na het trouwen
Je zei liegbeestquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:13 schreef TheFrankey het volgende:
haha liegbeesten allemaal hier.
of je gaat daar op vakantie ...is mischien nog goedkoperquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef Boeman het volgende:
[..]
neem je toch zo'n poolse importvrouw?![]()
Nerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:38 schreef Nashje het volgende:
Helft van alle nerdjes hier zuigen uit hun duim, anders zit je niet op Fok.
Ik ben overigens op m'n 11e ontmaagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |