niet linken naar de grote plaatjes, werkt nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:33 schreef GJAman het volgende:
[[url=http://img96.imageshack.us/img96/7103/bb23zj.jpg]afbeelding][/URL]
Doe niet zo overdreven.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:34 schreef versabommie het volgende:
Dit is Big Brother in full effect! Roel laat zich nogal laagdunkend over homo's en Menno in die context uit en hop BB maakt een nichtenopdracht :-)
Kijk die sjaggosmoel....Roeliepoelie is inene niet meer de leuke knul maar gaat verder waar hij de afgelopen dagen mee bezig was...door de mand zakken!
Dit slaat toch nergens op? Die meiden lopen met een opgerold,geknoopt hemd, tieten eruit...quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:28 schreef mazaru het volgende:
Mannen zie je toch echt niet zo heel erg vaak met een opgeknoopt overhemd lopen
Ik zie ze gewoon hoor.....quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
niet linken naar de grote plaatjes, werkt niet
juistquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:36 schreef cuall het volgende:
Kan iemand ff kort zeggen wat de bedoeling is, moeten mannen als vrouw verkleed en andersom?
Nix overdreven, je weet dat als je een te grote bek over een bepaald onderwerp loopt hebt in BB, je de deksel op je muil krijgt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Doe niet zo overdreven.
Ik vind het eigenlijk ook geen reet aan, stom gedoe
vind je hem niet mooi?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:35 schreef brummie34 het volgende:
waarom loopt die linda altijd met die tattoo te showen?
Ik ook, en met wat drank later op de avond, zit er groot kans in, dat ie echt uit z'n dak gaatquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:37 schreef versabommie het volgende:
Ik vindit een TOPACTIE, aangezien Roel behoorlijk op zijn plaats gezet moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |