quote:Boer Berend loopt met zijn zoontje Dirk van 6 jaar langs een weiland met koeien, en plots wijst het zoontje naar de kop van een Koe:
Kijk Pa, die ogen lijken net op die van Ma.
Zegt Boer Berend, sssst niet zo hard anders hoort de koe het.
Whehe, die's wel weer goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:04 schreef DaveMasteR het volgende:
Juanita
Een Belgische toerist rijdt over een verlaten weggetje in het Spaanse binnenland. Opeens springt er een boer met een oud tweeloopsgeweer van achter de struiken en beveelt de toerist te stoppen. Naarwaar moet jij, brult de boer.
Naar Barcelona stamelt de man.
Vooruit ! Broek af! roept de boer.
De man kijkt wat verbaasd maar doet toch langzaam z`n broek naar beneden.
En nu aftrekken! zegt de boer. De bange toerist begint voorzichtig aan z`n piemel te trekken... De boer brult al vloekend in het spaans...sneller ! Na een paar minuten komt de man klaar en kijkt bang naar de boer.
Opnieuw zegt die. De man stamelt met z`n slap ding tussen z`n benen...maar dat gaat niet zo direct. De boer richt z`n tweebucks tussen de toerist z`n ogen en roept met een rood aangelopen gezicht ... opnieuw!
De belg begint opnieuw aan z`n piemel te trekken en slaagt er toch in om er weer leven in te krijgen. Hij komt weer klaar en de boer roept...nog een keer!
Dat gaat zo nog zes keer door tot de man na de zevende keer hijgt... Ik kan nie meer...schiet me maar neer..ik ben platzak.
De boer kijkt tevreden en roept JUANITA !
Er komt een bloedmooi meisje van achter de struiken en de boer zegt tegen de uitgeputte toerist... Dit is m`n dochter...en ze moet een lift naar Barcelona.
Nou! Leg uit man! Ik snap 'm niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:07 schreef Tijn het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KOMT EEN BOER BIJ DE DOKTER ZEGT DE DOKTER ZO LANG NIET GEZIEN ZEGT DE BOER NEE IK WAS ZIEK WHAAAAAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
: D: D: D: D: D:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha nee man dat doen ze met een zeem en een rukkerquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:04 schreef Quatertemper het volgende:
Maken boerinnen de ramen ook schoon met een zeem en een trekker?
Komt er een man bij de dokter, zegt die dokter zo van ruim je het zelf ook weer op ]quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:07 schreef Tijn het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KOMT EEN BOER BIJ DE DOKTER ZEGT DE DOKTER ZO LANG NIET GEZIEN ZEGT DE BOER NEE IK WAS ZIEK WHAAAAAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
: D: D: D: D: D:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Waarom is een boer liever in de stal bij zijn varkens, dan onder de dekens
in bed bij zijn vrouw?
Omdat het in de varkensstal minder hard stinkt.
quote:Een Amsterdammer besluit eens een kijkje te nemen bij een boer, hij
loopt de stal in en roept vollek, vollek, en plots ziet hij zijn buurman op
handen en voeten door de stal kruipen. Dit vind hij wat vreemd, de Amsterdammer
kijkt het nog eens aan en de boer slorpt plotseling uit de voerbak van de varkens.
De Amsterdammer denkt: ' dat zie je bij ons niet zo, behalve tijdens een homo-orgie ' en
hij vraagt: 'zeg ben je homofiel? ' Nee jong zegt de boer, ik ben vorig jaar gescheiden
en sinds vorige week opnieuw getrouwd, maar mijn nieuwe boerin kookt erg slecht.
quote:Na een hevige storm geraken twee boeren met elkaar
aan de praat.
"Is het dak van jouw boerderij ook zo zwaar beschadigd?"
vraagt Janus.
"Ik weet het niet," antwoordt Tinus,
"ik heb het nog niet teruggevonden."
quote:Een Rotterdams meisje is een dag je op het platteland. Ze krijgt een rondleiding op de boerderij
en om er een onvergetelijke gebeurtenis van te maken stuurt
de boer zijn knecht en het Rotterdamse meisje met de beste koe van stal naar een collega-boer, die een van de mooiste stieren uit de wijde omgeving heeft.
De boerenknecht laat de koe bij de stier, en deze brengt meteen zijn zware geschut in stelling. Terwijl de dieren bezig zijn, kijkt de knecht naar de knappe Rotterdamse die van afstand toekijkt. "Ja", zegt de boeren knecht, en hij knikt veelbetekenend, "als je dat zo ziet, krijg je er ook wel zin in he? Wat denk je er van?" "Je gaat je gang maar hoor", zegt de Rotterdamse terwijl ze de knecht strak aankijkt, "het is tenslotte jullie eigen koe.""
quote:Er zitten twee boeren naast elkaar.
Vraagt de één aan de ander:"Let i'j wel es op ow cholesterol?"
"Ja," zegt de ander,"elke keare as ik noar de wc goa, dan kiek ik effen en soms dan denk ik:
"Goh, leste rol."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |