Als je je fiets deze richting uit komt brengenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn fiets moeten ook nog 2 banden van geplakt worden (al 2 jaar) en ook 2 remkabels gemaakt wordenDus als je zin hebt
Waar ligt aaltenquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als je je fiets deze richting uit komt brengen![]()
Best originele TTquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:52 schreef DaMook het volgende:
Owjah even uitleg over de TT, dat wordt hier weleens gezegd als je aan iemand vraagt hoe het gaatToevallig dat iemand dat net zei en ik verder geen inspiratie had
In het oosten van de Oost-Achterhoekquote:
Deze mag hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:54 schreef MaRySe het volgende:
Deze tenzij J het eerder zei
Hij is goed ik weet hetquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:54 schreef Chriz2k het volgende:
De TT trok me aan.
Omdat die niet in de wiki staat gok ikquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:54 schreef Chriz2k het volgende:
De TT trok me aan.
Ik ben een nieuwtje dus leg het me uit?quote:
OpeningsPost.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:57 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwtje dus leg het me uit?
Ah zo!quote:
Tof, waar woon je?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:58 schreef DaMook het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik Quatertemper ken
Ik bedoel van fokquote:
omdat ie op slot zatquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:03 schreef Quatertemper het volgende:
Vanwaar de commotie?
Ik heb je ava er ff bij gezetquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:01 schreef M3rcury het volgende:
Wil iemand mij dan bij wiki neerzetten?
Dat is inderdaad raar jah.quote:
Jij eet ook lang.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:04 schreef M3rcury het volgende:
[..]
dankjeals je een meisje was had je een kusje gekregen
![]()
![]()
hoiiquote:
Doe het dan wel goedquote:
Ik kijk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe het dan wel goedNu staat ie op de verkeerde plek
Kan iemand die er verstand van heeft er even naar kijken ?
Hoezo?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:09 schreef Gabry het volgende:
Volgens mij is Quatertemper gewoon Sidekick
oepsquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe het dan wel goedNu staat ie op de verkeerde plek
Kan iemand die er verstand van heeft er even naar kijken ?
Kquote:
Volgens mij nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:09 schreef Gabry het volgende:
Volgens mij is Quatertemper gewoon Sidekick
Als je gamen en dvd's kijken spannend vind welquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:11 schreef saaw het volgende:
nog spannende plannen voor vanavond?
Terra Incognita om 21.30.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:11 schreef saaw het volgende:
nog spannende plannen voor vanavond?
OP aangepastquote:
Dat ga ik vanavond ook maar eens doenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als je gamen en dvd's kijken spannend vind wel![]()
Wat gebeurt er met je als je volkomen onvoorbereid en zonder enige houvast in een onbekende wereld terechtkomt? De deelnemers gaan dit avontuur aan en strijden om het mysterie van Rang Nok te ontrafelen. De achttien spelers treden in de voetsporen van een bijna vergeten beschaving. Het gaat om een volk, dat zich steeds dieper terugtrekt tussen de duizenden eilanden van de Andamanzee: de zeenomaden.quote:
Jij de wiki ik de OPquote:
jaja dat gids-verhaaltje kan ik ook wel lezenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met je als je volkomen onvoorbereid en zonder enige houvast in een onbekende wereld terechtkomt? De deelnemers gaan dit avontuur aan en strijden om het mysterie van Rang Nok te ontrafelen. De achttien spelers treden in de voetsporen van een bijna vergeten beschaving. Het gaat om een volk, dat zich steeds dieper terugtrekt tussen de duizenden eilanden van de Andamanzee: de zeenomaden.
ik luister momenteel naar bert en ernie - ik ben een kerstbalquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:18 schreef TehRockstar het volgende:
Wie luistert hier nog meer enorme kutmuziek?
Wat vind jij kutmuziek?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:18 schreef TehRockstar het volgende:
Wie luistert hier nog meer enorme kutmuziek?
Datgene wat ik nu luistert. Compleet diarreespetterzooi maar m'n arme hoofd kan niet zoveel aan.quote:
Je hebt een niveau 1, het vasteland. Daar zitten mensen. Je hebt niveau 2, het eiland, daar zitten ook mensen, maar die hebben het boek met alle info over de zeenomaden wat men op niveau 1 niet heeft. Niveau 3 moet nog ontdekt worden, dat is dus Rang Nok. In elke aflevering vind een promotiestrijd. Er komen nog 3 kansen om te promoveren van niveau 1 naar 2. En elke aflevering moet er 1 persoon degraderen van niveau 2 naar 1.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:17 schreef saaw het volgende:
[..]
jaja dat gids-verhaaltje kan ik ook wel lezenmaar waar gaat het echt over? is het soort expeditie robinson idee? [qua soap gehalte]
Ik luister nu:quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Datgene wat ik nu luistert. Compleet diarreespetterzooi maar m'n arme hoofd kan niet zoveel aan.
(Jessica Simpson)
Dat is inderdaad klote.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Datgene wat ik nu luistert. Compleet diarreespetterzooi maar m'n arme hoofd kan niet zoveel aan.
(Jessica Simpson)
Jaaaahhh!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:21 schreef saaw het volgende:
ik ga koffie zetten, iemand ook?
quote:
quote:
quote:
quote:
niet in de zin dat andere mensen mij geil vinden maar meer dat als de kans er zou zijn ik het opzich niet naar zou vinden om nu meteen sex te hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
een meisje dat zichzelf geil vindt.
![]()
Dan luister ik nog liever naar Jessica Simpson.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad klote.
Ik luister zelf nu naar Thunderdome 2nd Generation part 1 CD 1 (Hardcore)
Zou voor veel mensen best kut zijn![]()
maar niet voor mij![]()
Dus... uh...quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:27 schreef saaw het volgende:
[..]
niet in de zin dat andere mensen mij geil vinden maar meer dat als de kans er zou zijn ik het opzich niet naar zou vinden om nu meteen sex te hebben
Ik leef met je meequote:Op zondag 2 oktober 2005 19:27 schreef saaw het volgende:
[..]
niet in de zin dat andere mensen mij geil vinden maar meer dat als de kans er zou zijn ik het opzich niet naar zou vinden om nu meteen sex te hebben
Geil!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:27 schreef saaw het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:26 schreef brainster het volgende:
[..]
Hier hoort eigenlijk zoiets te staan als "nuecken?"
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:27 schreef saaw het volgende:
[..]
Hmm half uurtje dinsdag is niet erg lang.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:27 schreef saaw het volgende:
[..]
whaha in een half uur kan het prima toch?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm half uurtje dinsdag is niet erg lang.
Helaas vind ik a'dam iets te verquote:
Wil je nou neuken of niet?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:29 schreef saaw het volgende:
[..]
whaha in een half uur kan het prima toch?
maar lijkt me toch niet zo'n goed plan
Half uurquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:29 schreef saaw het volgende:
[..]
Mij ook niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:29 schreef saaw het volgende:
[..]
en ik danquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:31 schreef saaw het volgende:
[..]
ja NU
niet 'dinsdagmiddag wel even snel'
![]()
Sex voor het huwelijk, wat doe je!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:31 schreef saaw het volgende:
[..]
ja NU
niet 'dinsdagmiddag wel even snel'
![]()
Jij kan niet meer dan een half uur.quote:
Voor jou ook, als ik eenmaal beginquote:
En hoe weet jij dat?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij kan niet meer dan een half uur.![]()
Omdat ze maar een half uurtje lunchpauze heeft.quote:
Oeh, maar de baas heeft er toch wel begrip voor hoor als het iets uitloopt lijkt me.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat ze maar een half uurtje lunchpauze heeft.
De wat meet?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Eix wie ga jij neuken bij de Dead-Doll meet?
*insert ruk smileyquote:
Die geeft toch een feestje en jij komt ook heb ik gehoordquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:38 schreef Eix het volgende:
[..]
De wat meet?![]()
Ja, ik weet wie DD is maar wieso de DD-meet?![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die geeft toch een feestje en jij komt ook heb ik gehoord![]()
Niet ?quote:
toen had ik minder enthousiast gekleurde kleren aan geloof ikquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:45 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg brainster hoe vond jij saaw op de wepkem?
Saaw is kei mooi op de webcamquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:45 schreef Jaguarized het volgende:
Zeg brainster hoe vond jij saaw op de wepkem?
tot zoquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:48 schreef Fwnk het volgende:
Die TT
Ik ben nog effe wat drinken, tot zo.
Ik weet van niks.quote:
Mo is nu bij imberr in de buurt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weet iemand waar die Mo uithangt de laatste tijd ?
Geen flauw idee, ik mis m!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weet iemand waar die Mo uithangt de laatste tijd ?
Imberr is offline!!!quote:
Heb je er foto's van gemaaktquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:48 schreef brainster het volgende:
[..]
Saaw is kei mooi op de webcam
Maar ik denk dat ze in het echt nog mooierder is
Nee, die foto's krijg je niet
Ik hoef ook geen foto's hoor. Maar hoe vordert het met haar?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:48 schreef brainster het volgende:
[..]
Saaw is kei mooi op de webcam
Maar ik denk dat ze in het echt nog mooierder is
Nee, die foto's krijg je niet
achteraan aansluitenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik weet van niks.![]()
En webcam Saaw? Ikke zien wille.![]()
Misschien zit hij er nu wel inquote:
Ok.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:52 schreef saaw het volgende:
[..]
achteraan aansluiten
bryan: als je die foto's geeft schop ik je
Zie profiel gok ik?quote:
Ik wil nog meer foto's makenquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:52 schreef saaw het volgende:
[..]
achteraan aansluiten
Toevoegen zonder te vragen is ook zo raar.quote:
Nee joh.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:55 schreef Eix het volgende:
[..]
Toevoegen zonder te vragen is ook zo raar.![]()
Das iritantquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee joh.Ik word ook wel eens toegevoegd door iemand die ik niet ken.
Dat soort dingen zie je ook vaak bij CU2's staan. Voeg me niet toe om vervolgens te vragen: "Wie ben jij?"quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:57 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Das iritanten al helemaal als ze 2 dagen later niet eens meer weten wie je bent
![]()
Juist ja.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:00 schreef Fwnk het volgende:
Voorbeeldje:
Fwnk zegt:
Wie ben je?
Jeroen --> Nog 81 dagen!zegt:
Dat soort vragen dus
Helemaal mee eensquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:00 schreef Fwnk het volgende:
Voorbeeldje:
Fwnk zegt:
Wie ben je?
Jeroen --> Nog 81 dagen!zegt:
Dat soort vragen dus
Eet smakelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:01 schreef Eix het volgende:
Ben ff eten, doei!
ja.. maar na 2 dagen vragen ze weer wie je bent.. das iritantquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:02 schreef saaw het volgende:ik vind het altijd wel grappig als zulke mensen je toevoegen
wie ben je?
ben je geil?
doe eens je cam aan?
Daarom doe ik dat ook noiot vragenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:02 schreef saaw het volgende:ik vind het altijd wel grappig als zulke mensen je toevoegen
wie ben je?
ben je geil?
doe eens je cam aan?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef M3rcury het volgende:
[..]
ja.. maar na 2 dagen vragen ze weer wie je bent.. das iritantdie eerstre x is wel vet
Die komen hier uiteraard ook online te staan?quote:
Nope... die gaan in het privé archief.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef IFASS het volgende:
[..]
Die komen hier uiteraard ook online te staan?![]()
Begin maar te schuppen danquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:52 schreef saaw het volgende:
[..]
achteraan aansluiten
neequote:Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef IFASS het volgende:
[..]
Die komen hier uiteraard ook online te staan?![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef brainster het volgende:
[..]
Saaw... ik zweer je ik heb die dingen aan niemand doorgestuurd.
Mooie pics iddquote:
Nog bedankt he?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:06 schreef brainster het volgende:
[..]
Saaw... ik zweer je ik heb die dingen aan niemand doorgestuurd.
Niet zeuren, we hebben ze gezienquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:08 schreef brainster het volgende:
Ik heb damook en ifass niet eens op msn oid.
Ben ik ook liefquote:
Heb jij dat zipje ook al?quote:
Zal ik er een torrent van maken of gewoon hosten?quote:
Okequote:
Maakt dat uit dan ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke
Ik ken je verder niet maargoed![]()
Nee hoorquote:
Hoe ist met je vriendin?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:11 schreef MaRySe het volgende:
Hiephoi
Dat is die ene die hier ook rond loopt te postenquote:
Wil je wel weten hequote:
Ja maar ik ben niet van de mannenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:14 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Je kent me nu een beetje..je weet iig dat ik je liev vind
![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet van de mannen![]()
Je kan op fok niet pm'men.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:15 schreef IFASS het volgende:
http://rapidshare.de/files/5797293/100205-SaawBrainster.zip.html
PM voor wachtwoord
![]()
![]()
shit, nu al door de mand gevallenquote:
PM werkt niet als wachtwoordquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:15 schreef IFASS het volgende:
http://rapidshare.de/files/5797293/100205-SaawBrainster.zip.html
PM voor wachtwoord
![]()
![]()
quote:
Saaw onderschat onze kansloosheid..quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:19 schreef saaw het volgende:
whaha jullie zijn nog kanslozer dan ik al dacht
Toch leuk wat ik met een berichtje aan de gang kan krijgenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:19 schreef saaw het volgende:
Ha Palau.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:18 schreef Palau het volgende:
Goedavond...
Khoud het liever op: verveeldquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:19 schreef saaw het volgende:
Tuulk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:22 schreef Palau het volgende:
Is het goed als ik mijn avatar ook in de OP pleur. Ik post wel regelmatig maar ik had er nog geen
En toch worden ze gedownloadquote:
whateverquote:
Blijft leukquote:
Ik ook nietquote:
Trut!quote:
denk j enou serieus dat bryan camfoto's van mijn tieten heeftquote:
Kutkwaliteit webcam, 't was niet eens te zienquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef saaw het volgende:
[..]
denk j enou serieus dat bryan camfoto's van mijn tieten heeft
Nee, wel goede normale foto's.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef saaw het volgende:
[..]
Ja maar dit word wel heel erg.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend.
Aan alle goede dingen komt een eind.
Geen blote jetsers maar wel wat iigquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef saaw het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar dit word wel heel erg.
Justin Timberlake krijgt een rol![]()
Dat heb ik van een dronken Imberrquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef saaw het volgende:
[..]
zie FoBo, staan net 2 nieuwe opquote:
Ik val lekker meer op het innerlijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
Sommige mensen kijken echt alleen naar cupgrootte.![]()
Je bent ouder als mij maar ziet er jonger uit ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef saaw het volgende:
[..]
zie FoBo, staan net 2 nieuwe op
en nou braaf zijn en niet meer zeuren allemaal
Same here, maar oog wil ook watquote:
Heb jij tiet foto's van imberrquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat heb ik van een dronken Imberr![]()
Innerlijk is ook zeker belangrijk. En een beetje inhoud is ook wel ns handigquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:25 schreef saaw het volgende:
[..]
Pedofielquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb jij tiet foto's van imberr![]()
Mailen
ik zie er uit als 12, ja i know, wrijf het er maar inquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je bent ouder als mij maar ziet er jonger uit ?
eenschquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:30 schreef M3rcury het volgende:
[..]
ik had meer ook al schuingedruktmaar idd het oog wil ook wat
![]()
Dat klinkt niet echt waterdicht.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat heb ik van een dronken Imberr![]()
Ik vind niet dat je er uitziet als 12quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:30 schreef saaw het volgende:
[..]
ik zie er uit als 12, ja i know, wrijf het er maar in
Nee 12 niet ik had je 16 geschatquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:30 schreef saaw het volgende:
[..]
ik zie er uit als 12, ja i know, wrijf het er maar in
Ik heb die van mij net vandaag aangemaakt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:32 schreef EvilWasp het volgende:
Moet mijn FoBo ook maar eens updeeten.
Ik dusquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef EvilWasp het volgende:
Wie gaat de nieuwe openen?
En jij bent ?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik heb die van mij net vandaag aangemaakt.
Wat een kleregedoe zeg.
Wel gelukt dus?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:33 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik heb die van mij net vandaag aangemaakt.
Wat een kleregedoe zeg.
Met gewoon posten komt ie ook wel vol hoorquote:
Eens.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met gewoon posten komt ie ook wel vol hoorHoeft echt niet de laatste 20 posts te gaan baggeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |