Dat kan ik me enigszins voorstellen. Maar het kan me wel helpen om de belangrijkste zaken van de hoofdstukken er tussen uit te plukken. Ik zou het erg goed kunnen gebruiken aangezien het een zwaar boek is om doorheen te komen. Dus ik hoop dat iemand wat heeft of een link van een website waar het te vinden isquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:54 schreef JDude het volgende:
Vroegâh maakten we die nog zelf
Mijn ervaring is sowieso dat uittreksels die op dergelijke sites worden geplaatst meestal van bedroevend niveau zijn.
Jep dat snap ik. Maar daar gaat het me niet om. Ik wil een uittreksel ervan hebben om de hoofdlijnen er tussen uit te pakken om het tentamen te leren (in vanzelf sprekend een korte tijd, daarom gebruik je uiteindelijk een al geschreven uittreksel).quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
zelf maken is inderdaad het beste
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:08 schreef Renesite het volgende:
Wat ik dan nog verder als punt heb waarom ik noooooit en ten nimmer uittreksels neem van internet is het feit dat je zelf al dingen weet en dat dus niet in je eigen uittreksels zal gaan zetten.
De hoofdlijn zal er wel in staan op internet, maar het zijn toch de specifieke dingen die je zelf niet weet die je moet weten en die je dus plaatst in een uittreksel.
viel mij dus ook op, inderdaad maar beter dan die gozer zijn eigen uittreksels niet gaat makenquote:
Enigszins, taalfoutje moet kunnen, dat je de moeite neemt om op een taalfoutje te reageren?quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
viel mij dus ook op, inderdaad maar beter dan die gozer zijn eigen uittreksels niet gaat maken![]()
Die is goed inderdaad. Maar helaas hebben ze niet het boek die ik noem in de OP.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:28 schreef Vodka_Lime het volgende:
er is een website waar je goede uitreksels kunt krijgen:
www.studentsonly.nl
deze site vraagt wel 1,30 per uitreksel, maar als je dit doet met 4 mensen uit je klas, betaal je 33 cent p.p ervoor. ik doe dit vaker in mijn klas, heel goed te doen
Dat lijkt waarquote:Op donderdag 3 november 2005 16:37 schreef JDude het volgende:
Je had het boek de afgelopen maand al drie keer uit kunnen hebben, had je er nog wat van geleerd ook
in deze klas zitten mensen van verschillende jaren, bijna niemand gaat met elkaar om. ieder is dus voor zich bezig. bovendien is het samenvatten van dit boek door een student bijna een no-go.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:03 schreef JDude het volgende:
Kun je niet met de rest van de klas taken splitten dan, iedereen een hoofdstuk en dan van elkaar overnemen?
nou nou, ik zit al wel in het laaste jaar hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:23 schreef Demophon het volgende:
Jeetje man, wat een lekkere instelling zeg. Neemt niet eens meer de moeite om zelf het boek te lezen en een uitreksel te maken. Je studeert toch aan een HBO? Dan mag je toch wat eigen initiatief verwachten?![]()
![]()
En het is nog erger: Je neemt niet eens de moeite om zelf uit te vinden waar je uittreksels kan vinden van HBO studie boeken. Zo van: oh, ik kan het niet meteen en onmiddelijk vinden, pfff, nou laat ik het dan maar vragen.
Nou, met zo'n instelling kom je er wel hoor. Hogergeschoold![]()
Daar halen wij ze ook vandaan ja. Gewoon omstebeurd eentje downloaden.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:28 schreef Vodka_Lime het volgende:
er is een website waar je goede uitreksels kunt krijgen:
www.studentsonly.nl
deze site vraagt wel 1,30 per uitreksel, maar als je dit doet met 4 mensen uit je klas, betaal je 33 cent p.p ervoor. ik doe dit vaker in mijn klas, heel goed te doen
Die is wel goed inderdaadquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:39 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Daar halen wij ze ook vandaan ja. Gewoon omstebeurd eentje downloaden.
Hm, jij bent zeker ook zo'n eentje die z'n scripties en verslagen bij elkaar copy&pasted, en niet zelf verzint wat te schrijvenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
nou nou, ik zit al wel in het laaste jaar hoorhet is maar dat je het even weet.
Bovendien heb ik de hele maand al naar uittreksels gezochtzie maar in de OP, dit topic is van een maand terug, helaas nog geen resultaat en dat verwacht ik ook niet meer.
ik zit er niet mee wat jij er van vind![]()
Denk maar wat je wilt denkenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:13 schreef Demophon het volgende:
[..]
Hm, jij bent zeker ook zo'n eentje die z'n scripties en verslagen bij elkaar copy&pasted, en niet zelf verzint wat te schrijven![]()
Da's mooi om te lezen, gelukkig!quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Denk maar wat je wilt denken![]()
Ik heb verder alles op eigen kracht gehaald.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |