abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31118079
Waar kan ik uittreksels vinden van HBO studie boeken?
Zelf heb ik het 1 en ander gevonden via uittreksel.pagina.nl ,maar dit heeft niet opgeleverd wat ik nodig heb.

Ik zoek namelijk een uittreksel van het boek Kwaliteitsmanagement in beweging, kan iemand mij eventueel helpen met een uittreksel/samenvatting daarvan? Alvast bedankt
  zondag 2 oktober 2005 @ 16:54:31 #2
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_31118197
Vroegâh maakten we die nog zelf
Mijn ervaring is sowieso dat uittreksels die op dergelijke sites worden geplaatst meestal van bedroevend niveau zijn.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_31118269
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 16:54 schreef JDude het volgende:
Vroegâh maakten we die nog zelf
Mijn ervaring is sowieso dat uittreksels die op dergelijke sites worden geplaatst meestal van bedroevend niveau zijn.
Dat kan ik me enigszins voorstellen. Maar het kan me wel helpen om de belangrijkste zaken van de hoofdstukken er tussen uit te plukken. Ik zou het erg goed kunnen gebruiken aangezien het een zwaar boek is om doorheen te komen. Dus ik hoop dat iemand wat heeft of een link van een website waar het te vinden is .

[ Bericht 1% gewijzigd door Apekoek op 02-10-2005 17:58:26 ]
  Moderator zondag 2 oktober 2005 @ 17:08:15 #4
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_31118529
Wat ik dan nog verder als punt heb waarom ik noooooit en ten nimmer uittreksels neem van internet is het feit dat je zelf al dingen weet en dat dus niet in je eigen uittreksels zal gaan zetten.
De hoofdlijn zal er wel in staan op internet, maar het zijn toch de specifieke dingen die je zelf niet weet die je moet weten en die je dus plaatst in een uittreksel.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_31118542
zelf maken is inderdaad het beste
pi_31118718
enigsinds!
pi_31118890
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:09 schreef _Administr8or_ het volgende:
zelf maken is inderdaad het beste
Jep dat snap ik. Maar daar gaat het me niet om. Ik wil een uittreksel ervan hebben om de hoofdlijnen er tussen uit te pakken om het tentamen te leren (in vanzelf sprekend een korte tijd, daarom gebruik je uiteindelijk een al geschreven uittreksel).
pi_31118937
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:08 schreef Renesite het volgende:
Wat ik dan nog verder als punt heb waarom ik noooooit en ten nimmer uittreksels neem van internet is het feit dat je zelf al dingen weet en dat dus niet in je eigen uittreksels zal gaan zetten.
De hoofdlijn zal er wel in staan op internet, maar het zijn toch de specifieke dingen die je zelf niet weet die je moet weten en die je dus plaatst in een uittreksel.
ik vind het wel aardig dat je met dat advies komt, en dat zal ook wel kloppen. Maar ik ben gewoon opzoek naar een uittreksel van het boek dat ik vraag. Of de kwaliteit nou hoog of niet hoog is, ik pak er voor mezelf uit wat ik nodig denk te hebben.

Dus nogmaals, iemand die weet waar ik het kan vinden?
pi_31119105
er is een website waar je goede uitreksels kunt krijgen:

www.studentsonly.nl

deze site vraagt wel 1,30 per uitreksel, maar als je dit doet met 4 mensen uit je klas, betaal je 33 cent p.p ervoor. ik doe dit vaker in mijn klas, heel goed te doen
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_31119237
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:15 schreef boyv het volgende:
enigsinds!
viel mij dus ook op, inderdaad maar beter dan die gozer zijn eigen uittreksels niet gaat maken
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:56:05 #11
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_31119805
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

viel mij dus ook op, inderdaad maar beter dan die gozer zijn eigen uittreksels niet gaat maken
Enigszins, taalfoutje moet kunnen, dat je de moeite neemt om op een taalfoutje te reageren?
  zondag 2 oktober 2005 @ 17:57:45 #12
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_31119846
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:28 schreef Vodka_Lime het volgende:

www.studentsonly.nl

deze site vraagt wel 1,30 per uitreksel, maar als je dit doet met 4 mensen uit je klas, betaal je 33 cent p.p ervoor. ik doe dit vaker in mijn klas, heel goed te doen
Die is goed inderdaad. Maar helaas hebben ze niet het boek die ik noem in de OP.
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:02:49 #13
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_31127270
Heeft iemand misschien nog iets of een tip? Anyone?
pi_31489347
kick, nog steeds zoekende.
pi_31931846
kick
  donderdag 3 november 2005 @ 16:37:35 #16
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_31931968
Je had het boek de afgelopen maand al drie keer uit kunnen hebben, had je er nog wat van geleerd ook
  donderdag 3 november 2005 @ 17:08:58 #17
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_31932871
_O-
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_31934004
quote:
Op donderdag 3 november 2005 16:37 schreef JDude het volgende:
Je had het boek de afgelopen maand al drie keer uit kunnen hebben, had je er nog wat van geleerd ook
Dat lijkt waar maar dit boek zou ik in nog geen 30 jaar uit krijgen.
Dit schijnt het meest moeilijke tentamen van mijn opleiding te zijn, en iedereen uit mijn klas heeft er moeite mee. Kortom echt verdiepen in dit boek wil niet lukken, ik haat dit vak/boek.

Bovendien heb ik deze maand absoluut geen tijd gehad voor dit boek er bestaat ook nog zoiets als werken/projecten/sociaal leven.
  donderdag 3 november 2005 @ 18:03:41 #19
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_31934129
Kun je niet met de rest van de klas taken splitten dan, iedereen een hoofdstuk en dan van elkaar overnemen?
pi_31934737
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:03 schreef JDude het volgende:
Kun je niet met de rest van de klas taken splitten dan, iedereen een hoofdstuk en dan van elkaar overnemen?
in deze klas zitten mensen van verschillende jaren, bijna niemand gaat met elkaar om. ieder is dus voor zich bezig. bovendien is het samenvatten van dit boek door een student bijna een no-go.
pi_31935126
joho

dat is het antwoord
the best is yet to come undone
pi_31935454
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:46 schreef jeloo het volgende:
joho

dat is het antwoord
hadden ze niet heb al gebeld vandaag
  vrijdag 4 november 2005 @ 20:23:50 #23
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_31971056
Jeetje man, wat een lekkere instelling zeg. Neemt niet eens meer de moeite om zelf het boek te lezen en een uitreksel te maken. Je studeert toch aan een HBO? Dan mag je toch wat eigen initiatief verwachten?

En het is nog erger: Je neemt niet eens de moeite om zelf uit te vinden waar je uittreksels kan vinden van HBO studie boeken. Zo van: oh, ik kan het niet meteen en onmiddelijk vinden, pfff, nou laat ik het dan maar vragen.

Nou, met zo'n instelling kom je er wel hoor. Hogergeschoold

[ Bericht 21% gewijzigd door Demophon op 04-11-2005 20:31:37 ]
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_31972672
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 20:23 schreef Demophon het volgende:
Jeetje man, wat een lekkere instelling zeg. Neemt niet eens meer de moeite om zelf het boek te lezen en een uitreksel te maken. Je studeert toch aan een HBO? Dan mag je toch wat eigen initiatief verwachten?

En het is nog erger: Je neemt niet eens de moeite om zelf uit te vinden waar je uittreksels kan vinden van HBO studie boeken. Zo van: oh, ik kan het niet meteen en onmiddelijk vinden, pfff, nou laat ik het dan maar vragen.

Nou, met zo'n instelling kom je er wel hoor. Hogergeschoold
nou nou, ik zit al wel in het laaste jaar hoor het is maar dat je het even weet.

Bovendien heb ik de hele maand al naar uittreksels gezocht zie maar in de OP, dit topic is van een maand terug, helaas nog geen resultaat en dat verwacht ik ook niet meer.

ik zit er niet mee wat jij er van vind
pi_31973234
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 17:28 schreef Vodka_Lime het volgende:

www.studentsonly.nl

Daar halen wij ze ook vandaan ja. Gewoon omstebeurd eentje downloaden.
Save a mouse, eat a pussy.
pi_31973864
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:39 schreef -calimero- het volgende:

[..]

Daar halen wij ze ook vandaan ja. Gewoon omstebeurd eentje downloaden.
Die is wel goed inderdaad maar helaas staat mijn boek er niet bij.
  vrijdag 4 november 2005 @ 22:13:14 #27
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_31974317
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 21:23 schreef Apekoek het volgende:

[..]

nou nou, ik zit al wel in het laaste jaar hoor het is maar dat je het even weet.

Bovendien heb ik de hele maand al naar uittreksels gezocht zie maar in de OP, dit topic is van een maand terug, helaas nog geen resultaat en dat verwacht ik ook niet meer.

ik zit er niet mee wat jij er van vind
Hm, jij bent zeker ook zo'n eentje die z'n scripties en verslagen bij elkaar copy&pasted, en niet zelf verzint wat te schrijven
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_31983964
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 22:13 schreef Demophon het volgende:

[..]

Hm, jij bent zeker ook zo'n eentje die z'n scripties en verslagen bij elkaar copy&pasted, en niet zelf verzint wat te schrijven
Denk maar wat je wilt denken
Ik heb verder alles op eigen kracht gehaald.
  zondag 6 november 2005 @ 14:29:25 #29
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_32023842
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 09:48 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Denk maar wat je wilt denken
Ik heb verder alles op eigen kracht gehaald.
Da's mooi om te lezen, gelukkig! Maar het blijkt dat er tegenwoordig veel studenten zijn die dit wel doen, het copy&pasten van informatie uit andere bronnen. Slechte ontwikkeling! Dit is trouwens plagiaat, indien men hierachter komt dan kun je als student geschorst worden!

Het gegeven van Hoger onderwijs doen betekent zelf (literatuur)onderzoek doen, zelf je mening trekken, zelf de conclusies trekken; indien niet, dan verwatert hiermee het hele Hoger onderwijs. Ik heb toch wel het idee dat de kwaliteit achteruit gaat door de foute instelling van de studenten en het hbo zelf. Nog even, en ze vragen voor achter de kassa in een supermarkt iemand met een hbo-opleiding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')