Hoop niemand maar er zal iets gaan gebeuren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:21 schreef flugeltje het volgende:
Acda en de Munnik hoop ik.....
Een lange rode haarquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat peutert Linda nou uit dat ding en wat is ze nu aan het bakken??
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:22 schreef Loedertje het volgende:
Scanman ? Graag een foto van hondje Roel die naast zijn baasje vol bewondering zit te staren naar haar dagelijkse opmaakritueel van anderhalf uur?
Wauw, raak verwoord. Zo komt hij de laatste dagen inderdaad over richting Dido. Niet echt verheffend om te zien, maar ongetwijfeld volgens het hoe-behoren-mannen-zich-te-gedragen-boekjequote:Op zondag 2 oktober 2005 14:22 schreef Loedertje het volgende:
Scanman ? Graag een foto van hondje Roel die naast zijn baasje vol bewondering zit te staren naar haar dagelijkse opmaakritueel van anderhalf uur?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat peutert Linda nou uit dat ding en wat is ze nu aan het bakken??
Ik hoop ook echt dat er niemand komt... en daar ga ik ook vanuit. Artiesten mogen wel komen, maar dan pas in de laatste weken ofzo. Niet nu al.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoop niemand maar er zal iets gaan gebeuren.
ThnX\!!quote:
ik hoop op iets leuksquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:21 schreef flugeltje het volgende:
Acda en de Munnik hoop ik.....
Maar waarom 'niemand'? Is toch voor ons ook wel leuk als er een goed optreden komt?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat er niemand komt... en daar ga ik ook vanuit. Artiesten mogen wel komen, maar dan pas in de laatste weken ofzo. Niet nu al.
Dat is echt niet te etenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:24 schreef elskreeft het volgende:
Linda bakt een lekker blikje spam...brrrrr
Die is haar gezicht aan het plamuren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:23 schreef elskreeft het volgende:
Hoeveel lagen mascara kunnen er nog bij Dido??
mijn god, die smeert haast een hele roller leeg per keer per oog!!
Als ik Dido was, zou ik wel genieten van een jongen die als een hondje achter me aan liep en me zo 24 uur per dag liet merken dat ik geweldig ben.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
ThnX\!!
Stel hè, jij was Dido, zou je dan niet de neging hebben om dat irritante hijgende hondje naast je een enorme dreun te geven?
Pas niet bij het BB concept, maar die is toch al naar de klotenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar waarom 'niemand'? Is toch voor ons ook wel leuk als er een goed optreden komt?
Ten eerste omdat ze er al veel te veel rekening mee houden.... en ten tweede omdat ik verwacht dat het dan een artiest is waar ik helemaal niet op zit te wachten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar waarom 'niemand'? Is toch voor ons ook wel leuk als er een goed optreden komt?
ik denk eerder dat dido denk dat is 1 nu nog 9quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
ThnX\!!
Stel hè, jij was Dido, zou je dan niet de neging hebben om dat irritante hijgende hondje naast je een enorme dreun te geven?
Ik kan je verzekeren dat dat verre van fijn is, zeker als het van die types zijn waar je op neerkijktquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik Dido was, zou ik wel genieten van een jongen die als een hondje achter me aan liep en me zo 24 uur per dag liet merken dat ik geweldig ben.
Echt?! Dat soort zuigende energie is toch enorm irritant...quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik Dido was, zou ik wel genieten van een jongen die als een hondje achter me aan liep en me zo 24 uur per dag liet merken dat ik geweldig ben.
helpen? nee hoor, hij duwt haar gewoon weg en neemt 't wel weer over... wat moeten ze daar toch zonder Robquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:29 schreef regenworm het volgende:
Pa Rob komt lieske helpen toch lief van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |