ZOlang er apfelkorn is vind ik het bestquote:Op donderdag 10 november 2005 10:38 schreef Boeman het volgende:
[..]
ah gut
Plaats: amsterdam [CS lijkt me handigst]
Datum: NOU??
Activiteit: B & ...
nu lijkt het me handig om gewoon een datum op te geven en dan niet meer gaan schipperen tenzij er natuurlijk niemand kan dan. Anders kom je nooit klaar
Er zijn altijd wel mensen die niet kunnen!
Den Helder ben je zoquote:Op donderdag 10 november 2005 10:42 schreef snopprinses het volgende:
nja ik wil wel komen als het amsterdam is..maar hoger naar het noorden kom ik niet.
Nou,quote:Op donderdag 10 november 2005 10:43 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kan het niet beter doordeweeks?
openbaar vervoer is duur
Liever nietquote:Op donderdag 10 november 2005 15:25 schreef snopprinses het volgende:
betaal jij een kaartje limburg - amsterdam retour?
Je hebt 40% korting met je OV kaart in het weekendquote:Op donderdag 10 november 2005 15:25 schreef snopprinses het volgende:
betaal jij een kaartje limburg - amsterdam retour?
Spijbel een dagje..quote:Op donderdag 10 november 2005 15:09 schreef Talena het volgende:
[..]
Nou,
Nee? School enzo..
Vrijdag middag avond zou wel ok zijn
Maar dan zouden sommige pas tegen 6en in A'dam zijn..
Btw, als het serieus in Amsterdam wordt gepland, en op een normale datum, ben ik er sowiesowieso!
Het moet natuurlijk ook niet te laat beginnen.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Spijbel een dagje..
Doordeweeks is voor velen een veel beter idee, zeker als je van ver moet komen.
Daarbij dus meer kans op meer fokkers op de meeting..
idd, en dan op een vrije dag dunkt mequote:Op donderdag 10 november 2005 17:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Laatste trein van mij.. eehmz half 1
Maar ja we moeten idd niet te laat doorgaan, gewoon een dagje ff gezellig.
Biertje doen, goed vreten, rondje langs de wallen ofzo, nog een terrasje, lekker babbelen en initiatieven worden daar misschien nog wel getoont..
Tsja of niet
Ja, dan ben ik om 5 over 6 in Amsterdam en mag ik om 22:28 alweer de laatste trein terug pakken.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:09 schreef Talena het volgende:
[..]
Nou,
Nee? School enzo..
Vrijdag middag avond zou wel ok zijn
Maar dan zouden sommige pas tegen 6en in A'dam zijn..
Btw, als het serieus in Amsterdam wordt gepland, en op een normale datum, ben ik er sowiesowieso!
eensch, daarom ben ik ervoor het op een vrije dag te doen, kan doordeweeks wat de meesten prefereren, dan wordt het dus een vakantiequote:Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja, dan ben ik om 5 over 6 in Amsterdam en mag ik om 22:28 alweer de laatste trein terug pakken.Dan ben ik langer aan het reizen dan dat ik daadwerkelijk in A'dam ben.
Het zelfde voor Utrecht enzo, op vrijdag's kan ik met moeite de trein van 15:48 halen en als ik pech heb mis ik die en wordt het een halfuur later.
![]()
Amsterdam.![]()
Vrijdags... mwahmwah, beetje prijzig treinreisje als ik er zo kort maar ben.![]()
Waarom woon jij niet wat dichterbij A'dam..quote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef snopprinses het volgende:
waarom ligt amsterdam niet wat dichterbij limburg![]()
en frieslandquote:Op donderdag 10 november 2005 17:20 schreef snopprinses het volgende:
waarom ligt amsterdam niet wat dichterbij limburg![]()
Donderdag 29 december!!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kerstvakantie: 24 december 2005 t/m 8 januari 2006
Daar even een datum uitkiezen![]()
ohh...kan het tussen kerst en nieuwjaar?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kerstvakantie: 24 december 2005 t/m 8 januari 2006
Daar even een datum uitkiezen![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:26 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ohh...kan het tussen kerst en nieuwjaar?
please?![]()
quote:
Op de studentenavond met bier voor een euroquote:
zijn er mensen tegen nu? Zonee dan plannen we die dag, Donderdag 29 Decemberquote:Op donderdag 10 november 2005 17:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Op de studentenavond met bier voor een euro![]()
Goed idee![]()
streep ov ff door..kerstvakantie = geen ovquote:Op donderdag 10 november 2005 17:31 schreef Boeman het volgende:
[..]
zijn er mensen tegen nu? Zonee dan plannen we die dag, Donderdag 29 December
OK: voordelen op een rijtje:
-Doordeweek, dus OV
-Studentenavond idd![]()
![]()
-Vakantie
-Kerst/Eindejaarssferen
-Kans op sneeuw/ijs (KNUSCH!!)
-En het is Amsterdam
![]()
| Forum Opties | |