Dan kan ik iig niet.quote:
Ik ben dan op vakantie, dus ik kan niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:09 schreef stame het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je gewoon niet wil
Ik kom ook niet, want ik wil niet
Andere? Dus je bent zelf ook een puber-nerd?quote:Ik ga niet helemaal naar utrecht om een stel andere puber-nerds te ontmoeten..
whaha, nerdquote:Op woensdag 2 november 2005 15:02 schreef Modwire het volgende:
Ik ga niet helemaal naar utrecht om een stel andere puber-nerds te ontmoeten..![]()
Way to go, slimbo...quote:Op woensdag 2 november 2005 15:22 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Andere? Dus je bent zelf ook een puber-nerd?
Doe maar niet alsof je je niet versproken hebt.quote:Way to go, slimbo...
Eigenlijk heb je gelijkquote:Op donderdag 3 november 2005 13:21 schreef vinge het volgende:
en doe het dan gewoon in rotterdam, alle belangrijke mensen zitten in rotterdam :w
Of Eindhoven, best wat mensen uit het verre zuiden van ons landquote:Op donderdag 3 november 2005 13:21 schreef vinge het volgende:
en doe het dan gewoon in rotterdam, alle belangrijke mensen zitten in rotterdam :w
maar ook best wel veel nietquote:Op donderdag 3 november 2005 14:44 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Of Eindhoven, best wat mensen uit het verre zuiden van ons land
Nee, tuurlijk gaat zoiets niet lukkenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:32 schreef woutabest het volgende:
Hebben jullie nu echt de illusie dat het nu wél gaat lukken?
blaaaat, ga je oma pestenquote:Op donderdag 3 november 2005 16:32 schreef woutabest het volgende:
Hebben jullie nu echt de illusie dat het nu wél gaat lukken?
yep denk het ook een gangbang in de MC donalds.quote:Is er geneukt?
Dan gooi ik een ijsbal naar je hoofdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sneeuwballen gooien, de jongens tegen de meisjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |