Herkenbaarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik vraag straks na.
Echt waar hoor.Maar mijn moeder is soms nog wel s een beetje overbezorgd dus ik moet dit taktisch vragen wil ik niet te horen krijgen hoeveel pedo's er wel op het internet rondhangen.
.
A.s. Zaterdag om half 3 voetballenquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:56 schreef Lizz-n het volgende:
Komt niet, tenzij voetbal niet doorgaat.
saaw zou toch ook komen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:40 schreef GoLLeM het volgende:
Wie komen er nu:
Eix
The_Legend_Killer
GoLLeM
_Xbox_Master_
Kopieer dit lijstje en vul je naam in als je komt.
TLK kan helaas nietmeer en ik heb geen zin in alleen te treinen dus helaas.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:40 schreef GoLLeM het volgende:
Wie komen er nu:
GoLLeM
_Xbox_Master_
Kopieer dit lijstje en vul je naam in als je komt.
Weet ik.quote:
Tja, dat snap ik. Ik heb weekend OVquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Weet ik.![]()
Ik wil ook nog altijd graag komen, als ik met iemand kan meetreinen. Om nu ¤34,50 uit te geven voor een retourtje 2e klas naar Utrecht om 2 mensen te meten, no thanks.![]()
Naja, als er iets tussenkomt geef je maar een gil.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:37 schreef Imberr het volgende:
Ik was bijna gekomen maar toen zei men moeder dat we zaterdag de verjaardag van haar vriend gaan vieren..
Ik ben helemaal blut dus dan zou ik weer bij men moeder om geld moeten gaan bedelenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Naja, als er iets tussenkomt geef je maar een gil.![]()
Zo'n NS herfsttoer kost namelijk ¤35,-, dus ¤17,50 pp en dat heb ik er best voor over.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |