abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31158700
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:18 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Tweemaaldaags slechts? Ik hoor dat ding toch 4 a 5 keer voorbij komen op een dag, en dan 2x want er volgt ook nog altijd de 'herhaling:.............' om gestoord van te worden

Ik weet ondertussen ook alle tekstjes bij de metro-stations tussen R'dam Alexander en de uni.... ('Station Schenkel, u kunt hier overstappen op de bus naar het Ijsselland-ziekenhuis en Bavo RNO Groep. Station Schenkel')
Ja, dat bedoelde ik ook eigenlijk, die herhaling. Want ik hoor 'm ook meerdere malen, meestal 4 (bij in- en uitstappen)
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_31159129
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 14:16 schreef Litpho het volgende:
Zelfde verhaal met de perroncontroles. Mooi geintroduceerd om de veiligheid op perrons te verhogen en vervolgens controleren ze op veel plaatsen alleen maar tijdens de spits want onderzoek heeft uitgewezen dat mensen zich in de spits onveiliger voelen dan rond een uur of elf 's avonds .
Nou, ik moet zeggen dat ik ze tot nu toe voornamelijk later in de avond gezien heb, voor zover ik me kan herinneren...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_31159398
Toen we een keer stil stonden in de middle of nowhere tussen groningen en assen in werd er omgeroepen 'Stationnetje weide, stationnetje weide'.

Ook wel geinig op dat moment.
pi_31168183
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ah, ik zit altijd maar 13 minuten in de trein en heb het nog nooit gehoord in de trein zelf. Dat wist ik dus niet. .
Heel vaak wordt dat slechts bij het eindstation omgeroepen. Bijvoorbeeld:

"Goedenavond, dames en heren, wij naderen station Enschede. Station Enschede is tevens het eindpunt van deze trein. U wordt allen vriendelijk verzocht om hier uit te stappen. Denkt u bij het uitstappen aan uw bagage."

Bij andere stations hebben ze het te druk met te zeggen waar de trein nog meer heen gaat:

"Goedemiddag, dames en heren, wij naderen station Arnhem. Na een korte stop zal deze trein doorrijden als sneltrein in de richting Dieren en zal daarna nog stoppen te Zutphen, Deventer en eindbestemming Zwolle."

Of met te melden welke treinstellen achterblijven.

"Goedemiddag dames en heren, wij naderen station Deventer. Te Deventer zal deze trein worden gesplitst; let u even op de treinstelnummers boven de deuren. Het treinstel met het nummer (enz enz)"

Of ze vinden het stationnetje te klein om veel te zeggen:

"Tilburg West. Station Tilburg West"
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:57:47 #80
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31168699
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 13:42 schreef Kauki het volgende:

[..]

En ik denk niet dat zo'n mededeling ervoor zorgt dat ze dan in hun haast hun spullen niet vergeten...

Ben het met TS eens, na -tig keer wordt het wat irritant.
dan moet je voor de grap eens bij afdeling gevonden voorwerpen gaan kijken, dan zie je dat dat best wel meevalt
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_31168771
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:32 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Nou, ik moet zeggen dat ik ze tot nu toe voornamelijk later in de avond gezien heb, voor zover ik me kan herinneren...
Op bijvoorbeeld Duivendrecht wel, maar op Amersfoort (toch een hub) vrijwel alleen in de Spits. Nou zou ik het mijn hond nog niet aandoen om tot diep in de nacht klem te zitten op station Amersfoort, maar dat neemt niet weg dat ze er toch echt voor de centjes staan en niet voor de veiligheid.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')