Ja, dat bedoelde ik ook eigenlijk, die herhaling. Want ik hoor 'm ook meerdere malen, meestal 4 (bij in- en uitstappen)quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tweemaaldaags slechts? Ik hoor dat ding toch 4 a 5 keer voorbij komen op een dag, en dan 2x want er volgt ook nog altijd de 'herhaling:.............' om gestoord van te worden![]()
Ik weet ondertussen ook alle tekstjes bij de metro-stations tussen R'dam Alexander en de uni.... ('Station Schenkel, u kunt hier overstappen op de bus naar het Ijsselland-ziekenhuis en Bavo RNO Groep. Station Schenkel')![]()
Nou, ik moet zeggen dat ik ze tot nu toe voornamelijk later in de avond gezien heb, voor zover ik me kan herinneren...quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:16 schreef Litpho het volgende:
Zelfde verhaal met de perroncontroles. Mooi geintroduceerd om de veiligheid op perrons te verhogen en vervolgens controleren ze op veel plaatsen alleen maar tijdens de spits want onderzoek heeft uitgewezen dat mensen zich in de spits onveiliger voelen dan rond een uur of elf 's avonds.
Heel vaak wordt dat slechts bij het eindstation omgeroepen. Bijvoorbeeld:quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, ik zit altijd maar 13 minuten in de trein en heb het nog nooit gehoord in de trein zelf. Dat wist ik dus niet..
dan moet je voor de grap eens bij afdeling gevonden voorwerpen gaan kijken, dan zie je dat dat best wel meevaltquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:42 schreef Kauki het volgende:
[..]
En ik denk niet dat zo'n mededeling ervoor zorgt dat ze dan in hun haast hun spullen niet vergeten...
Ben het met TS eens, na -tig keer wordt het wat irritant.
Op bijvoorbeeld Duivendrecht wel, maar op Amersfoort (toch een hub) vrijwel alleen in de Spits. Nou zou ik het mijn hond nog niet aandoen om tot diep in de nacht klem te zitten op station Amersfoort, maar dat neemt niet weg dat ze er toch echt voor de centjes staan en niet voor de veiligheid.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:32 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat ik ze tot nu toe voornamelijk later in de avond gezien heb, voor zover ik me kan herinneren...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |