Talpa streamt alleen maar reclame voor Talpa. Ze zullen dus wel 't voetbal niet mogen streamen. Hadden ze ook wel even mogen zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:48 schreef CaAl het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, bedankt! De stream is wel enorm brak, maar 't is beter dan niets!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch zal het beter zijn dan geen beeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:46 schreef popolon het volgende:
't Is de moeite niet het via streaming te kijken, waardeloze kwaliteit eigenlijk.
Niet kijken is nog minder leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:46 schreef popolon het volgende:
't Is de moeite niet het via streaming te kijken, waardeloze kwaliteit eigenlijk.
Och.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:54 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Toch zal het beter zijn dan geen beeldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Och.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
CCTV-5 (800K) Succes ermee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die werkt alleen in Nederlandquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:20 schreef mcintosh het volgende:
www.oranje.nl 1500 kb/som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
3000 kb/s zelfsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:20 schreef mcintosh het volgende:
www.oranje.nl 1500 kb/som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt alleen in Nederland, zal eens kijken of ik 3000 kb/s trekquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
3000 kb/s zelfsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij mij loopt ie niet lekker, maar ik heb het gevoel dat het deze zender dus niet is? heb jij al wat gevonden?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:53 schreef Afunados het volgende:
Ben ik ook naar op zoek..CCTV5 gewoon?
RELAXTquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:14 schreef Afunados het volgende:
Livesports4:
mms://212.199.221.153/1042444
AZ - PSV zal vast ergens te zien zijn (hoop ik althans...)quote:Op maandag 10 oktober 2005 07:28 schreef fernando_redondo het volgende:
Argentinie zou relaxt zijn voor River - Boca van volgende week
Iemand die al weet waar de wedstrijden van PSV, Ajax en Feyenoord te vinden zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop