flikker nou eens op met je spam!!quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:38 schreef burberry het volgende:
SPAM!
Leuke matchesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Straks weer kijken oa Tottenham - Arsenal en AC Milan - Juventus vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een goksite...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik wil niet lastig zijn, maar welke site is dat dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarop komen die? en hoe laat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Straks weer kijken oa Tottenham - Arsenal en AC Milan - Juventus vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank jequote:
www.voetbalinbeeld.nlquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waarop komen die? en hoe laat?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hee die kende ik nog nietquote:
sportitalia op sopcast. maar die werkt hier niet.. fatal error..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:14 schreef borisz het volgende:
psv ergens?
Dat lijkt wel standaard bij mrc...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:25 schreef endr0me het volgende:
[..]
sportitalia op sopcast. maar die werkt hier niet.. fatal error..
mac zuigtquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:42 schreef Anthraxx het volgende:
Geen Mac OSX programma's om dit te proberen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Topic op voetbalinbeeld.nl.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:45 schreef Apekoek het volgende:
groningen valt zo nu en dan weg. komen er meerdere wedstrijden op dit kanaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop