abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2097709
Dure prijs voor een impulsieve actie. Staat nu bij honderdduizenden bekend als die "bitch uit BB".
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  dinsdag 6 november 2001 @ 00:59:52 #152
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2097712
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 00:56 schreef Koos Voos het volgende:
De bewoners hebben teveel de mogelijkheid om te 'ontsnappen' ...

Grote spanningen ( zoals bv coos/gert-jan ) worden niet echt uitgevochten....

Sluit die 2 bv nou is 24 uur op..afgezonderd van de rest...
Uiteraard met camera's..

Kooigevechten?
(coosgevechten)

Ach ik denk dat wij nederlanders te nuchter zijn. En het poldermodel in alle geledingen van de samenlevingen doorwerkt. (ook bb dus)

Als je naar BB-buitenland kijkt; schandalig wat de mensen daar pikken. Zijn wij gelukkig veels te nuchter voor.
Daarom leven wij in een klein land......dat eigenlijk het paradijs op aarde is

pi_2097728
Ach, battles wordt in een beschaafde maatschappij nu eenmaal op mentaal vlak uitgevochten. En GJ zei toch al zelf dat Coos hem mentaal kan slopen (heeft 'ie waarschijnlijk al een voorproefje van gehad). Ik weet niet waar je meer schade van ondervind, een klap op je bek of die "mind-fokking-games". Doe mij maar het eerste.
pi_2097733
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 00:57 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Het was ook puur een impulsieve actie om mee te doen, geen plan van tevoren.

Een impulsieve actie??!! De eerste aanmelding ala, maar als je ziet waar je daarna doorheen moet, dan kan je echt niet meer spreken over een impulsieve actie hoor: Je opgeven, vele vragen formulieren invullen, een psychologische test, een medisch onderzoek, vele gesprekken waarbij ze ook vragen naar je motivatie...: de impulsiviteit is dan allang verdwenen hoor, dan moet je er wel echt achter staan wil je arriveren in dat huis.
  dinsdag 6 november 2001 @ 01:04:06 #155
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2097740
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 00:59 schreef RoK het volgende:
Dure prijs voor een impulsieve actie. Staat nu bij honderdduizenden bekend als die "bitch uit BB".
Ja ach.......
Beter dat dan het imago dat Frank of Andries nadien heeft!
  dinsdag 6 november 2001 @ 01:06:08 #156
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2097758
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 01:02 schreef Ethel het volgende:

[..]

Een impulsieve actie??!! De eerste aanmelding ala, maar als je ziet waar je daarna doorheen moet, dan kan je echt niet meer spreken over een impulsieve actie hoor: Je opgeven, vele vragen formulieren invullen, een psychologische test, een medisch onderzoek, vele gesprekken waarbij ze ook vragen naar je motivatie...: de impulsiviteit is dan allang verdwenen hoor, dan moet je er wel echt achter staan wil je arriveren in dat huis.

Na die stap ......treedt het principe 'wie a zegt, moet ook b zeggen'.....in werking...
Zo'n persoon is het ook.

ps: en volgens mij heeft Yorin niet naar haar motivatie gevraagd.....althans niet duidelijk! Getuige ook het feit dat Yorin er vandaag ook weer naar informeerde!

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 06-11-2001 01:07]

pi_2097763
Ja, laten we het DAAR eens over hebben! Andries als leraar van je kind! Dan kijk je toch ff verder naar andere scholen in de buurt? En Frenk, die heeft waarschijnlijk niet eens door dat 'ie de nieuwe Sjekkie (Je weet wel, die Joego-killer uit de B*s) aan het worden is. Ziet zichzelf als die 'lekker recalcitrante jongen met een klein hartje'.
pi_2097766
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 01:06 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Na die stap ......treedt het principe 'wie a zegt, moet ook b zeggen'.....in werking...
Zo'n persoon is het ook.

*proest*,
je weet zelf ook dat deze opmerking heel makkelijk onderuit te halen is. Maar omdat je zo vriendelijk bent geweest om het vredesverdrag te ondertekenen zal ik je sparen

..en je hebt het al moeilijk genoeg als je vandaag de uitzending hebt gezien en de streams hebt gehoord...

pi_2097771
als je vandaag de uitzending hebt gezien en de streams hebt gehoord...

Vertel 'ns?

dinsdag 6 november 2001 @ 01:09:34 #160
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2097774
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 01:06 schreef RoK het volgende:
En Frenk, die heeft waarschijnlijk niet eens door dat 'ie de nieuwe Sjekkie (Je weet wel, die Joego-killer uit de B*s) aan het worden is. Ziet zichzelf als die 'lekker recalcitrante jongen met een klein hartje'.
Wacht even... Was die sjekkie (steek er net weer één op.. ik rook me een ongeluk achter die streams) niet dat figuur uit de bus die ieder moment iemand aan zijn sjekkie kon rijgen? Dat zie ik bij Frank nooit gebeuren hoor. Hij heeft een grote bek, maar daar houdt het wel mee op.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 6 november 2001 @ 01:10:34 #161
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2097782
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 01:06 schreef RoK het volgende:
Ja, laten we het DAAR eens over hebben! Andries als leraar van je kind! Dan kijk je toch ff verder naar andere scholen in de buurt? En Frenk, die heeft waarschijnlijk niet eens door dat 'ie de nieuwe Sjekkie (Je weet wel, die Joego-killer uit de B*s) aan het worden is. Ziet zichzelf als die 'lekker recalcitrante jongen met een klein hartje'.
Erger nog Frank ziet zichzelf als 'vrouwenman', een player.
Zijn manier van praten, kan hem misschien wel een baantje bezorgen als tekstschrijver voor bladen als 'tuk' of 'seventeen'

Andries.......*zucht* tja....had hij nou het oudste beroep van de wereld, dan zeg ik ja......smart move!
Maar nee hij hoort een pedagogisch ingesteld persoon te zijn.
Iemand die op tv toegeeft een hekel aan sommige van zn leerlingen te hebben. Smart move!

pi_2097785
Het schijnt toch zo te zijn dat het idee dat je 'in beeld" ben, of dat nu via de streams of via de uitzending is, behoorlijke invloed heeft op die groep mensen.

En begrijpelijk denk ik.
Je wilt toch graag een bepaalde "image" neerzetten.
Alleen dat gespeelde imago wordt versmolten met wat ze denken dat het ideale BB-kandidaat beeld is..wat de kijker zo leuk vind zeg maar.

Ik heb steeds meer het gevoel dat ik naar een soort slechte "Jerry Springer" uitzending zit te kijken..

BV HET moment dat gevangen genomen muis werd bevrijd..zo precies voor de camera en iedereen om de ton hene...aaaargh..

[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 06-11-2001 01:13]

pi_2097786
IRL beukt die gast je zo op je bek als 'ie de Baja uitloopt en je bek 'm niet aanstaat. Dat geloof ik ZEKER!
  dinsdag 6 november 2001 @ 01:11:33 #164
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2097789
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 01:08 schreef Ethel het volgende:

[..]

*proest*,
je weet zelf ook dat deze opmerking heel makkelijk onderuit te halen is. Maar omdat je zo vriendelijk bent geweest om het vredesverdrag te ondertekenen zal ik je sparen

..en je hebt het al moeilijk genoeg als je vandaag de uitzending hebt gezien en de streams hebt gehoord...

Ik vond het een beetje jammer de uitzending vandaag......veels te anticoos achtig

ps: ik wil je even complimenteren op je uitermate sportieve gedrag

pi_2097804
Als het over Andreis gaat heb ik telkens de neiging om Dijkshoorn aan te halen: "Zag voor het eerst in z'n leven glas".
pi_2097812
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 01:11 schreef Nyrem het volgende:

[..]

ps: ik wil je even complimenteren op je uitermate sportieve gedrag

Dank, ... gezien jouwN complimenten aan mij kan ik inmiddels wel constateren dat ik wel uitblink op sportief gebied ...
  dinsdag 6 november 2001 @ 01:16:42 #167
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2097813
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 01:10 schreef Koos Voos het volgende:
Het schijnt toch zo te zijn dat het idee dat je 'in beeld" ben, of dat nu via de streams of via de uitzending is, behoorlijke invloed heeft op die groep mensen.

En begrijpelijk denk ik.
Je wilt toch graag een bepaalde "image" neerzetten.
Alleen dat gespeelde imago wordt versmolten met wat ze denken dat het ideale BB-kandidaat beeld is..wat de kijker zo leuk vind zeg maar.

Ik heb steeds meer het gevoel dat ik naar een soort slechte "Jerry Springer" uitzending zit te kijken..

BV HET moment dat gevangen genomen muis werd bevrijd..zo precies voor de camera en iedereen om de ton hene...aaaargh..

Ja en dan aan het einde van iedere uitzending HvT met haar 'Final Thought'
" People, its never good to hate one and another! But this is BigBros, so try even harder to hate your fellow Bigbrothers. Take care of yourself and goodnight! "
  dinsdag 6 november 2001 @ 01:17:41 #168
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2097820
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 01:10 schreef Nyrem het volgende:
Erger nog Frank ziet zichzelf als 'vrouwenman', een player.
Zijn manier van praten, kan hem misschien wel een baantje bezorgen als tekstschrijver voor bladen als 'tuk' of 'seventeen'
Die bladen ken ik niet... Zijn dat goede bladen?
  dinsdag 6 november 2001 @ 01:18:33 #169
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2097822
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 01:16 schreef Ethel het volgende:

[..]

Dank, ... gezien jouwN complimenten aan mij kan ik inmiddels wel constateren dat ik wel uitblink op sportief gebied ...

ja en het is trouwens 'complimenteren met....niet op' sorry mijn fout.

Maar verder ben ik nooit zo scheutig met complimenten hoor!

pi_2097829
... whahahahaha..nog even en dan gaat dat ook bij BB gebeuren...
  dinsdag 6 november 2001 @ 01:19:46 #171
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2097830
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 01:16 schreef Nyrem het volgende:
Take care of yourself and goodnight! "
Het is trouwens 'take care of yourself.... and eachother' .... maar ik kijk nooit hoor, laat daar geen misverstand over bestaan!
pi_2097831
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 01:18 schreef Nyrem het volgende:

[..]

ja en het is trouwens 'complimenteren met....niet op' sorry mijn fout.

ach... je kan niet overal in uitblinken toch?!
  dinsdag 6 november 2001 @ 01:21:04 #173
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2097834
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 01:17 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die bladen ken ik niet... Zijn dat goede bladen?

Je kent de 'tuk' en de 'seventeen' niet??????
(die ken je toch wel?)

Uit de categorie 'ranzige sexverhalen' ?

dinsdag 6 november 2001 @ 01:22:37 #174
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_2097841
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 01:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Het is trouwens 'take care of yourself.... and eachother' .... maar ik kijk nooit hoor, laat daar geen misverstand over bestaan!

( ik probeer dat stukje vaak te onthouden)
ps: ik kijk ook nooit!

[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 06-11-2001 01:23]

dinsdag 6 november 2001 @ 01:23:10 #175
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2097844
quote:
Op dinsdag 06 november 2001 01:21 schreef Nyrem het volgende:
Je kent de 'tuk' en de 'seventeen' niet??????
(die ken je toch wel?)
Nee, echt nooit van gehoord. Die site van seventeen ken ik ook niet, met al die jonge meisjes enzo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')