quote:Ik denk niet dat zij veranderd. Denk alleen wel dat ze wat 'last' zal krijgen in het dagelijks leven. Misschien eerste maanden niet echt anoniem kunnen zijn. Hangt ook af waar je komt en hoe je jezelf opstelt lijkt me. (of je nog het hele BB gedoe wil uitmelken door aan trieste tv-optredends mee te werken (wat wel contractueel 'verplicht' is).
Op maandag 05 november 2001 01:55 schreef APK het volgende:
MerciBen je trouwens niet een beetje bang dat ze veranderd zal zijn als ze het huis uitkomt?
Ik zou een half jaar de Albert Heijn niet meer in durven.
(Dit geldt trouwens ook in het geval ik GJ/Sandy/Leo zou zijn. Een Andries/Kelly/Frank etc. hebben daar mijns insziens minder moeite mee.)
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 05-11-2001 02:06]
quote:Daar denkt de vriendin van Ruud (bb1) anders over Nyrem.
Op maandag 05 november 2001 01:59 schreef Nyrem het volgende:[..]
Ik denk niet dat zij veranderd. Denk alleen wel dat ze wat 'last' zal krijgen in het dagelijks leven. Misschien eerste maanden niet anoniem meer kunnen zijn.
(lijkt mij verschrikkelijk)
Maar goed....dat zien we dan wel weer...
Uiteindelijk komt altijd alles goed!
Geloof me nou !!!!
quote:Lijkt me wel.
Op maandag 05 november 2001 01:41 schreef huiz het volgende:
Inderdaad. Ik word ook wel nieuwsgierig hoe BB eigenlijk opgezet is, hebben ze bepaalde voorkeuren voor kandidaten en presentatrices? <knip>
Het artikel:
quote:Hmmm lijkt me logisch dat Pascal dus met voorkennis heeft gehandeld! (rizhting kelly e.d.)
Kijker vindt Big Brother III ranzig
Tongzoenen, scheldpartijen, blote borsten en geslachtsdelen, niets aan de verbeelding overlatende bedsscènes. Yorin heeft woord gehouden: 'Big Brother III' is heftiger dan de voorgaande reeksen. Zo heftig dat het publiek zich er over opwindt. De zender kreeg zo'n 150 reacties binnen van verontwaardigde kijkers en ook op internet luchtte menigeen zijn hart.
Vooral de wat oudere kijkers vinden het onverantwoord dat Yorin al vroeg op de avond de niets verhullende beelden, gecombineerd met grof taalgebruik, uitzendt. Big Brother is van een familieprogramma afgegleden naar doelgroep-tv. En de doelgroep (jongeren) moet kennelijk vooral met ranzige beelden en scheldende en tierende bewoners bediend worden. Met de uitzending van afgelopen dinsdag als triest dieptepunt.
Bewoner Frank ("pleurt toch op" en "fak of " ) was boos op Diane omdat ze 'de hele tijd toespelingen maakte' en hem vervolgens afwees. Na een hoog oplopende ruzie met veel schelden, slaan en schoppen, bedreef het duo korte tijd later alsnog de liefde. Vervolgens kon heel Nederland er getuige van zijn hoe Diane zich de dag na de daad de ogen uit haar kop schaamde.Plezier
Over het leven van de bewoners na BB lijken de programmamakers zich helemaal geen zorgen te maken, Zo zagen we eerder Andries het bed delen met Kelly. Dat Kelly vroeger een jongen was, wist hij op dat moment echter niet. Dit ongetwijfeld tot groot plezier van zijn leerlingen, want Andries is leraar Nederlands op een middelbare school. Een woordvoerdster van Yorin: "Ik weet niet hoe de leerlingen straks reageren. Dan ga ik gissen naar iets dat op dit moment niet aan de orde is."Balans
Over het schelden en het overschot aan bloot: "Er is meer ruimte gekomen voor de bewoners en de invloed van de programmamakers is minder geworden. Bovendien laten wij altijd de werkelijkheid zien, We proberen nu wel een balans te vinden tussen die realiteit en hou heftig de beelden mogen zijn van de kijker rond 19.00 uur.Het commissariaat voor de media staat machteloos aan de zijlijn: "Zenders zijn zelf verantwoordelijk voor wat ze op welk tijdstip uitzenden. Alleen voor speelfilms gelden richtlijnen."
Telegraaf
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 05-11-2001 13:18]
quote:Hehehe!! ik heb op Patty gestemd
Op maandag 05 november 2001 13:27 schreef Nyrem het volgende:
Grappige poll van de site van Coos:
quote:ik ook
Op maandag 05 november 2001 13:30 schreef starshine-girl het volgende:[..]
Hehehe!! ik heb op Patty gestemd
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 05-11-2001 13:43]
quote:Jaaa ik ben op m'n werk tot 2 uur
Op maandag 05 november 2001 13:41 schreef Nyrem het volgende:
Hee Nicole.....ben je aan het werk!?
quote:
Op maandag 05 november 2001 13:42 schreef Cynix ® het volgende:
Begin je nou in jezelf te praten?
Het wordt me teveel allemaal!
Er ging wat mis....drukte steeds op het verkeerde 'knopje'.
quote:Dat is nou waar het omgaat en verklaard ook veel.
Op maandag 05 november 2001 07:25 schreef Loedertje het volgende:[..]
Hm, dus dan moet je het goede voorbeeld geven en jezelf verloochenen ?
quote:ligt eraan; wat je onder "verloochenen" verstaat. Je zult je in een groep moeten aanpassen.
Op maandag 05 november 2001 13:59 schreef Nyrem het volgende:[..]
Dat is nou waar het omgaat en verklaard ook veel.
quote:Dat is ook zo. Maar als je totaal geen band hebt met de mensen in de groep. Dan pas je je aan door minimaal bezig te zijn.
Op maandag 05 november 2001 14:06 schreef Ludo het volgende:[..]
ligt eraan; wat je onder "verloochenen" verstaat. Je zult je in een groep moeten aanpassen.
quote:Als je door een groep geaccepteerd wilt worden; dan zul je ook inzet moeten tonen. Je zult, om bij de groep te horen, ook dingen moeten doen die je eigenlijk niet wilt doen (voetballen bijv.). Doe je dat niet; dan loop je de kans dat "jouw team" jou niet als teamlid ziet
Op maandag 05 november 2001 14:46 schreef Nyrem het volgende:[..]
Dat is ook zo. Maar als je totaal geen band hebt met de mensen in de groep. Dan pas je je aan door minimaal bezig te zijn.
Ze zet zich niet af, saboteert ook niets.
Volgens mij werkt ze ook mee aan alle 'taken' zoals koken, brood bakken e.d. (ook om maar wat afleiding te hebben).
Alleen niet meer, omdat ze zich niet 'thuis' voelt in die groep.
quote:Dat klopt ook. Alleen denk ik niet dat je dit kunt vergelijken met 'echte situaties'. Aan de ene kant kies je niet de groep uit. Aan de andere kant, beslis je wel weer om mee te doen aan het programma.
Op maandag 05 november 2001 14:53 schreef Ludo het volgende:[..]
Als je door een groep geaccepteerd wilt worden; dan zul je ook inzet moeten tonen. Je zult, om bij de groep te horen, ook dingen moeten doen die je eigenlijk niet wilt doen (voetballen bijv.). Doe je dat niet; dan loop je de kans dat "jouw team" jou niet als teamlid ziet
kijk wat mij voor al duidelijk was waarom Priscella dit zo nu doet/speelt is goed weergegeven in onderstaand verslag:
quote:ps: gelukkig hoeven ze die nominaziband ook niet om... (yorin teveel klachen gekregen?
Door Ethel - maandag 05 november 2001 14:38--------------------------------------------------------------------------------
Priscella: Mensen denken dat het 1 grote hyp is, en ik denk er niet eens over na. Mensen denken dat ze als sterren behandeld worden, nou ik niet, kom niet aan met die onzin. Je bent dan wellicht een semi-bn'er, en dan nog is het na drie maanden over. Als ik thuis kom wil ik naar mijn vrienden en daarna gaan reizen. Wat ik hier wil bereiken? Nix, ik wil naar huis donderdag, mijn vrienden zien en daarna gaan reizen.
Stem: zullen we het hier bij laten, of heb je zelf nog vragen of opmerkingen.Priscella: nee dat heb ik niet, wat ik wou zeggen heb ik al gedaan.
Stem: dan wens ik je veel sterkte.
Priscella: oke. Daag.
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 05-11-2001 15:08]
Door huiz - maandag 05 november 2001 17:44
--------------------------------------------------------------------------------
Tsjee, dit was even spannend zeg!
Frenk loopt weer te tieren en vloeken.
zal wel weer ruzie maken met Leo straks
quote:Een rechtzaak hahaha, voordat er een uitspraak is....zal BB alweer afgelopen zijn!
Lol.....
[quote]
Door easy-going - maandag 05 november 2001 15:05--------------------------------------------------------------------------------
Ik hoorde ook net flarden van dat nieuwsbericht op YorinFM.
Ze willen dat de livestreams alleen nog op hun eigen site te volgen is, en ze willen de uitzendingen via andere streams via de rechter verhinderen (dit is geen letterlijke weergave maar dit maakte ik op uit het nieuwsbericht)
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 05-11-2001 18:07]
quote:Hou ff in gedachten dat BB vooral een ENDEMOL programma is (net als het misselijkmakende Blind Vertrouwen), wat weliswaar wordt afgenomen door HMG / Yorin. Zij selecteren de bewoners en stellen de regels op binnen 'Het Huis'. Het mag ook een publiek geheim zijn dat het hun echt niet om ethiek, mensen of wat dan ook te doen is. Alleen geld telt. Vandaar ook het verbod op de streams en het niet doorberekenen van kortingen aan hun klanten (waaronder HMG). Of ben ik nu al in mijn eerste post offtopic-gedrag aan het vertonen?
Op maandag 05 november 2001 01:41 schreef huiz het volgende:
Inderdaad. Ik word ook wel nieuwsgierig hoe BB eigenlijk opgezet is, hebben ze bepaalde voorkeuren voor kandidaten en presentatrices? Met Patty hebben ze zich behoorlijk in de vingers gesneden, met bepaalde bewoners ook lijkt me.Ben weleens benieuwd of er ooit een insider van Yorin zijn verhaal doet. Hoe BB kandidaten selecteert, hoe het stemmen werkt en wat de echte uitslagen zijn, hoe Patty in hemelsnaam presentatrice kon worden, wat er achter de schermen gebeurt, etc.
Dat wij een vredesverdrag hebben gesloten betekent niet dat je mij kan gebruiken om Precilla te verdedigen. Je hebt mijn stukje tekst weliswaar correct gekopieeerd, maar je mag voortaan mijn naam dan wel weglaten en gewoon zeggen.... "uit de streamverslagen".... (dan houdt ik mijn reputatie ook nog een beetje hoog )
Bij voorbaat dank!
quote:Tot mijn verbazing word ik hier plots ook meerdere keren gequoted (of hoe schrijf je dat). Lekker hé, quoten in hetzelfde topic is best, maar dat kruislings heen en weer slingeren van geplaatste berichten en er dan in een ander topic op gaan reageren, tja, ik moet even een zeeziektepilletje slikken
Op maandag 05 november 2001 19:35 schreef Ethel het volgende:
Allerbeste Nyrem,Dat wij een vredesverdrag hebben gesloten betekent niet dat je mij kan gebruiken om Precilla te verdedigen. Je hebt mijn stukje tekst weliswaar correct gekopieeerd, maar je mag voortaan mijn naam dan wel weglaten en gewoon zeggen.... "uit de streamverslagen".... (dan houdt ik mijn reputatie ook nog een beetje hoog
)
Bij voorbaat dank!
quote:hmmmm toch wel goed voor naamsbekendheid...... kijk ik heb dus een wereldberoemd managementburo achter mij staan; managementburo Jappie!
Op dinsdag 06 november 2001 00:07 schreef huiz het volgende:[..]
Tot mijn verbazing word ik hier plots ook meerdere keren gequoted (of hoe schrijf je dat). Lekker hé, quoten in hetzelfde topic is best, maar dat kruislings heen en weer slingeren van geplaatste berichten en er dan in een ander topic op gaan reageren, tja, ik moet even een zeeziektepilletje slikken
quote:Tsja, de een vindt van wel, de ander van niet...
Op maandag 05 november 2001 18:56 schreef RoK onder andere het volgende:... Of ben ik nu al in mijn eerste post offtopic-gedrag aan het vertonen?
Letterlijk gesproken gaat het niet meer over Nyrems kijk op BB3, maar aan de andere kant sluit het weer aan op mijn reactie. Niet zenuwachtig worden over je eerste post, mijn eerste keer is ook nog niet zo lang geleden
*Kuch*, geen dubbelzinnige gedachten graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |