Natuurlijk, de rijst in je overhemd, de bruine bonenblikjes achter je auto, met je schoonmoeder in de polonaise, het valse bandje dat Long Train Running 5 keer speelt en de brakke bruidssuite van het plaatselijke hotel, altijd leuk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:32 schreef Annemiek78 het volgende:
Mijn broer en zijn aanstaande gaan binnenkort trouwen.
Hardstikke leuk natuurlijk!!
Nee natuurlijk niet, als ze langs elkaar staan moet het absoluut niet bij elkaar passen...quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:40 schreef Martijn_77 het volgende:
Even nog een aanvullende vraag:
Zou de kleding van ons als stelletje op elkaar afgestemd moeten worden?
Ik bedoelde Annemiek_78 en ik als stelletje!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:10 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, als ze langs elkaar staan moet het absoluut niet bij elkaar passen...![]()
ja, allebei hetzelfde, natuurlijk bij scapino aangeschafte, trainingspakquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:40 schreef Martijn_77 het volgende:
Even nog een aanvullende vraag:
Zou de kleding van ons als stelletje op elkaar afgestemd moeten worden?
Je kent ze zelf het best.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:04 schreef Annemiek78 het volgende:
Dank jullie wel, allemaal.....![]()
En nu even verder met serieuze tips aub!![]()
Dat wel, maar met goede leuke ideen hier, kan ik wat extra inspiratie op doen enquote:
Nu durf ik niks meer te zeggenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:04 schreef Annemiek78 het volgende:
Dank jullie wel, allemaal.....![]()
En nu even verder met serieuze tips aub!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |