abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31108606
Hallo,
Ik zou graag een eigen bedrijf willen beginnen, zoals de meeste mensen die beginnen, zoek je natuurlijk een sector waar het heel goed mee gaat/ of wat net een beetje op begint te komen. Ik zou graag iets willen starten in een dorpje wat ongeveer 20 km van groningen ligt. Wie kan mij vertellen, welke sector in de Detaihandel snel groeit, of wie weet waar die informatie te vinden is?
pi_31109689
quote:
zoals de meeste mensen die beginnen, zoek je natuurlijk een sector waar het heel goed mee gaat/ of wat net een beetje op begint te komen.
zoals de meeste mensen die beginnen, ga je beginnen in een sector waar je veel ervaring en een uitgebreid netwerk in hebt.
want en berdrijf zet je op met de bedoeling om voor jezelf te werken en winst te maken enzo, en niet om een vak te leren.
geen ondertitel mogelijk I.V.M. technische storing.
pi_31109790
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 11:43 schreef MrRobert het volgende:
Hallo,
Ik zou graag een eigen bedrijf willen beginnen, zoals de meeste mensen die beginnen, zoek je natuurlijk een sector waar het heel goed mee gaat/ of wat net een beetje op begint te komen.
Wat dutchtubby zegt. Blanco beginnen omdat het zo leuk is om een eigen bedrijf te hebben is de manier om binnen vijf jaar failliet te zijn danwel weer als loonslaaf aan de gang te zijn.
pi_31109885
Je begint een bedrijf omdat daar vraag naar is toch ? Als het met supermarkten goed gaat ga ik hier echt geen supermarkt beginnen. We hebben immers al een AH, Edah en een Plus. Je zoekt een gat in de markt en daar ga je mee verder Wat in dat dorpje een gat in de markt is kunnen we vanaf hier moeilijk bepalen.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_31118442
Een dorpje in Groningen? Eerste vereiste is toch wel dat er voldoende draagvlak voor je winkeltje is. Of wil je het via internet spelen?
pi_31118485
Vergeet de detailhandel, begin een pannenkoekhuis
  zondag 2 oktober 2005 @ 20:19:50 #7
100671 misterikke
ik wel jij ook?
pi_31124211
Normaliter vind de bank het niet echt een overtuigend punt als je een winkel start in een dorp omdat je in het dorp wilt zitten en daar je bedrijfstak op aanpast...
er word teveel abstract gedingest
pi_31184016
Eigenlijk moet ik voor school een ondernemingsoplan maken (aangezien ik de opleiding tot ondernemr manager doe), alleen ik kan zo weinig informatie vinden
  Licht Ontvlambaar dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:40:35 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_31185462
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:55 schreef MrRobert het volgende:
Eigenlijk moet ik voor school een ondernemingsoplan maken (aangezien ik de opleiding tot ondernemr manager doe), alleen ik kan zo weinig informatie vinden
Huiswerktopic dus... Helaas niet in WGR
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')