Vond die speelbaarheid zo kut... overzicht in gevechten was echt weg.... en dat dansen.... nee !quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ja, dat is waar. FFX-2 heb ik verdrongen.
Dat vechten stelde echt niks voor, super verwarrend. Na een paar uur kon je ook een combinatie instellen waardoor je niks meer hoefde te doen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:27 schreef Chocobo het volgende:
Vond die speelbaarheid zo kut... overzicht in gevechten was echt weg.... en dat dansen.... nee !
Nou ja niks niks.... het is een flink expiriment en voor veel FF fans toch wel een domper.quote:
Gaan ze dan Nintendo achterna? Sony is duidelijk met familiy games bezig maar dat soort games worden erg gewaardeerd op parties. En ze scoren een 8 op eurogamerquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:32 schreef H.Flick het volgende:
Sony gaat Ninty achterna met allerlei vage controllers en non-gamer-games. Eerst Eyetoy, toen Singstar en nu een Quiz game.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61309
[afbeelding].
Goed, maar niet briljant..... ik ben wel benieuwd naar de PAL releasequote:Op maandag 17 oktober 2005 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
Gamespot Review cvan Shadow of the Colossus![]()
Ben bezig. 8.7 is een net cijfer voor Gamespot hoor. MGS kreeg ook dit cijfer! Must-havequote:Op maandag 17 oktober 2005 14:17 schreef Chocobo het volgende:
Goed, maar niet briljant..... ik ben wel benieuwd naar de PAL releaseNette review ! Had hem al gelezen.
Te laagquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:15 schreef Strolie75 het volgende:
Gamespot Review cvan Shadow of the Colossus![]()
jij hebt em al?quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:29 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Te laagMja, gamespot is ook kritischer dan de gemiddelde gamessite.
als dat zo'n beetje het toppunt vormt van het spelaanbod.......quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:02 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het ook wel grappig. Maar er is toch altijd kritiek op Nintendo door al die bongo's etc? of niet
als die een hoger cijfer verdient krijgt ie het van ze, anders nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:33 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ie hoger zou scoren.
Daar is geen speld tussen te krijgen, wat een logica, hulde!quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als die een hoger cijfer verdient krijgt ie het van ze, anders niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |