Nathalie deed zich voor als Dido (incl. knuffeldier), ging de herenkamer in en zei: Roel ik kom toch bij je slapen. Maar Roel trapte er niet in.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:32 schreef pu55y_camper het volgende:
wat was dat nou ff op cam 2?
Ohquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:33 schreef Day het volgende:
[..]
Nathalie deed zich voor als Dido (incl. knuffeldier), ging de herenkamer in en zei: Roel ik kom toch bij je slapen. Maar Roel trapte er niet in.
oh lol hij wordt gewoon gepimpt daaroquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:33 schreef Day het volgende:
[..]
Nathalie deed zich voor als Dido (incl. knuffeldier), ging de herenkamer in en zei: Roel ik kom toch bij je slapen. Maar Roel trapte er niet in.
Ze heeft door of denkt dat hij een aantal dingen heeft gelogen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:37 schreef mijn23 het volgende:
wat heeft chantal in godsnaam tegen rob,bij haar zit het wel hoog hoor
Ze is nog maar 6 dagen met deze missie bezig, z is niet vals, ze wil eerlijkheid van iedereen want zo is ze zelf ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:37 schreef mijn23 het volgende:
Hai Wupquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:37 schreef Wup het volgende:
goedenacht samen....
ook zonder zaterdagfeestje nog leven hier...
Ik vind Linda al mooierquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:35 schreef Day het volgende:
Ik moet echt zeggen dat ik Roel's smaak niet begrijp. Er zijn toch veel mooiere vrouwen dan Dido in dat huis.
wie dan?niemand komt in de buurt van dat bekakt schaap,jij hebt zeker een dikke reet?quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:35 schreef Day het volgende:
Ik moet echt zeggen dat ik Roel's smaak niet begrijp. Er zijn toch veel mooiere vrouwen dan Dido in dat huis.
Chantal vindt dat Rob te ver is gegaan met zijn kruisverhoor aan Ingrid (op de 1e wie is de homo-avond). Ben het niet vaak met haar eens, maar hierin moet ik haar wel gelijk geven.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:37 schreef mijn23 het volgende:
Lieskequote:Op zondag 2 oktober 2005 02:38 schreef klootje het volgende:
[..]
wie dan?niemand komt in de buurt van dat bekakt schaap,jij hebt zeker een dikke reet?
Ook haar hoofd? Brrrrquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |