Beter weer!quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
Waar wachten we op?
Ja.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:10 schreef Chatman het volgende:
- Vind je Q ook gewoon erg tof?
what are you, blind?quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:14 schreef melismay het volgende:
Waarop wachten we!?
quote:
Nee Ik slaapfokquote:
Ja! Ga met PP zoenen!!quote:
Oequote:
Als die hier vanavond nog staat is ze met d'r dronken kop zo'n 7km verkeerd gefietst!quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe
* melismay zoent PP, komt je vriendin nog terug vanacht?![]()
Of ze wil je gewoon nog even zienquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Als die hier vanavond nog staat is ze met d'r dronken kop zo'n 7km verkeerd gefietst!
Jij hebt er dus ook de oplossing niet tegen ........quote:
jawel, mar iemand fluisterde mij het net in op msnquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt er dus ook de oplossing niet tegen ........![]()
denk niet dat je diegene kent...quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:02 schreef marcb1974 het volgende:
en dat is..............................of is het geheim
De oplossing is.......quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
denk niet dat je diegene kent...
En verder gaat het helemaal goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:05 schreef purplerose het volgende:
blablabladiebladiebla
blablablabladiebladiebla
ik doe alleen mobiele msn vent naquote:
heb je geen eigen mening dan ??quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik doe alleen mobiele msn vent na
iedereen dezequote:Op zondag 2 oktober 2005 02:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb je geen eigen mening dan ??
oeps kon het niet laten!
Vind het een K-reclamequote:Op zondag 2 oktober 2005 02:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
iedereen dezesmilie gemist ofzo?
sjees, wordt dronken ofzo![]()
ja, hij is irritant, daarom dequote:
Ach, eens per x jaar wel hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, dronken is ie ook niet leuk![]()
nee, de reclame niet maar jij misschien welquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, dronken is ie ook niet leuk![]()
Zal ik dan nog een borrel nemen???quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
nee, de reclame niet maar jij misschien wel![]()
lighten up![]()
ik weet nog wel wat lekkers voor jequote:Op zondag 2 oktober 2005 02:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zal ik dan nog een borrel nemen???
En het was niet zo boos bedoeld als dat het er uit kwam hoor
Gaat dat samen met mijn vieuw cola??quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik weet nog wel wat lekkers voor je
*overhandigt een shotglas met goldstrike*
try this
als het maar niet te zoet isquote:Op zondag 2 oktober 2005 02:24 schreef purplerose het volgende:
hmmm, ligt eraan of je maag mixjes aankan
Als je van een relaxte gangster vs autodidactische samurai film houd dan issie zeker wel wat.quote:Op zondag 2 oktober 2005 03:01 schreef marcb1974 het volgende:
AliensDies leuk. Ghost Dog ken ik niet, is dat wat?
Metro is lievvvvvvvvquote:Op zondag 2 oktober 2005 10:47 schreef Godlike02 het volgende:
Nog een SC
Joey is Metro aan het stalken
Hoe lang ben jij al trouw aan je eigen partner....?
Nee.quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Zijn jullie verdomme nou nog niet wakker?![]()
Meisje op postkantoor heeft het misschien ook.. moest me inhouden dat ik dr niet vroeg of ze met p_p of twisted had gezoendquote:
Dat is best sneu Nixxxquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Meisje op postkantoor heeft het misschien ook.. moest me inhouden dat ik dr niet vroeg of ze met p_p of twisted had gezoendhoe verfokt ben je dan...
Ik zit best wel wakker hiero. Alleen woon ik niet ontinue in dit topic.quote:
Twist!!!quote:
Ik woon hier ook niet continu... alleen als ik wakker benquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:48 schreef Breetai het volgende:
Ik zit best wel wakker hiero. Alleen woon ik niet ontinue in dit topic.
Hey! das nie liefquote:
Jajajaja.. ik zit hier ook pas sinds 2003 hoor... en niet 24/7 zoals sommigenquote:
Ik tegenwoordig ook bijna niet meer hoor. Kan op mn werk niet FOK!ken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jajajaja.. ik zit hier ook pas sinds 2003 hoor... en niet 24/7 zoals sommigen
Champagnebubbeltjes niet goed genoeg voor je Twist?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Waar blijft het bier Nixxx?
Twist.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Waar blijft het bier Nixxx?
Stealing bandwith sucks, Nixxxquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Champagnebubbeltjes niet goed genoeg voor je Twist?
[afbeelding]
gefikst.. en het is geen bier.. het is Grolschquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Stealing bandwith sucks, Nixxx!
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
gefikst.. en het is geen bier.. het is Grolschtake it or leave it
lekker toch?quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
lekker toch? [afbeelding]
maar dit mag je ook nemen
Ik kan al wel raden wat voor smsje jij kreeg.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:09 schreef melismay het volgende:
Ik werd wakker gesmst anders had ik waarschijnlijk nog wel in bed gelegen
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kan al wel raden wat voor smsje jij kreeg.
Lui wijf, trouwens. Ik was half 10 al up and running.![]()
Ik ben er van overtuigd dat het een andere was, maar met ongeveer dezelfde strekking.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:12 schreef melismay het volgende:
[..]Kreeg jij m ook?
Ik kon me er gewoon echt niet toe zetten op te staan... maar had t beter wel kunnen doen hoor, dus ik heb er oprecht spijt van
Wat een slet is het ook en ik me maar speciaal voelenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat het een andere was, maar met ongeveer dezelfde strekking.
Ja, eerder opstaan is kei goed voor je enzo. Kijk maar naar mij.
Heb nog geen reet gedaan vandaag.
En ik maar denken dat jij de enige slet was.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat een slet is het ook en ik me maar speciaal voelen![]()
Ik moet eigenlijk eens wat eten gaan maken, door die training van vanavond word mijn avondeten wat laat denk ik
Dan moet je de verwarmingsmonteur bellen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb het koud.
Of de verwarming aanzetten, maar daar heb ik niet meer zo'n zin in, vannacht stond dat ding op volle toeren te loeien, werd dan ook ruim op tijd wakker.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan moet je de verwarmingsmonteur bellen.
monteuse in zijn gevalquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik denk dat QyRoZ meer op geestelijke kilte doelt en daar zou jij beter bij kunnen helpen dan een verwarmingsmonteur.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent fokking slim nixxxquote:
En tegen mij zeg je niks.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij bent fokking slim nixxx![]()
Ha Die TC en Q
Maar van wie krijg jijquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:39 schreef melismay het volgende:
Jij bent fokking slim nixxx![]()
Ha Die TC en Q
Sorry, maar ik was gewoon bang dat je me bewust aan het negeren was.quote:
Het was niks wat jullie bijzonder zouden vinden, maar het was van mijn beste vriend en ik kan nog steeds niet geloven dat ik m zo noemquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar van wie krijg jijsmsjes.. dat is vraag 2... We the people call twisted_fok to the stand to testify!
Tuurlijk niet, dat kost me een eventueele toekomstige topposters plekquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik was gewoon bang dat je me bewust aan het negeren was.![]()
Hoe wil je 'm anders noemen dan ??quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:43 schreef melismay het volgende:
Het was niks wat jullie bijzonder zouden vinden, maar het was van mijn beste vriend en ik kan nog steeds niet geloven dat ik m zo noem![]()
Puur eigenbelang dus.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat kost me een eventueele toekomstige topposters plek
Oooooh.. ontwikkelingen op het romantische vlak bij mel "de beste vriendin" ismay? Of zoek ik er nu weer teveel achter?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:43 schreef melismay het volgende:
Het was niks wat jullie bijzonder zouden vinden, maar het was van mijn beste vriend en ik kan nog steeds niet geloven dat ik m zo noem
Veeeeeeel te veeeeeel nixxx... that ain't gonna happenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oooooh.. ontwikkelingen op het romantische vlak bij mel "de beste vriendin" ismay? Of zoek ik er nu weer teveel achter?
Vage kennis, alles om er maar geen belangrijheid aan te hangen, daar ben ik nogal bang voorquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoe wil je 'm anders noemen dan ??![]()
Zeker mijn waarde Plato, je weet toch hoe t werkt?quote:
Ja, maar ik dacht dat jij anders was.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:49 schreef melismay het volgende:
[..]
Zeker mijn waarde Plato, je weet toch hoe t werkt?
jammer voor je... biertje?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Veeeeeeel te veeeeeel nixxx... that ain't gonna happen
Diep van binnen ben ik gewoon een eerste klas bitchquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat jij anders was.![]()
In dit geval is dat helemaal niet jammerquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Diep van binnen ben ik gewoon een eerste klas bitch![]()
Haha, daar is het way te laat voor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Vage kennis, alles om er maar geen belangrijheid aan te hangen, daar ben ik nogal bang voor
ooooh slet!quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:52 schreef melismay het volgende:
In dit geval is dat helemaal niet jammer
dus....?quote:No Thanx, ben net wakker
Onschuldige meisjes omturnen tot bitch... Je moet je schamen!quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heeft ze van mij geleerd, excuses daarvoor.![]()
leer dr eens wat nuttigs dan... tieten posten ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heeft ze van mij geleerd, excuses daarvoor.![]()
Nu we t allebei zeggen is er geen terug meer he?!quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Haha, daar is het way te laat voor.
That ain't gonna happen schatjequote:Op zondag 2 oktober 2005 14:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
leer dr eens wat nuttigs dan... tieten posten ofzo
* nixxx verhuist naar mels fotoboek en f5't
Je snapt het niet helemaal he?! Het is echt mijn beste vriend en dat vind ik nogal eng eigenlijkquote:
Melis, doe die jongen nou es een plezier. Ga een foto van je tieten maken en zet die foto in je fotoboek. mmmkay?quote:
Daar moet je geenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Nu we t allebei zeggen is er geen terug meer he?!
je bent een vrouw.. er valt niets te snappenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:57 schreef melismay het volgende:
Je snapt het niet helemaal he?! Het is echt mijn beste vriend en dat vind ik nogal eng eigenlijk![]()
Neuh.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onschuldige meisjes omturnen tot bitch... Je moet je schamen!![]()
Luister naar twist, zij is verstandigquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Melis, doe die jongen nou es een plezier. Ga een foto van je tieten maken en zet die foto in je fotoboek. mmmkay?
Je snapt er nog steeds niets van.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
je bent een vrouw.. er valt niets te snappen
maar beste vriend wil meer, mag ik dat hieruit opmaken?
dat dacht ik alquote:
Jij wil gewoon de aandacht van jou afhalenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Melis, doe die jongen nou es een plezier. Ga een foto van je tieten maken en zet die foto in je fotoboek. mmmkay?
Royal treatmentquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Eigenlijk snap je het wel hoor. Hij wil d'r gewoon keihard nemen op de keukentafel. Niet door vertellen he.
Nee ik wil net als Nixxx je tieten zien. Hoewel die ik ook al in het echt heb gezien natuurlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij wil gewoon de aandacht van jou afhalen
als het een beetje een vent is natuurlijk.. maar dat spreekt voor zich, dat heeft niets met liefde te makenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:06 schreef Twisted_fok het volgende:
Eigenlijk snap je het wel hoor. Hij wil d'r gewoon keihard nemen op de keukentafel. Niet door vertellen he.
Ja mel... lees je TT's eens... we zijn het wachten zat!quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee ik wil net als Nixxx je tieten zien. Hoewel die ik ook al in het echt heb gezien natuurlijk.![]()
Ja psies, jij kent ze alquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee ik wil net als Nixxx je tieten zien. Hoewel die ik ook al in het echt heb gezien natuurlijk.![]()
quote:
Wat zijn jullie openhartig vandaag.quote:
Ik zal es kijken of ik binnenkort stiekem een foto kan maken van ze. Speciaal voor jou.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja mel... lees je TT's eens... we zijn het wachten zat!
Niks geheims aanquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie openhartig vandaag.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal es kijken of ik binnenkort stiekem een foto kan maken van ze. Speciaal voor jou.
Vrouwen zien wel vaker elkaars tieten. We moeten de maandelijkse ellende van het vrouw zijn tenslotte ergens mee compenseren.quote:
Grote knuffel voor twist!quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zal es kijken of ik binnenkort stiekem een foto kan maken van ze. Speciaal voor jou.
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:17 schreef melismay het volgende:
[..]Nu kan ik mijn vriendinnen niet eens meer vertrouwen!!!
Ik heb geen keukentafel, dus die moeten ze maar ergens anders vandaan halen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Grote knuffel voor twist!
enne... is je keukentafel stevig?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vrouwen zien wel vaker elkaars tieten. We moeten de maandelijkse ellende van het vrouw zijn tenslotte ergens mee compenseren.![]()
Volgens mij wilde nixxx jou doen op de keukentafel hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb geen keukentafel, dus die moeten ze maar ergens anders vandaan halen.
* nixxx zwijgt subtielquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:21 schreef melismay het volgende:
Volgens mij wilde nixxx jou doen op de keukentafel hoor
Spreken is zilver, zwijgen goudquote:
ongestelde vrouwen!quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Vrouwen zien wel vaker elkaars tieten. We moeten de maandelijkse ellende van het vrouw zijn tenslotte ergens mee compenseren.![]()
Oh!quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:21 schreef melismay het volgende:
[..]
Volgens mij wilde nixxx jou doen op de keukentafel hoor
De keuken tafel is zoooo jaren '90 . . .quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:21 schreef melismay het volgende:
Volgens mij wilde nixxx jou doen op de keukentafel hoor![]()
Daar kun je wel heel fijn mee knuffelen.... schijnt...quote:
Ruzie maken is met alle vrouwen heel makkelijk hoor...........quote:
Id die wel comfortabel? Kniehoogte dus.. anders krijg ik misschien last van mijn rugquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh!
Ik heb wel een stevige salontafel. Beetje creatief zijn.![]()
Hahahaha, dan moet je je vriendin eens even bellenquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb een koffie en bier verbod, geen neuk-verbod!
Dat zeggen ze allemaal!quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Id die wel comfortabel? Kniehoogte dus.. anders krijg ik misschien last van mijn rug![]()
(zo ben ik anders nooit hoor....)
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:29 schreef melismay het volgende:
Hahahaha, dan moet je je vriendin mij eens even bellen
Die tafel heeft de perfecte hoogte.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Id die wel comfortabel? Kniehoogte dus.. anders krijg ik misschien last van mijn rug![]()
(zo ben ik anders nooit hoor....)
TMFIquote:
Daaaaaaaaaaaaaag melliequote:Op zondag 2 oktober 2005 15:31 schreef melismay het volgende:
Nu ga ik even de was doen hier anders heb ik straks geen sportkleren, tot strakjes schatjes
heulemaal nie lam..... maar goed.. ik dacht dat je al een soortgelijke ervaring met die tafel had... blijkbaar dus (nog) nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:34 schreef Twisted_fok het volgende:
Je vroeg er zelf om lamlul. Dus ik bedacht me dat het idd die hoogte was.![]()
Mocht willen dat ik dat eerder had bedacht.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
heulemaal nie lam..... maar goed.. ik dacht dat je al een soortgelijke ervaring met die tafel had... blijkbaar dus (nog) niet
Komen je ouders op bezoek.. je moeder "he Twist, je mag wel beter schoonmaken hoor, mijn koffiekopje zit aan de tafel geplakt"quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Mocht willen dat ik dat eerder had bedacht.Nu is het een beetje nutteloos. Tevens zit ik nu te hopen dat mijn huisgenoot dat ook nooit zal bedenken.
Over tmfi gesproken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Komen je ouders op bezoek.. je moeder "he Twist, je mag wel beter schoonmaken hoor, mijn koffiekopje zit aan de tafel geplakt"![]()
![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Komen je ouders op bezoek.. je moeder "he Twist, je mag wel beter schoonmaken hoor, mijn koffiekopje zit aan de tafel geplakt"![]()
![]()
voor zover de glimps in mijn fantasiewereld.... en dan heb ik het nog niet eens over een lekker zachte deken voor een mooie open haard gehadquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
voor zover de glimps in mijn fantasiewereld.... en dan heb ik het nog niet eens over een lekker zachte deken voor een mooie open haard gahad![]()
juist gezien Qyroz... we bereiken hier hoogtepunt na hoogtepuntquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:37 schreef _Cara_ het volgende:
Hallo... en dag ! misschien tot laters.
(.moet nog het een en ander doen..)
Ik zal mijn tong eens naar jou uitstekenquote:
Het niveau is aangepast aan mijn binnenkomst, zodat ik me tenminste niet hoef aan te passen. Erg sociaalquote:
Don't we all.. ik wacht nog steeds op een paar borsten in mijn mailbox... van wie dan ookquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:27 schreef Breetai het volgende:
en ik wil ook graag tieten zien.
quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahahaha, dan moet je je vriendin eens even bellen
nee, jij snapt 'm!quote:
Pfeifferig!quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:56 schreef nixxx het volgende:
Hey Haas, hoest?
Ik heb gehoord dat alcohol ontsmetterig isquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
Pfeifferig!
Als je weet wat het is, laat het dan weten aubquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:18 schreef _Cara_ het volgende:
Ja.. ik kan moeilijk een hele avond achter mn pc zitten.. volgens mij is er (hoop ik dan ) more to life!!
toch?![]()
Zo gauw als ik het zelf weet.. ok..quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
Als je weet wat het is, laat het dan weten aub
Nou... ik heb tegen 23.00 uur mn biezen gepakt..voelde me niet echt op mn gemak.. en ben samen met mn vriendin naar haar thuis geweest.. Daar hebben we vervolgens 1.5 fles wijn paraat gemaakt..met de nodige onzin erbij..quote:Hoe was het gisterenavond?
Nou.. het werd pas gezellig toen we met 2 meiden onder elkaar waren...Ik voelde me van te voren vreselijk opgelaten... gelukkig kreeg mn vriendin het in de smiezen...quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Kimmie
@Cara, das prima, moet je wel even doorverzinnen he
dus het was uiteindelijk toch gewoon gezellig
Misschien wat alcoholistich echter
En jij hebt het het toch véél te druk met tafels op maat en zo....quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:20 schreef nixxx het volgende:
je hebt gelijk Cara... welkom... voor eventjes dan
* Proest....quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:28 schreef nixxx het volgende:
klinkt wel keigezelig Cara, lekker zinloos met een vriendin kleppen en wijn drinken.. heel ontspannendAlleen wel jammer dat jij volgend weekend in Gent zit en dat ik dan met mijn ouders naar Maastricht ga.. kunnen we geen mini fok meet houdne
Nee.. ik ben nog druk op zoek naar een dik zacht kleed voor voor een open haard.. heb jij nog suggesties?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:28 schreef _Cara_ het volgende:
En jij hebt het het toch véél te druk met tafels op maat en zo....![]()
En nu er gewoon vanuit gaan dat je neef dat ook snaptquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou.. het werd pas gezellig toen we met 2 meiden onder elkaar waren...Ik voelde me van te voren vreselijk opgelaten... gelukkig kreeg mn vriendin het in de smiezen...
Dit was dus echt de laatste x.
Dat moet!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
En nu er gewoon vanuit gaan dat je neef dat ook snapt
Ik had je mijn pinpas + code gegeven en gezegd "ga jij maar lekker shoppen schat"Ik heb er sowieso een hekel aan en vooral met zoiets als die doldwaze dagen bij de bijenkorf zal je me niet zienquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:37 schreef _Cara_ het volgende:
Yep.. dat was ik. Ik ben iig goed geslaagd. En had iemand bij me die ook geweldig shoppen kan.. Met zo'n expeditie heb je iemand nodig die een goed uithoudingsvermogen heeft.. en die graag shopped! En die had ik dus bij me!!
Hmmmm. met haar gaat het op en neer. Ik maak me momenteel meer zorgen over mn vader. Hij hijgt en puft..zijn longen hebben erg geleden.. Het is soms gewoon niet om aan te horen..quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:34 schreef nixxx het volgende:
Mijn ma is ok.. ze heeft dr controles af en toe en er is nog niets verkeerds vastgesteld.. ze heeft wel wat bloedverdunnend iets.. en jou ma?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:41 schreef _Cara_ het volgende:
Hmmmm. met haar gaat het op en neer. Ik maak me momenteel meer zorgen over mn vader. Hij hijgt en puft..zijn longen hebben erg geleden.. Het is soms gewoon niet om aan te horen..
En eerlijk gezegd maak ik me gewoon héél véél zorgen over hem..
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ik wil je nooit meer zien!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:44 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ben natuurlijk niet alleen in de Bijenkorf geweest.. maar ook in de ......LUSH-shop!!!![]()
Jaja.. ik heb me weer laten verleiden.. ik kon er niet langst lopen.![]()
Hehe.. met jou kan ik praten.. en het moet idd niet te druk zijn. Zaterdag was het ook voor mij iets té!!! Maar jah....quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
Shoppen kan best heel leuk zijn hoor nixxx. Het moet idd alleen niet te druk zijn.
mooi rood is niet lelijkquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:45 schreef _Cara_ het volgende:
Hehe.. met jou kan ik praten.. en het moet idd niet te druk zijn. Zaterdag was het ook voor mij iets té!!! Maar jah....
Ah, das stof dan toch?quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:47 schreef _Cara_ het volgende:
Mijn pa heeft een aantal jaren in de mijnen gewerkt.. dus het spreekt voorzich waar die slechte longen vandaan komen...
En ik ga met hem naar de dokter.. en hij slikt medicijnen...maar het gaat niet goed!
@nixxx. you don't mean that!!![]()
Nee je hebt gelijk, dat meen ik niet...quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:47 schreef _Cara_ het volgende:
Mijn pa heeft een aantal jaren in de mijnen gewerkt.. dus het spreekt voorzich waar die slechte longen vandaan komen...
En ik ga met hem naar de dokter.. en hij slikt medicijnen...maar het gaat niet goed!
@nixxx. you don't mean that!!![]()
Ja stoflongen... dat is echt vreselijk....quote:
Dat moet je aan hem vragen...geen idee waar die jongen het over heeft....quote:Hij bedoelt dat rood wel lelijk is
Dat zal ik maar niet hier neerzetten... wat ik bedoel en of wil....quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:52 schreef _Cara_ het volgende:
Dat moet je aan hem vragen...geen idee waar die jongen het over heeft....![]()
Rood werkt altijd... bij mij...quote:
Ja...ik ga met mn beentjes omhoog op de bank liggen. En hou een goed boek.. een glas wijn en japanse zoutjes bij de hand....quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
Smakelijk nixxx
Gaat er iemand nog wat leuks doen vanavond?
Hoe staat het met je negerzoenen..?quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:04 schreef melismay het volgende:
Eet smaleijk nixxx, voor de rest... hallo!!!
Haha...och als het maar lekker was....quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:12 schreef melismay het volgende:
Negerzoenen zijn inderdaad op... gister al
Hoever ben je? schiet het een beetje op? Laat je maar niet afleiden door FOK!quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
Heel lekker toch Cara, zoiets gaat hier ook gebeuren hoor (met een studieboek dan wel)
Nou doe je best...quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
Als ik het gedaan krijg om nog een blz of 25 - 50 gedaan te krijgen zou ik morgen alles gelezen moeten hebben. Dan heb ik daarna nog 3 avonden om een uittreksel te maken.
quote:
quote:
Is goed, bier komt toch wel hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik had em geedit- verwachtte Cara hier wel even, aangezien ze me een virtuele slap on the wrist gaf in HVJJN
Maar bedankt voor de warsteineer marc
many thanks old chapquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:23 schreef Breetai het volgende:
Breetai serveerd iedereen nog een Grolsch van het huis.
iig voor het wakker blijven... toetsjes inrammelen kost niet zoveel energiequote:Op zondag 2 oktober 2005 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Heb je daar energie voor nodig?
ok hier is ie dan... no more beer!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik had em geedit- verwachtte Cara hier wel even, aangezien ze me een virtuele slap on the wrist gaf in HVJJN
Maar bedankt voor de warsteineer marc
quote:
Hoever ben je met je bladzijdes?quote:
Mooi... dan morgen met frisse moed verder....quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mag sowieso niet meer
En die bladzijdes zullen morgen moeten vrees ik.........
Zo is het maar net!.. ook jij morgen weer aan m.. hoor je..?quote:
Als ik nou wat anders had om aan mijn mond te zettenquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:05 schreef _Cara_ het volgende:
Zo is het maar net!.. ook jij morgen weer aan m.. hoor je..?![]()
Gewoon wat meer berichten gebruiken he, niet alles in 1, dan komen we er vast welquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:06 schreef Breetai het volgende:
dit topic volkrijgen moet wel lukken naar mijn idee. Anders voor nuttigere dingen doortypen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |