abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31669986
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:31 schreef Vivi het volgende:
Pikstraf is toch 1 van de basisgereedschappen in elk vrouwenleven?!

Ik ben het ook aan het uitoefenen, leuk!
Eén groot nadeel lijkt mij dat je er zelf ook onder te lijden hebt. Maar vertel eens... werkt het een beetje, de strenge doch rechtvaardige pikstraf?
pi_31670077
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:37 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Eén groot nadeel lijkt mij dat je er zelf ook onder te lijden hebt
Dat is zeer zeker het geval, maar moet je nooit laten merken
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:41:55 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31670122
Weet niet, ben er vandaag pas mee begonnen

Al is het natuurlijk wetenschappelijk bewezen dat het opbouwen van de spanning nooit kwaad kan

Maar! morgen komt hij langs onder het mom van "iets ophalen" ..

Dat "iets"staat toevallig op mijn slaapkamer

En hij is morgen jarig, ergo, vast eenzaam en in een bespiegelende bui, en we hebben net weer ruzie gehad (--> adrenaline).

Heerlijk, zo'n hopeloos voortslepende nergens toe leidende "vriendschap"

Maar de sex is goed joh, na een paar weekjes pikstraf
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:43:06 #254
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31670156
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is zeer zeker het geval, maar moet je nooit laten merken
Hear Hear.

Een spinning lesje van te voren, en geen haan die er naar kraait Nadine
pi_31670283
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:41 schreef Vivi het volgende:
..."iets ophalen" .. slaapkamer... jarig... eenzaam...bespiegelend...ruzie... adrenaline... hopeloos... verliefdheid...
Okay, ik heb de ingrediënten op een rijtje! (Ga nu snel mijn authentieke jaren-70 kruidenrekje bijvullen... )
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:50:23 #256
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31670344

* kaasplankje aanreikt*
pi_31670440
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:50 schreef Vivi het volgende:

* kaasplankje aanreikt*
Lekker!
Frans stokbroodje erbij... glaasje rode wijn... en verder dus NIETS laten merken (zegt Xennia), en doen alsof dat kaasplankje een beetje tegenvalt - je hebt betere kaasplankjes geproefd in je leven, gevarieerdere kaasplankjes ook...
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:54:41 #258
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31670472
Precies met als neutrale gezichtsuitdrukking --> Blasé. met een vleugje verveling.
pi_31670483
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:41 schreef Vivi het volgende:
Maar de sex is goed joh, na een paar weekjes pikstraf
Hoe weet jij dat nou? Heb je het ooit volgehouden
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:57:16 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31670531
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou? Heb je het ooit volgehouden
Ja, dat was toen ik niet postte

"Een paar" is 2 toch?
pi_31670533
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:53 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Lekker!
Frans stokbroodje erbij... glaasje rode wijn... en verder dus NIETS laten merken (zegt Xennia), en doen alsof dat kaasplankje een beetje tegenvalt - je hebt betere kaasplankjes geproefd in je leven, gevarieerdere kaasplankjes ook...
Je bent een snelle leerling. Waarom bekruipt mij toch de gedachte dat jij niet veel lessen manipulatie nodig hebt
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:58:28 #262
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31670566
Als Francaise weet ze wel van de kaas en de rand, natuurlijk
pi_31670568
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:54 schreef Vivi het volgende:
Precies met als neutrale gezichtsuitdrukking --> Blasé. met een vleugje verveling.
Alsof een man dat begrijpt...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:00:17 #264
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31670617
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:58 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ze zien heus wel een verschil, alleen ze moeten het nog even plaatsen. Dat lukt dan mooi als ze in hun eigen bedje naar het plafond liggen te staren
pi_31670644
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:57 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, dat was toen ik niet postte

"Een paar" is 2 toch?
En bracht je jezelf gedurende die twee weken wel in situaties waarin je je normaliter aan hem zou vergrijpen of hij zich aan jou?

Dit is eigenlijk stof voor je eigen topic, tijd voor een update
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:02:00 #266
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31670657
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:01 schreef Xennia het volgende:

[..]

En bracht je jezelf gedurende die twee weken wel in situaties waarin je je normaliter aan hem zou vergrijpen of hij zich aan jou?

Dit is eigenlijk stof voor je eigen topic, tijd voor een update
Ik heb Cc al gemaild
pi_31670674
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ze zien heus wel een verschil, alleen ze moeten het nog even plaatsen. Dat lukt dan mooi als ze in hun eigen bedje naar het plafond liggen te staren
Godverdomme Vivi, jouw Henk holt gelijk naar een andere meiske om zijn zakje te legen...
Come on!

Dit werkt alleen bij bepaalde mannen...
De rest gaat vrolijk vreemd, ze krijgen het thuis niet.
pi_31670680
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

Eigen bedje? Dan werkt het natuurlijk niet, je moet naast elkaar liggen en dan toch afwijzen. In zijn eigen bedje kan hij andere dames uitnodigen
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:03:42 #269
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31670699
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Godverdomme Vivi, jouw Henk holt gelijk naar een andere meiske om zijn zakje te legen...
Come on!

Dit werkt alleen bij bepaalde mannen...
De rest gaat vrolijk vreemd, ze krijgen het thuis niet.
Neee, dat zou ie noooit doen
pi_31670703
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:58 schreef Oblivion het volgende:
Dat is, volgens mij, juist de clou: verwarring zaaien.
Zo'n man wil dat wel begrijpen, maar kan het niet. Hij denkt: het is toch een goed kaasplankje? Ik heb toch camembert en brie en chèvres en drie leuke groene olijfjes gerangschikt?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:04:20 #271
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31670711
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

Eigen bedje? Dan werkt het natuurlijk niet, je moet naast elkaar liggen en dan toch afwijzen. In zijn eigen bedje kan hij andere dames uitnodigen
Je moet ze net zolang vasthouden totdat het te laat is om anderen te bellen natuurlijk
pi_31670742
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:03 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Zo'n man wil dat wel begrijpen, maar kan het niet. Hij denkt: het is toch een goed kaasplankje? Ik heb toch camembert en brie en chèvres en drie leuke groene olijfjes gerangschikt?
Wat Xennia zegt, IN bed quasi je rug toekeren, en melden: Truste schat! Slaap lekker!
Met dat kaasplankje sla je de plank mis...
pi_31670750
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:04 schreef Vivi het volgende:

[..]

Je moet ze net zolang vasthouden totdat het te laat is om anderen te bellen natuurlijk

Henk smst de klok rond...
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:07:29 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31670785
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:03 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

"Vrouwen! kom ik aan met kapperappeltjes for godsake en nog is het niet goed! Misschien als ik nu zo'n blaadje peterselie, daar rechts van de olijfjes..."
pi_31670787
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:02 schreef Vivi het volgende:
Ik heb Cc al gemaild
Goed! Hou me op de hoogte! Ik ben ook benieuwd naar de laatste verwikkelingen omtrent Henk/Samuel/Roberto
pi_31670797
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:04 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hij kon jou ook na middernacht bellen..
Maar zet het nou maar in je eigen topic.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:09:34 #277
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31670850
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:07 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Goed! Hou me op de hoogte! Ik ben ook benieuwd naar de laatste verwikkelingen omtrent Henk/Samuel/Roberto
Alejandro, Nick, Mick.

Nou ja, hij heet gewoon Lex hoor
pi_31670871
Mooie afleidingsmanouvre trouwens Nadine...
Maar euhm je hebt niet met mannen te maken hier.
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:23 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dan zou ik maar eens heel snel je hoofd uit het zand halen..
Het is namelijk zeer oneerlijk tegenover jezelf...
Is toch ook een soort van oneerlijkheid?

Ik zet 'm gewoon nog een keer neer...
pi_31670963
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is niet alleen oneerlijk, maar ook nog eens hypocriet en weinig integer. Jij veroorlooft je bepaalde vrijheden omdat hij tenslotte ook is vreemdgegaan. Hij moet als straf daarvoor zijn contact met PM stopzetten en jij staat vrolijk te zoenen in de keuken zonder enig schuldgevoel want tsja hij deed het tenslotte ook.
Dan zet ik hem ook nog eens neer. Ben tenslotte ook geen man
pi_31671073
Xennia, ik denk dat wij pikstraf krijgen..

pi_31671076
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:10 schreef Oblivion het volgende:
Mooie afleidingsmanouvre trouwens Nadine...
Maar euhm je hebt niet met mannen te maken hier.
Ik zet 'm gewoon nog een keer neer...
Ja..., terwijl ik met mijn linker hersenhelft over kaasplankjes & pikstraf discussieer - en laten we wel wezen: dat is niet de minste discussie - breek ik mijn rechter hersenhelft over de vraag wat je nou precies met die opmerking bedoelt.

Ik ben oneerlijk tegenover mezelf, zo ver ben ik. Maar ik geloof dat wij elkaar, zogezegd, verkeerd begrijpen. Want ik zeg niet dat ik allergisch ben voor oneerlijkheid; dat zeggen al die bekende en semi-bekende en totaal onbekende Nederlanders in interviews. En daar ben ik het mee oneens. Want als we allemaal zo vreselijk eerlijk & nobel & recht door zee waren, dan zag de wereld er waarschijnlijk stukken beter uit, of niet?
pi_31671112
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef Nadine26 het volgende:

(Misschien wel zwarte zijden lakens... zoals in de betere B-film!)
Of zilveren! Of zitten we dan inmiddels in de C-categorie?
quote:
Flauw, hè? Beter gezegd: doortrapt & uitgekookt. Toegegeven: er bestaat een kans dat hij écht niks heeft uitgespookt, die mogelijkheid moeten we open laten, maar... zelfs jij zwicht voor een paar getrainde massage-handen.
Ja, nee! Ik laat me graag mani-puleren, maar natuurlijk niet manipuleren!

Ik ga nu tweemaal per week naar een leuke fysiotherapeute die zich op mijn overspannen rug in het zweet kneedt, en ik zou er echt geen bezwaar tegen hebben als er zich nog tien, twintig jongedames melden om me ook de resterende uren onder handen te nemen (zoiets als Kees van Kooten die zich onder zijn bureau een permanent slobberende secretaresse droomde.. maar dan in het nette). Dat wil nog niet zeggen dat ze daarna met die grijpgrage handjes van alles van me gedaan krijgen. Nou ja, wel veel waarschijnlijk, maar niet alles
quote:
Goeie tip.
Dit ga ik in de praktijk brengen.
Tot mijn verrassing had je dat al gedaan! Geweldig zoals je Daniël van een chagrijnige bullebak in een lillend drilpuddinkje omtoverde. Bijna te mooi om waar te zijn, maar zelfs als je je hier als prozaiste enige dichterlijke vrijheden zou hebben veroorloofd, blijft het een fraaie scene.

Omtrent Th. en PM, ik ben echt bang dat je je daar geen illusies moet maken, en als je twintig keer unverfrohren tegen hem zegt dat hij haar gen**kt heeft zal hij dat ook wel toegeven. Zoenen is gewoon niet interessant als je de ander niet attractief vindt. Toch? Dat doet een man in dat geval alleen als opmaat naar iets dat -hebt erbarmen met onze zwakten- wél interessant is, zoals het mogen spelen met twee grote jetsers, of het hemels wegzinken in de broeierige diept... afijn! Maar de manier om daar achter te komen lijkt me dus om het gewoon als vaststaand feit te presenteren. Eerst zal hij tegensputteren, maar dan zeg je gewoon dat zij je dat zelf gezegd heeft. Dan herhaal je de mantra nog een paar keer en alleen als hij dan écht wanhopig of woedend wordt (of ter plekke PM belt om haar de mantel uit te vegen) is er reden om je argwaan opzij te zetten.
pi_31671186
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:18 schreef Oblivion het volgende:
Xennia, ik denk dat wij pikstraf krijgen..

Ach, zolang ik Tarzan heb, lig ik daar niet van wakker
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:24:00 #284
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31671210
Tarzan knuffelt niet
pi_31671217
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:18 schreef Nadine26 het volgende:
Ja..., terwijl ik met mijn linker hersenhelft over kaasplankjes & pikstraf discussieer - en laten we wel wezen: dat is niet de minste discussie - breek ik mijn rechter hersenhelft over de vraag wat je nou precies met die opmerking bedoelt.

Ik ben oneerlijk tegenover mezelf, zo ver ben ik. Maar ik geloof dat wij elkaar, zogezegd, verkeerd begrijpen. Want ik zeg niet dat ik allergisch ben voor oneerlijkheid; dat zeggen al die bekende en semi-bekende en totaal onbekende Nederlanders in interviews. En daar ben ik het mee oneens.

Ik heb het verkeerd gelezen, mijn excuses!
quote:
Want als we allemaal zo vreselijk eerlijk & nobel & recht door zee waren, dan zag de wereld er waarschijnlijk stukken beter uit, of niet?
Beter weet ik dus niet, wel lelijker en duidelijker.
pi_31671219
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 00:20 schreef Xennia het volgende:
Dat is niet alleen oneerlijk, maar ook nog eens hypocriet en weinig integer. Jij veroorlooft je bepaalde vrijheden omdat hij tenslotte ook is vreemdgegaan. Hij moet als straf daarvoor zijn contact met PM stopzetten en jij staat vrolijk te zoenen in de keuken zonder enig schuldgevoel want tsja hij deed het tenslotte ook.
Ja... daar heb je wel gelijk in.
Ach, wat maakt het mij ook uit: ik ben hypocriet en weinig integer. De enige nuance die ik nog kan aanbrengen is dat ik wel enig schuldgevoel heb; dat dan gelukkig nog wel...
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:26:51 #287
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_31671280
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:24 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ach, wat maakt het mij ook uit: ik ben hypocriet en weinig integer.
He gelukkig hoor., dat maakt je nu juist zo beminnelijk
pi_31671289
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ach, zolang ik Tarzan heb, lig ik daar niet van wakker
Heet Kasta tegenwoordig zo?

Okay, ik stop met tussen door te posten.
En Nadine, ik geniet nog steeds! Zoals jij schrijft!
pi_31671309
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:24 schreef Vivi het volgende:
Tarzan knuffelt niet
Je moet ook wel gewoon knuffelen en de intimiteit aanwakkeren maar niet meer dan dat
pi_31671354
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:24 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ach, wat maakt het mij ook uit: ik ben hypocriet en weinig integer. De enige nuance die ik nog kan aanbrengen is dat ik wel enig schuldgevoel heb; dat dan gelukkig nog wel...
Ik vraag me eigenlijk oprecht af wat je bij Thijs zoekt, wat je bij Thijs vindt en wat je verwacht van je relatie met Thijs en van Thijs
pi_31671674
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:20 schreef dvr het volgende:
quote:
Of zilveren! Of zitten we dan inmiddels in de C-categorie?
Kom, we maken er goud van. James Bond-lakens... een rond bed dat met een druk op de knop in cirkels begint te draaien, spiegelplafonnetje erbij ...
quote:
Dat wil nog niet zeggen dat ze daarna met die grijpgrage handjes van alles van me gedaan krijgen. Nou ja, wel veel waarschijnlijk, maar niet alles
Maar daar gáát het juist om... om het verschil tussen 'veel' en 'alles'.... want wat is 'veel'? En wat is dan precies te veel?
quote:
Geweldig zoals je Daniël van een chagrijnige bullebak in een lillend drilpuddinkje omtoverde. Bijna te mooi om waar te zijn, maar zelfs als je je hier als prozaiste enige dichterlijke vrijheden zou hebben veroorloofd, blijft het een fraaie scene.
Ik heb hem in de tang.
Maar alleen omdat ik voor zijn kinderen kan zorgen... (voor veel geld).
quote:
Zoenen is gewoon niet interessant als je de ander niet attractief vindt. Toch? Dat doet een man in dat geval alleen als opmaat naar iets dat -hebt erbarmen met onze zwakten- wél interessant is, zoals het mogen spelen met twee grote jetsers, of het hemels wegzinken in de broeierige diept... afijn!
Afijn, ja! Enfin... dat denk ik ook. Maar goed: dan hoeft hij nog niet verliefd te zijn (mompelde zij zwakjes voor zich uit...)
pi_31672153
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:29 schreef Xennia het volgende:
Ik vraag me eigenlijk oprecht af wat je bij Thijs zoekt, wat je bij Thijs vindt en wat je verwacht van je relatie met Thijs en van Thijs
Wat ik bij hem vind, in de eerste plaats, is herkenning. Dat kan ik niet anders uitleggen; het is een soort gevoel van 'jij bent net zoals ik', en 'jou hoef ik niks uit te leggen.' Dat is ook werkelijk zo, omdat we een zelfde soort achtergond hebben, zelfde soort familiegeschiedenis, zelfde soort opvoeding, enzovoort. Dat merk je aan kleine dingen; woorden die we gebruiken, of juist níet gebruiken, dingen die ons opvallen/ergeren/aan het lachen maken, of juist níet... wij komen, min of meer, uit dezelfde mal.

Het was ook liefde op het eerste gezicht, bij ons.

Maar met de klassieke broer/zus-relatie heeft het niets te maken. Integendeel zelfs. Volgens mij hebben wij allebei die heftigheid nodig: ruzie, passie, drama. En daarna weer goedmaken. Ik denk (of hoop) dat die heftigheid vooral te maken heeft met de verliefdheid, die ons allebei onzeker maakt, en wispelturig of nerveus (dat heb ik, en dat heeft hij ook). We zijn allebei trots, en eerzuchtig - we willen ons geen van beiden laten kennen - en koppig - nou ja: dat is natuurlijk ingewikkeld. Veel gedoe. Dat is van meet af aan zo geweest.

Wat ik verwacht van mijn relatie met hem, dat weet ik echt niet. Omdat ik wel besef dat een relatie, op de lange duur, iets stabieler moet zijn. Rustiger. Vertrouwd. Dat stadium hebben wij nog niet bereikt.
pi_31672413
Ik heb dat stadium na 16 jaar nog steeds niet bereikt.
pi_31672472
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:28 schreef cioran63 het volgende:
Ik heb dat stadium na 16 jaar nog steeds niet bereikt.
En... hoe voelt dat?
Ben je gesloopt? Geradbraakt van alle heftige intermezzo's? Of is het juist een aanrader, om 16 jaar lang alle hoeken van de kamer te zien?
pi_31672491
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:07 schreef Nadine26 het volgende:
Wat ik verwacht van mijn relatie met hem, dat weet ik echt niet. Omdat ik wel besef dat een relatie, op de lange duur, iets stabieler moet zijn.
Van wie moet dat?
pi_31672521
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:34 schreef Xennia het volgende:
Van wie moet dat?
Van dokter Phil!
pi_31672592
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:33 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

En... hoe voelt dat?
Ben je gesloopt? Geradbraakt van alle heftige intermezzo's? Of is het juist een aanrader, om 16 jaar lang alle hoeken van de kamer te zien?
Ik geloof dat het geen aanrader is. Maar dat weet je pas na 16 jaar. Als alles tot de grond toe afgebroken is. Tijd om opnieuw te beginnen. Of niet.
pi_31672638
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 01:43 schreef Nadine26 het volgende:

Maar daar gáát het juist om... om het verschil tussen 'veel' en 'alles'.... want wat is 'veel'? En wat is dan precies te veel?
Nou, je zei net iets cynisch over mensen die eerlijkheid hoog in het vaandel (zeggen te) hebben, maar ik durf voor mijzelf de hand behoorlijk ver in het vuur te steken. Zelfs tijdens dieptepunten in een relatie zou ik bv niet vreemdgaan, hoe nadrukkelijk ik ook gekneed word. Door jouw opmerking daarover bedacht ik me hoe frustrerend ik het zou vinden als mijn partner dat niet zou geloven.. ik wil elkaar op dat punt echt volledig kunnen vertrouwen. Maar goed, 'veel' en 'teveel' zijn een kwestie van afspraken, en hoe die worden nagekomen hangt van de persoon af.
quote:
dan hoeft hij nog niet verliefd te zijn (mompelde zij zwakjes voor zich uit...)
Nee, natuurlijk niet. In dat geval zouden ze elkaar nu nog zien denk ik, en zou PM niet zo lopen te zeuren. Maar waarom ben je daar bang voor? Ik zou dat eerder proberen af te meten aan Thijs' gedrag dan aan de kwaliteiten van PM, want daar heeft verliefdheid volgens mij weinig mee te maken. Ik ben hier zelf misschien volkomen onrepresentatief, maar ik val eerder voor de manier waarop iemand haar wenkbrauw optrekt of Donald Duck imiteert dan voor een pronte voorgevel of quasi-diepzinnig geleuter. Welke kwaliteiten PM ook mag hebben, ze komt niet erg sympathiek op me over en dus al niet als iemand waarop mensen snel verliefd zullen worden. Bovendien was Thijs verliefd op jou, en jij bent heel anders. Als hij nu op haar verliefd zou zijn, zouden er minstens overeenkomsten tussen jou en PM te vinden moeten zijn, die het overlappende gebied vormen dat "Thijs-z'n-type" is.

Pfff wat een denkwerk op de late avond..
pi_31672753
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:41 schreef cioran63 het volgende:
Ik geloof dat het geen aanrader is. Maar dat weet je pas na 16 jaar. Als alles tot de grond toe afgebroken is. Tijd om opnieuw te beginnen. Of niet.
16 jaar is ook wel heel lang.
Misschien niet als je een zogeheten 'stabiele' of 'gezonde' relatie hebt, maar daar zit je waarschijnlijk ook niet op te wachten... (Want dan heb je wel een 'gezonde relatie', maar dan moet je op paaszondag ook samen naar de meubelboulevard om een nieuw keukenblok uit te kiezen, omdat er verder al jaren niks meer te beleven valt in je gezonde relatie).

Als alles tot de grond toe is afgebroken... dan zie ik het somber in. Zou het dan tóch een utopie zijn, een relatie die niet per se een 'relatie' hoeft te heten, en die spannend blijft, en bijzonder? Ik weet het niet... ik heb nooit een relatie van 16 jaar gehad...
pi_31672800
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 02:52 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

16 jaar is ook wel heel lang.
...meubelboulevard om een nieuw keukenblok...omdat er verder al jaren niks meer te beleven valt in je gezonde relatie).

.. Zou het dan tóch een utopie zijn, een relatie die niet per se een 'relatie' hoeft te heten, en die spannend blijft, en bijzonder? Ik weet het niet... ik heb nooit een relatie van 16 jaar gehad...
Ik weet het ook niet, Dr. Phil, maar volgens mij bestaat het niet, iets langdurigs. Het blijven twee mensen, twee hoofden, twee dromen. Twee keukenblokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')