Heeft Chantal een kind?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:54 schreef Vaatdoek het volgende:
Heheh pistol pete zit ook te kijken, heel goed.
Chantal is lekker, maar die dochter is lekkerder!
Nee, ik bedoel de dochter van die MILF en die ouwe! Die dus oorspronkelijk in het programma zitquote:
Het moet godverdomme niet gekker worden he!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:58 schreef XiChico het volgende:
Oh, nou dat dacht ik al. Want dat van gister heette: Samen. Maar daar zat ook een blonde doos in met een Von Dutch negerpet op haar hoofd.
Celine Purcell van Mama Mia bedoel je ws.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:56 schreef Vaatdoek het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de dochter van die MILF en die ouwe! Die dus oorspronkelijk in het programma zit
Juist, die ja!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:02 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Celine Purcell van Mama Mia bedoel je ws.
Ben je een kenner ofzo. Vies negervriendjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:38 schreef Maikuuul het volgende:
Zoeentje van Von Dutch of van Burberry of Louis vuitton ?
Jong mofo noob die je bent, je ziet dat toch zo ? er staat Von Dutch op, LV of ja burberry zie je zoeen strepen, die ene gekquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:44 schreef Avalanche.. het volgende:
[..]
Ben je een kenner ofzo. Vies negervriendje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |